Mitä poliisi aikoo niille tehdä ?
Sallitaanko nykyisen menon jatkuvan ?
Viritetyt mopot on melkoinen ongelma
16
288
Vastaukset
- Takavarikkoon
sellaset pitäs ottaa yleistä turvallisuutta vaarantavina laittomina vempeleinä.
- kärsiä ikä kaikki
Autot ovat huomattavasti vaarallisempia kuin mopot. Monta mopoilijaa on jäänyt auton alle täällä Haapavedellä. Monta kolaria on Haapavedellä ajettu nimen omaan AUTOLLA. Olin pyörällä liikenteessä ja päälleni ajoi auto, jossa oli nuoria miehiä, näkyvyys oli hyvä, päälleni ajettiin ihan selvästi tahallaan. Pojilla oli auton ikkunat auki, kuulin heidän suunnitelmansa ajaa minun päälle. Yksi nuorista miehistä tuli tarjoamaan 200 markkaa ja meinasin sanoa, että Älä saat...yritä päästä noin vähällä, koska uusi pyöräni hajosi, maksoi n. 3000 markkaa, polvet olivat kauan kipeinä ja lisäksi miesten korvattavaksi olisi tullut henkiset kärsimykset.
Miesten aiheuttama kärsimyksen tie.
- 20
ei niile mitään voi,niin kauvanko vanhemmat ei puutuasiaan miksi puuttuis,meijänpoika ei ole mikään mamo,
- Sallivat vanhemmat
ja millainen poliisi ?
- Koulujen
pihoille isot ratsiat niinkuin muillakin paikkakunnilla on ollut.
- rg250
onko jollakin vakiomopo,enpä oo nähnyt,kyllä kait ne kulkee mopot lujaa,tehty virittäminen niin helpoksi.
- Heikko valvonta
kyllä poliisi vois lopettaa näillä viritetyillä iso äänisillä mopoilla rälläämisen mutta kun-
- Vieläki myöhässä
Heikko valvonta kirjoitti:
kyllä poliisi vois lopettaa näillä viritetyillä iso äänisillä mopoilla rälläämisen mutta kun-
Ko minä olin mopopoika ja iskä ei antanu virittää mopua,niin toiset pojat kerkes,viritetyllä mopetilla viiä aina tytöt..Silti pitäkkää pojat mopetit virreessä!
- motoRISTI72
kyllä siitä hyötyä on,siitä mopojen virittelystä,oppivat samalla käyttään työkaluja,korjaan kamppeita,elikkä ehkäsee uusavuttomuutta.
- Mopolla ensin
sitten kun pääsee auton rattiin niin kaahailu alkaa.Pitäs vaan opettaa aikanaan liikenne käyttäytymistä eikä tyylillä minua ei koske mitkään säännöt. Vanhemmat kun antavat joka asiassa jälkeen senhän näkee kaupoissakin kun pikku pennuille eivät voi mitään .
- Tehoaa kyllä
Mopolla ensin kirjoitti:
sitten kun pääsee auton rattiin niin kaahailu alkaa.Pitäs vaan opettaa aikanaan liikenne käyttäytymistä eikä tyylillä minua ei koske mitkään säännöt. Vanhemmat kun antavat joka asiassa jälkeen senhän näkee kaupoissakin kun pikku pennuille eivät voi mitään .
Koulujen pihoille / tai koulujen päättymisaikoina tielle kovat ratsiat, niin kyllä siellä on monella naama nurinpäin ja itkua pukkaa.
- kaikki viritetään
Tehoaa kyllä kirjoitti:
Koulujen pihoille / tai koulujen päättymisaikoina tielle kovat ratsiat, niin kyllä siellä on monella naama nurinpäin ja itkua pukkaa.
JOKA PERHEESEEN VAAN OMA POLIISI, ETTEI MIES TAPA VAIMOAAN JA LAPSIAAN, TIES MONTAKO VAIMOA JA LASTA KÄRSII HAAPAVEDELLÄKIN VÄKIVALTAISESTA MIEHESTÄÄN. MIESTÄ EI OLE EDES AMMATTIIN KATSOMINEN, KUN SAIRAANHOITAJANAKIN TOIMIVA MIES TARTTUU KURISTAMISMIELESSÄ NAISTA KURKKUUN KIINNI.
POLIISILLA ON TÄRKEÄMPÄÄKIN TEKEMISTÄ KUIN PÄRINÄPOJAT. POJAT VIRITTÄVÄT KAIKKI MOOTTORI-KULKUVÄLINEET, MOOTTORIPYÖRÄT JA VARSINKIN AUTOT VIRITETÄÄN KULKEMAAN TUHATTA JA SATAA, SAMALLA AUTOON TULEE ISO ÄÄNI.
Pukkaakohan se itkua meidän haapavetisten miestenkin naamaan, kun ajavat viritetyillä AUTOILLA.
- mk99
kissat,koirat ja mopot,niin ja autotkin häiritsee,kyllä se KATEUS häiritsee enemmän,ku nuo edellä luetellut yhteensä,on ne jotku melko häiriintyneitä jos lemmikit ja normaalit liikenteen äänet häiritsee
- Ei kateutta
Isät ostavat pojilleen mopoihin viritysvehkeet ja opettavat näin, että
liikennelakia ei pidäkään noudattaa , sanoo poliisi.
Eipä uskoisi, ellei poliisi sanoisi.
- Tosi virittäjät
heillä on rohkeutta mennä kilparadalle näyttämään ja nauttimaan vauhdista ei tarvi revitellä taajama alueella ja .olla häirikkönä
- YADT
minua alko nyt kiinnostaa,kelle on ongelma VIRITETYT MOPOT.EI AINAKAAN POLIISILLE , EIKÄ VIRITETYN MOPON OMISTAJALLE,EIKÄ OO NIINKÄÄN TIEN TUKKONAKAAN KU KULKEE KUNNOLLA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837