Eli aloitin tossa työkkärin kautta työharjoittelun alalla josta mulla on koulutus. Eli multa oletetaan jo jonkin verran osaamista. No osaamisesta asia ei ole kiinni vaan siitä että pelkään jatkuvasti että mokaan. Heti kun teen jotain pelkään että olen tehnyt jonkin asian väärin. Alan pyörittelemään asiaa päässäni ja kehittelen siitä katastrofin. Pelkään mahdollisia jälkiseuraamuksia ja se saa mieleni paniikkiin. Kun teen jotain olen aivan paniikissa, keskittymiskykyni herpaantuu ja sitten en ole enää lainkaan varma menikö asia oikein. Tä vaikuttaa jatkuvasti olotilaani myös työpäivän jälkeen ja vapaapäivinä. En pysty ajattelemaan asiaa että olen vain työharjoittelija joka tekee virheitä ja joka ei perjaatteessa ole edes päävastuussa. Työhän palaaminen on aina ihan järkyttävää, koko ajan pelkään että saan tiedon että olen tehnyt jotain väärin jne.Tämän takia kurkussa on koko ajan kuristava tunne jonka takia en pysty syömään kunnolla ja unetkin ovat lähteneet.
Käyn psykoterapiassa masennuksen takia ja nyt vasta käynyt ilmi että mulla on tälläinenkin vaiva. Syön myös cipralexia.
Olen tuosta masennuksesta päässyt yli mutta nyt tämän hetkinen tilanne kyllä alkaa lisämään masennus oireitakin. Tunnen olevani kelvoton ja huono ja ettei musta ole mihinkään. Miten ihmeessä jatkan tästä eteenpäin??
Miten tästä eteenpäin
2
75
Vastaukset
- usko pois
Sinulla on hyvin huono itsetunto. Et usko ollenkaan omaan osaamiseesi. Käy terapiassa ja jos tilanne täsiää alkaa käydä ylivoimaiseksi niin olisiko parempi keskeyttää harjoittelu. Juttele asiasta terapeutin kassa.
Ja sinähän pärjäät! - jtnn
Ahdistukseen ja unettomuuteen varmaankin parempi lääke remeron kuin tuo, mitä käytät. Lisäksi syy voi olla kilpirauhasessa. Kilpirauhasen vajaatoiminnan oireisiin kuuluu palan tunne. Siihen siis voisit yrittää saada hoitoa. Melatoniini myös vaikuttaa kilpirauhaseen, voisit alkaa käyttää melatoniinia. Itselläni ainakin melatoniinin käytön kokeilun myötä kilpparin seudulla tuntui kipua. Jollain tavalla vaikuttaa. Ehkä siihen täytyy syödä riittävän pitkää sitä melatoniinia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648