Osaatko sinä valottaa sellaista asiaa, että miksi joidenkin ihmisten ihmissuhteet eivät vain onnistu? Itse olen ollut avioliitossa kaksi kertaa plus muut suhteet siihen lisäksi, mutta yksin olen ollut jo kauan.Olen kokenut paljon pahaakin suhteissani jos hyvääkin.onko minussa jokin ihmeelinen voima, että vedän puoleeni vääränlaisia miehiä joihin sitten ihastun /rakastun ?Viimeinen romanssi oli lyhyt, mutta ihana, no se päättyi ,hän katosi elämästäni.Jos kyse on siitä, että se oikea ei ole tullut vastaan, niin nyt voisi jo ottaa askeleita minun suuntaani, sillä olen odottanut jo tarpeeksi.Onko tulossa ?
Tunnen paljon ihmisiä jotka ovat löytäneet jo nuorena se ainoan ,oikean ja vieläkin, 40 vuoden jälkeen ovat onnellisessa suhteessa, niin että ei se mahdotonta ole.Enkä myöskään suhtaudu kyynisesti asiaan.
Kuvankatsoja Mahorkka
6
187
Vastaukset
Elämässä tuppaa olemaan myötä- ja vastamäkiä. Sille ei voi mitään. Kuten itse totesitkin, että myös hyvää on tullut kohdattua. Sinulle näytetään jo tälle vuodelle miestä tulevaksi. En usko se oikea-teoriaan, sillä on vain vähiten vääriä kumppaneita. Tämä tuleva mies tuo mukanaan iloa paljon, mutta myös joudut häneen ja hänen tapoihinsa hiukan pettymään. Mutta kiltti mies kaikkineen vaikuttaa olevan.
- Vastauksia hakeva
onkohan odotettavissa miehen taholta alkoholismia, väkivaltaa vaiko vieraita naisia?Näitä en kaipaa elämääni enään.
- apuaanova
Hei Mahorkka,
olet vastaillut minulle joskus, nyt haluaisin katsauksen. Teetko vielä näitä. - Sinulle ja
muillekin vinkiksi pohjois-suomalaisen seksuaali yms. terapeutti Juha Tulkin luento pyhästä parisuhteesta. On silmiä avaava luento. Siitä juuri kyse, miksi vedämme tiettyjä ongelmia puoleemme aina uuden kumppanin mukana. Eikä mikään muutu ennekuin itse muutamme tiettyjä asioita suhteessa itseemme. Löytyy hänen sivuiltaan, oliko siinä nimessä nyt keskiyön aurinko tai jotain vastaavaa.
- mahorkalle
Vastaileeko mahorkka vielä
Hei
minäkin sanon, että Mahorkka / Kuvankatsoja on mukava ihminen. Etsikää onko hänellä vielä kotisivut, ehkä hän jostain löytyy.
katseli täällä pyyteettömästi pitkät ajat, mukava ihminen.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018704- 665648
- 245247
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375136Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384971Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774879- 624413
- 434077
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483367- 493065