mihin hänessä

s....

ihastuit/ rakastuit? Jos ei ulkonäkö asioita oteta huomioon ollenkaa

18

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

      ehdottomasti herkkyyteen, siihen- sen jos saisi takaisin

    • heeheeeh

      Hihiii heh kysyit ja vastasit itsellesi suloista :D

    • yhteispeliä

      Kilttiin, hellään, huolehtivaan ja suojelevaan luonteeseen. Ei tarvitse pyytää, kun hän jo tekee, huomioi, rakastaa täydesti joka hetki, leikkisä, huumorintajuinen ja meidän ajatuksemme kohtaavat hienolla tavalla. Hän tietää ja tuntee minut läpikotaisin. Pidämme samoista asioista ja makumme ovat samanlaiset. Hän on kuin osa minua ja minä hänen puuttuva kylkiluunsa.

      • kuullostaa

        siltä,että olet löytänyt "palasesi",onnellista elämää teille:)!


    • ed

      Kiitos, uskon löytäneeni. Hän on aivan harvinaislaatuinen kuin minulle räätälöity.

      • joopa joo

        mitä täällä teet sitten vai onko kyse mielikuvitusolennosta?


      • miestäältäjostakin

        Joo, niin minäkin olen löytänyt ihan hiljattain uskomattoman suloisen naisen. Enää puuttuu että saisin hänet elämääni...

        Se kyllä taitaa sitten ollakin jo hankalampi homma, jos realisteja ollaan...:(! Onhan meillä toki jotakin pientä molemminpuolista sentään, mutta mutta...


      • ed
        joopa joo kirjoitti:

        mitä täällä teet sitten vai onko kyse mielikuvitusolennosta?

        En saa unta. On joo, hän on minun mielikuvitusmies, josta käyn haaveilemassa täällä.


      • ed
        miestäältäjostakin kirjoitti:

        Joo, niin minäkin olen löytänyt ihan hiljattain uskomattoman suloisen naisen. Enää puuttuu että saisin hänet elämääni...

        Se kyllä taitaa sitten ollakin jo hankalampi homma, jos realisteja ollaan...:(! Onhan meillä toki jotakin pientä molemminpuolista sentään, mutta mutta...

        Harmi, jos homma on alkuunsa jo niin hankala. Voihan olla, että kaikki kääntyy vielä mutkan kautta hyväksi. Pidän peukkuja sinulle, että saat tuon suloisuuden itsellesi :)


      • mitä mutta,mutta?
        miestäältäjostakin kirjoitti:

        Joo, niin minäkin olen löytänyt ihan hiljattain uskomattoman suloisen naisen. Enää puuttuu että saisin hänet elämääni...

        Se kyllä taitaa sitten ollakin jo hankalampi homma, jos realisteja ollaan...:(! Onhan meillä toki jotakin pientä molemminpuolista sentään, mutta mutta...

        eihän siinä ole enää mitään epäselvää,vai?


      • miestäältäjostakin
        ed kirjoitti:

        Harmi, jos homma on alkuunsa jo niin hankala. Voihan olla, että kaikki kääntyy vielä mutkan kautta hyväksi. Pidän peukkuja sinulle, että saat tuon suloisuuden itsellesi :)

        Ei varsinaisesti tunteittemme suhteen hankalaa, mutta muuten... vaikeuksia on ihan riittävästi. Tai siis vähempikin riittäisi aivan hyvin.


      • miestäältäjostakin
        mitä mutta,mutta? kirjoitti:

        eihän siinä ole enää mitään epäselvää,vai?

        Pidämme kyllä toisistamme, sellainen salamaihastuminen taisi oikein olla...:)!

        Mutta käytännön asiat kyllä mietityttävät ja paljon!


      • hn
        miestäältäjostakin kirjoitti:

        Pidämme kyllä toisistamme, sellainen salamaihastuminen taisi oikein olla...:)!

        Mutta käytännön asiat kyllä mietityttävät ja paljon!

        Olisipa viestisi tullut siltä ihanalta mieheltä josta salaa haaveilen. Hän ei tosin taida edes aavistaa tunteitani.


      • miestäältäjostakin
        hn kirjoitti:

        Olisipa viestisi tullut siltä ihanalta mieheltä josta salaa haaveilen. Hän ei tosin taida edes aavistaa tunteitani.

        Itse olen kyllä ehtinyt kertoa hellistä tunteistani Häneen, jo toisena päivänä uskoin Hänelle syvimmät, aidoimmat ja vilpittömimmät Häntä koskevat tunteeni.

        Ja mitä vähä minä naisen ele- ja ruumiinkielestä ymmärrän, niin tunteitteni paljastaminen ei saanut Häntä suinkaan ainakaan sanomaan mitään päinvastaista omalta puoleltaan, vaan suhteemme jatkoedistämistäkin on jo suunniteltu...:)!


      • kerranhan
        miestäältäjostakin kirjoitti:

        Pidämme kyllä toisistamme, sellainen salamaihastuminen taisi oikein olla...:)!

        Mutta käytännön asiat kyllä mietityttävät ja paljon!

        täällä eletään!Jos minä löydän vielä joskus sen "elämäni"=mies,niin se on sitten menoa eikä mietintää;)!


      • miestäältäjostakin
        kerranhan kirjoitti:

        täällä eletään!Jos minä löydän vielä joskus sen "elämäni"=mies,niin se on sitten menoa eikä mietintää;)!

        Kiitos reippasti annetusta evästyksestäsi, mikäli se nyt oli minulle tarkoitettukaan.

        Usein tosiaan sivullinen näkee asianosaista paremmin tilanteen ja osaa neuvoa oikeat ja juuri siihen sopivat menettelytavat.

        Niin kummalta kuin se tuntuukin äkkiä ajatellen, niin läheltä ei aina näe lähelle kirkkaasti. Kauempaa taas ehkä näkee!


      • oli myös
        miestäältäjostakin kirjoitti:

        Kiitos reippasti annetusta evästyksestäsi, mikäli se nyt oli minulle tarkoitettukaan.

        Usein tosiaan sivullinen näkee asianosaista paremmin tilanteen ja osaa neuvoa oikeat ja juuri siihen sopivat menettelytavat.

        Niin kummalta kuin se tuntuukin äkkiä ajatellen, niin läheltä ei aina näe lähelle kirkkaasti. Kauempaa taas ehkä näkee!

        sinulle:)Just noin:pitää mennä joskus kauas,että näkee kunnolla lähelle:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe