Se on nyt kohta lemppaamassa tämän naisen ulos kämpästään. Eihän muija pysty
vuokranmaksuun edes osallistumaan. UUTTAN ON OLLUT JO JONKIN AIKAA
VIERELLÄ. tOIVOTAMME LÄMPIMÄSTI SUURIA ONNITTELUJA ja kerranki poika
teki erittäin viisaasti.
OLISI NYT FAKTAA TIETOA
61
5614
Vastaukset
- Vonkamies.
Paskapuhetta. Mäntyharjun Kelohonkahuvila on oma eikä siitä tarvitse maksaa vuokraa.
- NAAPURIT
Joo vain hyvä et am lentää kämpästä pihalle. Ymmärrän stefua kyllä
enemmän kuin hyvin nämä kaikki huumesyytteetmit. rikollisetmuuta asiat.
Siinähän olisi kohta stefukin syytettynä kun tämän kriminaalin kanssa
asuu / pyörii. ONNEA JA VIELÄ ONNEA HYVÄLLE PÄÄTÖKSELLE. - ise julkku
Ai kun hyvä uutinen. Kyllä stefu tarvitseen rinnalleen nuoren ikäisensä tytön
ILMAN rikosrekisteriä. Ja näitä muita sekopään hulluuksia. Eikös tämä ma tanssinut siis " yritti tanssia" jossakin pahasessa räkälässä alkuaikoina
joku kukkanen haarovälissä. Ja muutenkin nämä ma huume epäilyt ovat
niin pahaa= pahinta mistä naista voidaan syyttää. Ja varmaankaan niin
fiksu poika ei lähde sekaantuun mokomiin huumejuttuin mukaan. Stefu
saa vain valita kenet hän haluaa jne. ONNEA... - kiinteistö välittäjä
Olemme ollet huolissamme jo heti kun stefu sekaantui tähän kriminaaliin.
Parasta stefanin puolelta kun nyt vain käsittää tosiasit järkevästi.
Tollainen nainen niinkun joku jo mainitsi SE on LIIKAA jo pelkästään sen huumesekoilut ym
Stefanin liiketoiminnan kauttakin ei ole hyvä kun tuollaiseen naiseen on sekaantunut. Katsos tämä helsinki on varsin pieni kaupunki. Miten kehtaat
tuollaisen joka on tuonut tv:seen synnytyksensä ja kaakeimaailan turhuuden.
ja rehellisesti sanottuna olemme samalla huolissamme mitä lähisukulaisetkin
ajattelevat. Nyt tsemppiä Stefan ja järkiä mukaan. - marttyyrit tiedetään
Kerrankin psotiivistä luettavaa. Olet Stefan oikein funtsannut järkevästi
mitä kaikkea tämä ma sinulle ja sinun bisneksille aiheuttaa. Esko sopi
puitteillaan hyvin tämä ma elämään vaikka tossun alla sekin ressukka
joutui olemaan. ÄLÄ vaan alistu samaan, sillä uskomme sinussa olevan
senveran MIESTÄ mokoman am:n pompotuksiin. Vakuutamme että elämäsi
tarvitsee jonkun älykkään naisen rinnallesi. - Senkin aasi :)
olet joko jotenkin vajaa, tai sitten pelleilet :) Ei kukaan "täyspäinen" tee noin paljoa kirjoitusvirheitä ;)
- MulliKulli
Tämän ketjun seuraajille olisi annettava Nobelin-kirjallisuuspalkinto ja juorutiedon julkistamispalkinto. 0t viitsii lukea tälläistä.
- xxx555
sinä sisäsiittosen perheen paskahousupentu.koha nuo ilnat vähä lläm
- Et huomaa?
On tuossa vähemmän kirjoitusvirheitä silti, mitä Martinan blogikirjoituksissa, tai hänen uuden yrityksensä nettisivulla!
Koska Martina ei pelleile ainakaan, Martinan pitää olla vakavasti vajaa.- senkin aasi :)
varmaan Martina tosissaan kirjoitteleekin, en epäile yhtään :) Ei mitään välkkyä kuvaa itsestään anna, mutta silti... ;)
- ajaattele S T
VAJAA SE ON AINA OLLUT. jA NE MIESMÄISET KASVOT LUULISI JOS
TOTAKIN JOUTUISI LÄHENTELÄÄN eikö siinä kohtaa pelästy et olisko
siellä haarovälissä vähän tuhrimpaa tavaraa. Surkea wannabe ja niin kauan
kun näissä kehissä pyörii sitä vielä ME inhoomme koko myymävarasta sekä
huume hörhöä. - SIVUSTA SERANNUT
HIENOA STEFAN THERMAN OLET TEHNYT 10
- wåivö w
Kerrankin järkipuhetta täällä. Kyllähän se niin on että tämä MA on
säälittävä/inhottava/surkea. Esko oli liikaa tossun alla mutta sisä et
varmasti ole. 100000000 milj. bointsia Thermannin pojalle. - voi laps raasua
Tässäkin taas 8viestiä tullut samalta tumpelolta:(
- Soita paranoid!
Kappas, paranoidi is back! :)
- Ressua...
Antakaa Martta fanin olla, sillä ei ole ystäviä kuten ei ole idolillansakaan. Siksi se täällä pyörii ja koittaa saada keskustelukumppania. Yksinäinen höperö.
- ei sosiopaatti
Jos tämä on totta. Toivottavasti....niin onhan se jo korkea aika erota
tällaisesta piri marasta. Niin täällä on monia ketjua ( eikä niissä nyt kaikissa )
hölynpölyjä kirjoiteta. Huumeita mara käytti ja se on IKUINEN leima siinä
naisessa. Ei kyseinen nainen ole koskaan miellyttänytkään mutta nyt meni
inhonvallan puolelle. Hyi ja äitiä sitten ollaan. No aikansa mitäkin..????? - kaikkihan sen tietää
Eihän se Stefankaan ihan puhtaat "jauhot pussissa" ole jos täällä Martinan huumeiden käytöstä puhutaan! Kumma miten miehen kaman käytöllä ei ole mitään väliä...vai kuvitteletteko, että juo yksin siideriä noissa piireissä=)
- Mitä mä täällä teen?
Voi kultapoika. Onneks joutuu kantamaan vastuun siitä et heiluttelee melaa miten sattuu. It takes 2toTango (tai vaakamambo). Tsemppiä Martiinalle!
Niin tiedoksi niille jotka vain puhuu martina huume sekoiluista että kyl se stefukin vetää huumeita.ite oon kirjaimellisesti vierestä nähnyt pari vuotta sitten.silloin jo ajatuksissa kävi että tuo mies lentää kukasta kukkaan.mutta kukin tyylillään!:)
- kysymysssss
nuppunen84 kirjoitti:
Niin tiedoksi niille jotka vain puhuu martina huume sekoiluista että kyl se stefukin vetää huumeita.ite oon kirjaimellisesti vierestä nähnyt pari vuotta sitten.silloin jo ajatuksissa kävi että tuo mies lentää kukasta kukkaan.mutta kukin tyylillään!:)
Mites nuppunen sieltä Pohjois-Pohjanmaalta näkee tänne pk-seudulle asti?
kysymysssss kirjoitti:
Katsos,kun olen ollut sattumoisin samoilla jatkoilla jossa tämä stefukin oli jne..kai se on sen kaveripiireissä ihan normaalia että vedetään vivaa nenään.:) mutta jokaisen oma asia siis mitä tekee.
kysymysssss kirjoitti:
Katsos,kun olen ollut sattumoisin samoilla jatkoilla jossa tämä stefukin oli jne..kai se on sen kaveripiireissä ihan normaalia että vedetään vivaa nenään.:) mutta jokaisen oma asia siis mitä tekee.
kysymysssss kirjoitti:
Katsos,kun olen ollut sattumoisin samoilla jatkoilla jossa tämä kys.herrasmies oli..kai se on sen kaveripiireissä ihan normaalia että vedetään vivaa nenään.:)
- naapurit hoi
Joko on lempannut sen naisen kämpästään? Lähiö kutsuu ellei se työnny Eskon nurkkiin.
- Onnea ST
Hyvä, jos poika on tullut järkiinsä!
- olet vain kade!!!!!!
´´ ME inhoomme koko myymävarasta´´
onko sulla TODISTEITA siitä että Martina olisi myymälävaras? jos ei ole kyseessä on TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS! :(- Olen ihana
Olen vallan kauheasti. Caps lockin juuttuminen ja lukuisat huutomerkit ovat loukkaus lukijaa kohtaan. Kärsitkö huonosta itsetunnosta, kun et arvosta kirjoittamaasi sen vertaa, että vaivautuisit oikolukemaan. Miten ihmeessä jaksatkin raivota noin?
- Kunnianloukkaus, HAH
On saanut monet sakot näpistyksistä. On ihan itsekin myöntänyt. Pisti nuoruuden ja hölmöyden piikkiin. Ja sille ei kukaan oo kade, idiootti!
- yngve
Kunnianloukkaus, HAH kirjoitti:
On saanut monet sakot näpistyksistä. On ihan itsekin myöntänyt. Pisti nuoruuden ja hölmöyden piikkiin. Ja sille ei kukaan oo kade, idiootti!
Se pitkä nuoruus taas.
- jhhjuh7
Gaikki on omaa, eikä dällä asenteella midn vuokria tarvis ees maxella:
http://www.seinajoensanomat.fi/sites/default/files/imagecache/567x377_3-2_ei-rajausta/documentimages/Mr Lothar 1.jpg?changed=1326352537 - JK
NIINKÖ
- Missä Viljo?
Fakta on se,että Martina on ihminen verrattuna eläinrääkkääjä Tukiaiseen. Martina on kaunotar eläinrääkkääjä Tukiaisen rinnalla. Vaikka Martina onkin ilkeä typerys , niin eläinrääkkääjä Tukiainen on vielä ilkeämpi ja vielä typerämpi. Tukiainen on hu**a ja ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ.
- Että silleen...
Marapa rääkkää ja kiduttaa omaa lastaan.
- huolestunut
Onks Viljoo näkyny?
- Viisaasti
Martinallehan sopii paremmin Alex molemmat sitten ulkomaalaisia olemukseltaan ja näöltään,senhän kanssa se hilluaa kokoajan blogeista päätellen.
Parempaa onnea Stefanille muualta ja fiksummalta naiselta. - Olen ihana
Korostan, etten ole vuokraisäntänä tässä tapauksessa. Vainoharhaisesti syyttäisitte kuitenkin. Olen humaani, enkä vuokraa lumpuille alunperinkään.
- vuokralainen
Sinä vuokraisit :))))) siis niinku minkä?
Onneksi sinun vuokraisäntäsi on oikeesti humaani (kruunun kämppä, arvaan) ja vuokrannut tapauksessasi lumpulle! - Olen ihana
vuokralainen kirjoitti:
Sinä vuokraisit :))))) siis niinku minkä?
Onneksi sinun vuokraisäntäsi on oikeesti humaani (kruunun kämppä, arvaan) ja vuokrannut tapauksessasi lumpulle!Siinäpä sinulle pohtimista.
- Tiedättekö mitä?
Olette kamalia, kun toiselle pahaa toivotte.
"Se, joka toiselle kuoppaa kaivaa..."- Olen ihana
"...vuokraa hyvän kaivurin."
- Simon & Tomas
Saammehan sisustaa sen kämpän?
- leka555520
laittakaa joku sen puh num
- huopalahdentie
sen mutsi on entinen bändäri eli roikkui 80 luvulla eri heppujen kanssa.
siikku sille maistuu oikein hyvin jne. huopalahdessa tämä nainen tiedetään mutta
ei haluta tuntea. lapsia ehti tehdä 3 eri hepun kanssa....varsin NS. " esimerkillinen"
äidee??????????????????????????????????????????????????????????- jääkukkanen
Onko sinulla lapsia, montako, isät varmasti tiedossa?
Taisit olla sellainen seinäruusu 80-luvulla, jota ei kukaan huolinut, eikö vaan? :)))) - kaikki kohillaan :)
Taisit olla sellainen mitäänsanomaton, vähemmän viehättävä niihin aikoihin ja ilmeisesti tilanne ei ole vuosien myötä suinkaan kohentunut ;) Yleensä pahanpuhujilla on itsetunto-ongelmia, jos edes niillä saisi vähän huomiota kun muuten ei saa!
- naapurintyttö ;)
Ihanko huopalahdessa tiedetään? Mites sinut, hyvinkö tunnetaan ja muistetaan? Onko paljonkin ystäviä, tuttavia, mukavia naapureita?
- lukija_
kaikki kohillaan :) kirjoitti:
Taisit olla sellainen mitäänsanomaton, vähemmän viehättävä niihin aikoihin ja ilmeisesti tilanne ei ole vuosien myötä suinkaan kohentunut ;) Yleensä pahanpuhujilla on itsetunto-ongelmia, jos edes niillä saisi vähän huomiota kun muuten ei saa!
Kuules valittaja. Tämä on julkkisjuorupalsta ja ketään ei kiinnosta sun off topic-juttusi. Ymmärrän, että tuolla luonteella olet varmasti yksinäinen ihminen ja koska sulle ei hyvällä irtoa juttuseuraa, niin yrität pahalla. Haluaisit kovasti v*uilla, mutta kun et osaa sitäkään, niin nolaat vain itsesi.
- kaikki kohillaan
lukija_ kirjoitti:
Kuules valittaja. Tämä on julkkisjuorupalsta ja ketään ei kiinnosta sun off topic-juttusi. Ymmärrän, että tuolla luonteella olet varmasti yksinäinen ihminen ja koska sulle ei hyvällä irtoa juttuseuraa, niin yrität pahalla. Haluaisit kovasti v*uilla, mutta kun et osaa sitäkään, niin nolaat vain itsesi.
Eikös tämä siis olekaan julkkisjuorupalsta? Ketä luulet kiinnostavan sinun off topic-keittiöpsykologia-juttusi?
Mene muualle analysoimaan, kirjoittelen ihan mitä minua huvittaa, sorry!
Tämä huopalahden seinäruusun kommentti olisi mielenkiintoista kuulla, luulen tietäväni mistä "piireistä" itse on ;))))) - Paranoia jatkuu :D
kaikki kohillaan kirjoitti:
Eikös tämä siis olekaan julkkisjuorupalsta? Ketä luulet kiinnostavan sinun off topic-keittiöpsykologia-juttusi?
Tämä huopalahden seinäruusun kommentti olisi mielenkiintoista kuulla, luulen tietäväni mistä "piireistä" itse on ;)))))No, ei auta kuin ootella, että valkotakkiset korjaavat hetkeksi talteen, niin tulee tauko tolle off topic-spammille.
- Mielenkiintoista!!
kaikki kohillaan kirjoitti:
Tämä huopalahden seinäruusun kommentti olisi mielenkiintoista kuulla, luulen tietäväni mistä "piireistä" itse on ;)))))Taidat siis olla läheisiäkin tuttuja ketjun päähenkilön kanssa, kun noin tarkkaan tiedät kaikki, jotka hänen asioistaan jotain tietävät?
- A.S. Entaja
jääkukkanen kirjoitti:
Onko sinulla lapsia, montako, isät varmasti tiedossa?
Taisit olla sellainen seinäruusu 80-luvulla, jota ei kukaan huolinut, eikö vaan? :))))Jakorasia voi olla herkkä laite. Olkaa siis varovaisia sellaista käsitellessänne.
- haipakkaaa
Mielenkiintoista!! kirjoitti:
Taidat siis olla läheisiäkin tuttuja ketjun päähenkilön kanssa, kun noin tarkkaan tiedät kaikki, jotka hänen asioistaan jotain tietävät?
...jäämme mielenkiinnolla odottelemaan vastausta, jota tuskin kuuluu...
- miltähän vuodelta ?
Joo en ole
- basisti
Ei oo eduuuuu enääääää näkynyt.............hah....hah...hah. D..D.
- horjoppia
Huopalahti taitaa olla Lapissa vai oliko se Haapalahti?
- clarissa28
Mun äiti tunsi tämän siideri annen ja on kirjoitus kelvotonta tänne
laittaa mitä hän sanoi. siitä voi päätellä asioita. - Olen ihana
Hän on niin piristävä täti kuten on tyttärensäkin. Maksaläiskistä havaintoja?
- peeeeterr
ja paskat mikään oikea opettaja jos seikkaili steiner koululla ja loput vanhempien
muusikoiden kertomaa totuutta. yrittää täällä bingoilla ja puolustella yhtä
hankintaansa 80 luvulta. kyllä kelpasi niihin ???? puuhiin mut ei kukaan naimisiin
voinut edes ajatella menevänsä hänen kanssaan. itseasiassa viiksi ei tule
kovinkaan hyvin toimeen siideri mutsinsa kanssa ja on valitellutkin ???????- Olen ihana
Siinäpä onkin kaksi lempeäluontoista ja humaania henkilöä vastakkain. Käyvät varmaan rauhallisen syvällisiä keskusteluja toisiaan piristääkseen.
- R. Steiner
Lukuisat hankinta-apulaiset ovat sentään ymmärtäneet vaihtaa maisemaa. Valitettavasti hankintojen hedelmät mätänevät yhä riesanamme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847