sen hetken, kun seuraavan kerran tapaamme kahden, ilman mitään ylimääräisiä häiriötekijöitä.
Kertoisin sinulle kaiken. Kertoisin sinulle, mitä ajattelen.
Olen jo kuvitellut
10
223
Vastaukset
- mies ilman sinua
Mikä estää kaksin olemisen? Kerro heti, odotan sitä..
- s....
yksin minä ainakin nytkin olen, ihme juttu. Mitä, uni kutsuu nyt taasen niinkuin aina.
- tender@u
Niin, kun tapaamme, kerromme toisillemme kaiken ja aloitamme niin täydellisen suhteen kuin se vain on mahdollista.
Hellyyden ehdoilla... http://www.youtube.com/watch?v=HZBUb0ElnNY- Rakastanpakastan
Haahaahaa, onko hauskaa läppää?
- tender@u
Rakastanpakastan kirjoitti:
Haahaahaa, onko hauskaa läppää?
Itse en tarkoittanut tuota hauskaksi, enkä itse ainakaan pidä sitä sellaisena. Vaikka hauskuus suhteessa ja elämässä yleensä onkin tärkeää, ei tämä Ikävä-palsta ensisijaisesti ole mikään Päivän-paras-läppä-skaba!
- Ei se haittaa...
...vaikka vähän sattuu. Olisipa todella kiva tietää syitä ja selityksiä.
- Liukas Lotta
Epätodennäköistä, että sellasta tilannetta koskaan enää tulee ilman yhteydenottoa irl. Toivon sitä kuitenkin kaikille kaipaaville.
- jos vain
Se olisi niin upea juttu, en voi sanoa nyt muuta kun se olisi niin upeaa, siis upea juttu olisi se niin upeaa että kaikkein upeinta olisi :))
- yksimonista(uros)
Niin toivot... Se on tietysti kaunis ele, mutta auttaako se jotakin tai edes ketään?
Minusta alkaa tuntua siltä, että näitä/meitä pitäisi jonkun jotenkin potkia suorastaan perseelle, ennen kuin alkaisi tapahtua.
Kaikki vain haaveilevat/unelmoivat/ikävöivät/itkeskelevät/riutuvat/nuutuvat omassa tykönään saamatta mitään aikaiSEKSI(ä)...
- suvät ajatukset
Minäkin sinulle kertoisin silloin ajatuksistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222908Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A102022Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.571879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom681802Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell981758Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211694Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761523Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141252Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311208