Vaiettu, kielletty, totuus.

Kiertoilmauksin irl

En usko, että sinäkään siitä onnellisemmaksi tulisit, jos tunnustaisin rakkauteni sinuun, muuallakin, kuin täällä. Sinäkin tiedät, kuinka vaikeaan tilanteeseen joudutaan, jos tunnustetaan.

Se tässä nyt vaikeaa onkin, kun mieli tekisi kuitenkin..?....ja kuulla vastauksesi.

78

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haavettako vain

Mitä siitä hyötyisit ? Jos kohteesi on varattu,voisit satuttaa monia ja hajoittaa jotain.
      Kannattaa miettiä myös.oletko oikeasti rakastunut vai ihastunut haavekuvaan.
      Mitä elämässäsi on pielessä? Mitä kaipaat tilalle? Muuttuuko elämäsi paremmaksi jos tunnustat ja siirrät tuskasi jollekin muulle?
      Onko se rakkautta jos satuttaa muita?

• näin menee

Mitä siinä selität, taidat olla varattu ja peloissasi oman miehesi puolesta. Kyllä sinkku saa kertoa tunteistaan ihan kuinka haluaa. Eihän se mitään vaikuta vahvassa suhteessa elävään. Jos taas on heikko suhde niin silloin on aika punnita asioita ja jatkaa entistä vahvempana tai sitten laittaa poikki.

• 14+4
        näin menee kirjoitti:

Mitä siinä selität, taidat olla varattu ja peloissasi oman miehesi puolesta. Kyllä sinkku saa kertoa tunteistaan ihan kuinka haluaa. Eihän se mitään vaikuta vahvassa suhteessa elävään. Jos taas on heikko suhde niin silloin on aika punnita asioita ja jatkaa entistä vahvempana tai sitten laittaa poikki.

ja sinä taidat olla varattuun mieheen ihastunut?

niinhän täällä kaikki aina, omasta näkövinkkelistään asioita tulkitsevat ja arvioivat.

• AnnapalaavaiN

No kerpele tää elämä helppoa ole koskaan, joten anna palaa vaan. Sittenpähän voitais yhdessä pähkäillä tilannetta (jos Hän olisit)... Kyllä asiat aina jotenkin järjestyy. Kummallakin vois olla parempi olo kun juttu otettais esille. :)

• *mean*
    • wasting time

Jos tietäisin että sinäkin haluat, niin en ymmärrä miksei saataisi tätä yhdessä toimimaan.

• W. in Love
    • :(

Mä olen siinä mielessä aika ylpeä, jos huomaan että joku yrittää hyväksikäyttää tunteitani, muutun äärimmäisen kylmäksi.

• ottaisiselvää

Mä en yritä hyväksikäyttää ketään. On ihan oikeat tunteet häntä kohtaan, mutta ei ilmeisesti ymmärrä tai on liian epävarma musta. Yhtä sekamelskaa vaan kaikki. Yritä tässä nyt sitten.

• AnnapalaavaiN
        ottaisiselvää kirjoitti:

Mä en yritä hyväksikäyttää ketään. On ihan oikeat tunteet häntä kohtaan, mutta ei ilmeisesti ymmärrä tai on liian epävarma musta. Yhtä sekamelskaa vaan kaikki. Yritä tässä nyt sitten.

Epävarmuus katoaa kun kerrot ne tunteesi hänelle suoraan :)

• pienestä se alkaa

Jos kerran on ollut mopoauton kyydissä, niin varmasti sen jälkeen homma toimii bemarilla :)

• BemaristiBb

Sepä just ja toisaalta bemarin kyydistä on pitkä matka mopoautoon :-(

• ynnäät yhteen

Sitten ei kannata huonompaan kyytiin ainakaan lähteä.

• ei netti addu

Mitä tarkoittaa irl....?

• Selitysvaan

In Real Life - tuolla oikeessa elämässä :)

• ....................
        Selitysvaan kirjoitti:

In Real Life - tuolla oikeessa elämässä :)

Siis tämä on oikeasti aikuisten käyttämä nettitermikö?

Olen käyttänyt nettiä erilaisia sosiaalisia medioita chattejä irc second lifea vuodesta 1995 asti enkä vielä keski.-ikäisenä käytä lol irl yms. teinitermejä minusta ne eivät minun ikäiselleni sovi.

• Ihme vehtaamista

Kuule, jos sulla olisi selkärankaa edes limanuljaskan verran niin sanoisit, että ei kiinnosta, häivy.

• VirvonvarvonGl

Älä ihmeessä tee sitä, sotkeutuisit vaan tosi pahasti maailmasn, jossa kaikki ihmiset vihaisi sua, menettäisit kaikki ystävät (ns.) ja läheiset ja pilaisit vatvomisellasi tämän toisenkin ihmisen elämän.

OMG!!!!

• Rakkaasi : )

IRL! Sitäkö sä oot yrittänyt koko ajan?..Minä typerys!..Olisit heti sanonut, että haluut..huoh!..tavata. Itse elin "virtuaalitodellisuudessa"..no siinä tapauksessa on ryhdyttävä "tarpeellisiin" toimenpiteisiin..hih! Rakastan,tykkään ja ikävöin sinua "in real life"..onnistuu..kultaseni..pus! : )

• -1005-

Aloittaja ajattelee juuri kuten minä.

Kumma juttu, heräsin kolmelta yöllä, kaikki oli mielessäni kristallinkirkasta ja selvää. Eikä minulla ollut epäilyksen häivääkään.

Aamun tullen, se kristallinkirkkaus hävisikin jonnekin usvan sekaan, ja yölliset niin selkeät tuntemukset tuntuivatkin yhtäkkiä niin vääriltä kuin olla voi.

Miten voikin vaihdella ajatukset, tunteet ja aikomukset aivan laidasta laitaan.

Mutta totuus on, että en voi olla pitämättä hänestä.

• uskaltava

PELKURI, RAUKKA!!

• -1005-
        uskaltava kirjoitti:

PELKURI, RAUKKA!!

Olkoon sitten vaikka niin. Hyvä, että itse uskallat :).

• jäähylle

Onko tuo nyt sitten niin kauheata. Ei se maailmaa tietääkseni kaada, jos pidät hänestä tai kenestä vaan. Jos olet varattu, niin silloin tuntemuksesi tosiaan ovat väärät ja sinun pitää ratkaista asia niin, että olet rehellinen kaikille osapuolille, etkä vaan pidä kenenkään selän takana mitään peliä. Muista, että mikään ei loukkaa enempää kuin kaksinaamainen kaksoiselämä.

• Ei ole väärin tuntea

Tuntemukset ei voi koskaan olla vääriä...oli sitten varattu tai ei. Jos tuntuu, että haluaa toisen niin menee sitten olemaan sen toisen kanssa, kaksoiselämä on pirullista.

• h56k982211

Pidä ihmeessä!
      Mutta älä takerru toiseen jos toista ei kiinnosta.
      Tai jos hän pitää sinusta niin se ei ole rakkautta,toisesta voi pitää ilman rakkautta.
      Hölmö rakastaa yksin ja kuvittelee että toinenkin rakastaa.

• xxx

Kysymys on arvojärjestyksestä. Jos rakkaus ei ole ensimmäisenä, kadut vielä. Mutta valinta on omasi, siinähän kärsit.

• 7+17

Niinpä.

Rakkauttakin on monelaista. Välillä yritän uskotella itselleni, että nyt ei olekaan kyse sellaisesta rakkaudesta, jollaiseksi rakkaus "perinteisesti" mielletään, vaan jostain "puhtaasta rakkaudesta". Paskanmarjat, en onnistu huijaamaan itseänikään :/.

• tähtipölyä

Jep, vaikea olisi tilanne, mutta kaikesta voisi selvitä ja se voisi tuoda paljon onnea elämään."Jokainen tehtävä tuo mukanaan siihen tarvittavat voimat"

• MinäVain...

Minäkin mietin tänään, että mitähän mahtaisi tapahtua, jos tunnustaisin tunteeni sinulle irl. Tilanteesta voisi kehkeytyä vielä vatava soppa, tai sitten ei... Kaikki riippuisi sinusta, siitä mitä tunnet minua kohtaan.

Jos tunteita on, voisimme joutua tekemään melkoisia järjestelyitä ennenkuin voisimme oikeasti nauttia toisistamme. Tilanne joka aiheuttausi paljon vaivaa, mutta lopputulos olisi varmasti kaiken sen arvoista.

Jos taas et tuntisi samoin, kokisin nolauksen. Sinä kuitenkin välität minusta oikeasti, eli et nauraisi. Korkeintaan saattaisit pitää minua lapsellisena tytön hupakkona. Kuitenkin lausuisit lohduttavat, mutta samalla järkevät sanat. Neuvoisit minua jatkamaan elämääni ja kaikki jatkuisi ennallaan, kunnes unohtaisin sinut.

Periaatteessa voisin saada aikaan kiusallisen tilanteen hetkeksi. Tuskin kuitenkaan suurempaa tuhoa. Ja hei kiusallisista tilanteista ollaan selvitty ennenkin! Saatanpa siis tunnustaa, kun seuraavan kerran sopivasti kahden tapaamme ;)

• Ap

Kierrellen, kaarrellen, kiertoilmaisuin. Ei sitä ole tarvinnutkaan "selkokielellä" sanoa.

Jokaisessa hetkessä, jolloin pääsemme toistemme läheisyyteen, on aistittavissa tunne, jonka ilmaisemiseen ei sanoja tarvita. Sen vaan tuntee, siinä on hyvä olla.

• MinäVain...
        Ap kirjoitti:

Kierrellen, kaarrellen, kiertoilmaisuin. Ei sitä ole tarvinnutkaan "selkokielellä" sanoa.

Jokaisessa hetkessä, jolloin pääsemme toistemme läheisyyteen, on aistittavissa tunne, jonka ilmaisemiseen ei sanoja tarvita. Sen vaan tuntee, siinä on hyvä olla.

Musta vaan alkaa tuntua, että tartten sen pian selkokielellä. Tämä kiertely, kaartelu sekoittaa kohta pään. Lähelläsi on hyvä olla, kaipaan sinua vierelleni, mutta alan epäillä inuitiotani.

Luin myös alemman kommentisi. Kaikki on niinkuin ennenkin, vaikkei mikään olekaan niinkuin ennen. Tahtois vaan tietää miten meillä (oikeesti) menee...

• ISO IKÄVÄ SUA!

Kunpa tapaisimmekin..huoh!

• duoda duoda

Ei pidä aliarvioida totuuden merkitystä. Kyllä jos minulle tärkeä ihminen tunnustaisi tunteensa niin olisin onnellisempi, varsinkin jos ne tunteet ovat kuitenkin koko ajan levänneet tekoja alla, mutta tunnustamattomina. Sellainen on aika kuluttavaa loppujen lopuksi, kun sitä kuitenkin miettii, että oliko tässä nyt mitään, tunsiko hän mitään vai kuvittelinko kaiken?

• kivahri^

Eräs ystäväni kysyi tuola pimeässä

elämän perusedellytyksiä, kun tarkasti miettii niin

1. selviytyminen 2. tarkoitettujen asioiden tekeminen 3. muut tarpeet

mitä olet mieltä? toivottavasti olet jo ymmärtänyt menneiden vuosien käytökseni ja että sille todella todella todella oli syynsä. Jos en olisi pitänyt sinua minulle tärkeänä olisin toiminut täysin toisin. Sanat joita ei sanotuksi saa on että nyt on kaikkien voimavarojen keskittäminen pakollista ja kaikki tässä elämässä ei ole pelkkää hyvää ja kestämistä on enemmän kuin paljon. Toivottavasti sinun luoksesi on kiirinyt hyviä asioita tänä kevään alkuna etkä ole joutunut kokemaan tälläistä vastaavaa jota ei toivoisi kenellekään. Olen taas viimeaikoina käynyt täälä kirjoittelemassa joten jos ja kun täälä menet tai edes kuvitteellisesti helpottaa vaihtaa ajatuksia..älyä tarvitaan että selviytyy.

http://www.youtube.com/watch?v=zE-rD8vcY4U

• En kerjää

verta nenästäni :(

• 3,141

Kyllä sitä itse ainakin tulen varmaan vielä kuolinvuoteellanikin miettimään, että rakastiko hän minua koskaan, missään vaiheessa, vai mitä se kaikki oikein oli?

• Herkkä Miäs

Miksi tämä "Selvä Asia = Rakkaus!" on näin vaikeasti ymmärretty. En tiedä, oletin että toin tunteeni ja ajatukseni tarpeeksi selvästi esille..mutta..jos se ei riitä..niin..olen kai sitten "heikoilla jäillä"..en tiedä..en todellakaan tiedä..halusin ehkä vastakaikua, tai jotain..emmä tiiä..nää tunne asiat on tosi vaikeita..varsinkin tälläselle rakastuneelle, herkälle ja tunteelliselle miehelle..emmä tiiä..Kerro sä..

• loukkaannuin...

Eilinen... Miten olet niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Olisit vain kertonut tunteistasi, jos niitä on. Mikään ei ole niin kivuliasta kuin olla yksin tämän tunteen kanssa. Kylmyytesi tekee kipeää.. Haluisin lähteä pois ja sanoa etten koskaan palaa.

• loukkaannuin...

Eilinen... Miten olet niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Olisit vain kertonut tunteistasi, jos niitä on. Mikään ei ole niin kivuliasta kuin olla yksin tämän tunteen kanssa. Kylmyytesi tekee kipeää..

• elephant..
        loukkaannuin... kirjoitti:

Eilinen... Miten olet niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Olisit vain kertonut tunteistasi, jos niitä on. Mikään ei ole niin kivuliasta kuin olla yksin tämän tunteen kanssa. Kylmyytesi tekee kipeää.. Haluisin lähteä pois ja sanoa etten koskaan palaa.

http://www.youtube.com/watch?v=jtyePDoDrkY

ehkä joskus tavataan......ken tietää.... (ei kukaan)

http://www.youtube.com/watch?v=Ca8XtDn4zXY

rakkaalle ystävälleni..?

• Totuus voi olla

myös toisenlainen. Niin monta totuutta

• tiedossa totuus

Ei tarvitse tunnustaa jos siltä tuntuu. Tiedän kuitenkin, se riittää minulle.

• realistisempi ote

Onko tämä ap:lta nyt tällaista kuuluisaa sinä-muotoista ajatusten purkua, vai oletko langennut siihen intuitio-skeidaan, että kuvittelet hänen tunnistaneen täältä sinun tunnustuksesi?

Eikö täällä kaikki (sorry vaan) ole yksipuolisia kaipailijoita, jotka kilpaa vastailevat toistensa kirjoituksiin?

• äkkii ohi

tuo viimenen lause pitää täysin kutinsa. ai mistäkö tiedän, siitä ettei kukaan noteerannut sitä :DD

• kuten ennenkin

Järki päässä molemmilla -> kyllä.
      Tiedetään tilanne -> kyllä.
      Hyväksytään asian laita -> ???

• Ap

Kuten ennenkin, mikään ei ole muuttunut. Järki päässä, mitenkuten. Hyväksytäänkö? Miltäs tuntuu?

Tämä varmaan riitti vastaukseksi tuolle edelliselle "intuitio-skeidaajalle"

• kuten ennenkin
        Ap kirjoitti:

Kuten ennenkin, mikään ei ole muuttunut. Järki päässä, mitenkuten. Hyväksytäänkö? Miltäs tuntuu?

Tämä varmaan riitti vastaukseksi tuolle edelliselle "intuitio-skeidaajalle"

En tiedä :(. Velloo,ajatukset, tunteet, kaikki.

• Ap
        kuten ennenkin kirjoitti:

En tiedä :(. Velloo,ajatukset, tunteet, kaikki.

Eli siis, kaikki on edelleenkin, kuten ennenkin, valitettavasti. Tätä soppaa joudutaan hämmentämään varmaan vielä jonkin aikaa, ennenkuin selviää.

Eipä ois pienet ihmiset voinu sillon arvata, mihin päänsä työntävät, kun toisiinsa tutustuivat.

• sama tilanne

Menikö tämä naiselle? Onko hän ajatuksissasi,muttet "pysty" tekemään mitään?

• kuten ennenkin
        sama tilanne kirjoitti:

Menikö tämä naiselle? Onko hän ajatuksissasi,muttet "pysty" tekemään mitään?

Meni n > m

• ....
        Ap kirjoitti:

Eli siis, kaikki on edelleenkin, kuten ennenkin, valitettavasti. Tätä soppaa joudutaan hämmentämään varmaan vielä jonkin aikaa, ennenkuin selviää.

Eipä ois pienet ihmiset voinu sillon arvata, mihin päänsä työntävät, kun toisiinsa tutustuivat.

http://www.youtube.com/watch?v=YYRYDh4LzrE&feature=related

• Niin särkyvää

Tieto joskus lisää tuskaa, mutta joskus se avaa silmät. Tuntea saa -mut toimia sit ei (jos on varattu)
      Kerroin joskus yhdelle ihmiselle, et on ihana ja olen tykästynyt. Mut en halunnut mitään suhdetta. Halusin vaan et tietää. Itse haluaisin tietää, jos joku minusta tykkäisi.
      En tiedä vaikuttaisiko se muuta kuin hymyilisin useammin...

• voikumpa

En usko, että kirjoittaja on se kenen toivoisin hänen olevan. Mutta itselläni on sama tilanne. Tunnen ja paljon. En kuitenkaan uskalla sanoa mitään ja toivon, että kyseinen henkilö löytää unelmiensa kumppanin. Vaikka se samalla sattuukin. En tiedä tämän toisen tunteista, toivon toki, että tunteet olisivat samat. Suoraan ei ole mitään sellaista ikinä sanottu, mutta välillämme on aistittavissa jotain muutakin kuin kaveruutta. Ehkä kuvittelen, ehkä en, mutta sen tiedän, että viihdymme toistemme seurassa. Toisaalta totuus satuttaisi, olisi se mikä vain, koska asiat menisivät monimutkaisemmiksi. Mutta toisaalta tieto helpottaisi. Voisimmeko jatkaa kavereina/ystävinä? En tiedä. Koska haluaisin olla enemmän, mutta en kuitenkaan voi. Ikinä en pettäisi miestäni. Ja tiedän, ettei tämä kyseinen henkilö myöskään ikinä haluaisi rikkoa toisen suhdetta ja viedä ns. "toisen omaa".

Hankala tilanne. Mutta aloittajalle huomioksi, ettei hän todellakaan ole ainut tällaisten tunteiden kanssa. Ja voi olla hyvin mahdollista, että myös tämä toinen osapuoli tuntee samoin. Mutta se ei selviä kuin kysymällä. Ole rohkea. Haluatko miettiä loppuelämäsi, tunteeko toinen samoin? Minä ainakaan en.

En tiedä, miksi tänne kirjoitin. Ikinä ennen en ole kirjoittanut, vain lukenut. Kuitenkin se toivo, että löytäisi tämän kyseisen henkilön kirjoittamasta täältä on suuri, vaikkei hän varmasti täällä pyörikään. Tai mistä minä tiedän. Mutta jos olisit juuri SE henkilö, niin osaat yhdistää tämän: viime yönä sanoit autossani jotakin sellaista vitsinä/heittona, jonka olisin toivonut olevan totta.

But like I said, be brave :)

Niin, tiedän kyllä tilanteen vaikeuden, eikä minulla ole siihen ratkaisua.

Ajattelen sinua aina, eikä kukaan toinen voi saada paikkaasi sydämessäni.

• ,,,

Ajattelen samaa Hänestä..

• Aamumietteitä

Minäkin tiedän vaikeuden ja elän sitä jo parhaillani. Niin kuin olet huomannut on mulla näitä drama queenin taipumuksia, ja joskus kun lukee vanhoja viestejään, niin nolottaa.

Vaikeksista huolimatta uskon, että olisin onnellisempi, jos tällainen viesti olisi minulle. Olisi kiva olla ehyt ja yksi tai ehkä kaksi ehyttä eikä niin yksin.

vastaisin kyllä..ja jättäisin kaiken..

• Murrrrrrrrr ( ://)

www.youtube.com/watch?v=Jeg-jT7MnEs&feature=related

• 18+13

Vaikeaa on, kun en haluaisi sitä itsellenikään tunnustaa. Riitelen itseni kanssa ja se ei aina olekkaan mitään pientä sähinää. Kolme oikeaa sanaa joita en haluaisi välttämättä ajatella, mutta tuossa ne nyt ovat sinun otsikossasi.Pelottavan näköinen rivi, jotka hiipivät tajuntaani paikkaa ja aikaa katsomatta. Todellakin väärässä paikassa, johon ei kuulu kolmansia osapuolia. Seuraan tilannetta miten tässä riidassani käy itseni kanssa.

• uppishoi

nosto

• Vieläkin.

Miten tässä kävi? Sama tilanne? Varattu ja ei- varattu?

• selvän näkijä
        Vieläkin. kirjoitti:

Ei tää edenny mihinkään. Ap jänisti eikä uskaltanut. Nyt sit kärventyy kaipauksen poltteessa yhä vieläkin.

• Mielipide!
        Vieläkin. kirjoitti:

On julmaa kiusata toista tuollaisella asialla. Jos ei voi olla rehellinen toiselle tällaisessa asiassa, niin mitä sillä hakee? Työntää pois kertomalla olevansa varattu ja vetää luokseen julistamalla rakkauttaan. Henkistä kidutusta ja erittäin ahdistavaa toiselle. Onko se sillon todella rakkautta, kysyn vaan? Ja siitä huolimatta se toinen saattaa rakastaa, ja hänet revitään hajalle. Ja sitten vielä kysellään, että rakastatko? Kuinka julma ihminen voi olla.

• Ap
        Vieläkin. kirjoitti:

Kuten jo keväällä sanoin:"Tätä soppaa joudutaan hämmentämään varmaan vielä jonkin aikaa, ennenkuin selviää"

Vielä ei ole mikään selvää, ei suuntaan, eikä toiseen.:(

...Ja vielä...Kiitti "nostajalle", ettei tule lisää väärinkäsityksiä tämän ketjun osalle, niitä onkin jo ollut riittävästi kesän, ja syksyn aikana.

• Oupiin
        Ap kirjoitti:

Kuten jo keväällä sanoin:"Tätä soppaa joudutaan hämmentämään varmaan vielä jonkin aikaa, ennenkuin selviää"

Vielä ei ole mikään selvää, ei suuntaan, eikä toiseen.:(

...Ja vielä...Kiitti "nostajalle", ettei tule lisää väärinkäsityksiä tämän ketjun osalle, niitä onkin jo ollut riittävästi kesän, ja syksyn aikana.

En ole osallistunut tähän ketjuun keväällä enkä koko palstalla ollutkaan, mutta sopisi tämä minullekin. Onko n>m vai toisinpäin? Tunnen myötätuntoa, että yhäkin pyörit täällä ikäväntunteessa eikä asia ole edennyt ilmeisesti mihinkään.

• 9+15
        Oupiin kirjoitti:

En ole osallistunut tähän ketjuun keväällä enkä koko palstalla ollutkaan, mutta sopisi tämä minullekin. Onko n>m vai toisinpäin? Tunnen myötätuntoa, että yhäkin pyörit täällä ikäväntunteessa eikä asia ole edennyt ilmeisesti mihinkään.

Aloittaja on mies.

• Tulee mieleen

Kun täällä on samantyylisiä kirjoittajia, että mistä voi olla varma, ettei nyt sotke kirjoittajia toisiinsa? Minä olen jo historiaa tällä, alkuun olin varma tunnistamisesta, mutta en enää lainkaan.

Ei pahalla, mutta tämä on mielestäni täysin väärä paikka kysellä mitään oikeita ja todellisia kysymyksiä, ellei ole selvänäkijän tai meedion lahjoja. Kai sellaisiakin voi olla. Vuorovaikutus täällä ei ole sitä, mitä sen kuuluisi olla.

• Totta tuo

Kaikki kirjoittaa niin samaan tyyliin että ulkopuolisena sotkeuduin kuka vastaa kellekkin.

• Peukutpystys

Saitko ap tunnustettua sun tunteet ja kävikö onnellisesti?

• MinäVain...

Soppaa keitellään taas. Ei se tunne mihinkään kadonnut, kieltämättä voin paremmin kun olet siinä. Kahdenkeskeistä hetkeä odotellen.

• samankokenut

En ole parempi kuin te ja roikun itsekkin ikäväpalstalla, mutta olen sentään yrittänyt tehdä jotain. Laitoin tekstiviestin miehelle mutta varattu kun oli halusi olla vaan kaveri. En minä muuta oottanutkaan itseäni helpottaakseen halusin kertoa. Joku voi senkin tuomita mutta sen helvetin minkä jatkuva toisen ajatteleminen saa aikaan tietää vain saman kokenut. Ei mielenterveys enää kestänyt asioiden pyörittelyä päässä ja kun toinenkin reakoi selvästi mun läheisyyteen. Oli silmäpeliä, hymyä vihjailevaa läppää.Selvitettiin asia ja tunteita oli toiselta puolelta mutta pääsyttiin kaverilinjalle toisen sitoumusten vuoksi. Näin on helpompi en elättele turhia toiveita mutta välillä käyn täällä ikäväpalstalla purkamassa ikävää. Onneksi se on haihtumassa.Tiedän mitä käytte läpi ja toivon että saatte kuviot järjestykseen ennen kun järki lähtee. asiat monesti mutkistuu kun aika menee eikä mitään tapahdu alkaa tulla vainoharhaiseksi ja tosi ja epätosi sekottua.

• unelmoiva nainen

Kyllä olen suhun ihastunut ja vaik aiheuttais kauheen tilanteen ni mitä sitten. Olen tullut siihen tulokseen että elän vain kerran. Tää on kohtalo

• eräs mies jostain

Mistäköhän sen vääntäisi että ymmärtäisit ettei ei ole mitään "tunnetta".

Ainakaan minun puolelta. Rakkautta on,mutta kohde on toinen,se joka on kainalossani öisin=)

Ei jaksais enää tätä paskaa..

• hölmö tyyppi

ap on mies.

mitä muuten teet täällä ikäväpalstalla jos olet rakastunut kainalossa olevaan?

• höhhöhhöh

Ap taitaa kyllä olla nainen. En usko että on miehen kirjoittama!

Joku provoilee..ja naureskelee..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen