hyvät/huonot puolet
kaupuginjohtaja
11
1241
Vastaukset
- johtaja
ei moitteita,hyvin ystävien ja lakimiesten kanssa toimeentuleva luotettava virkamies naapurina asunut .isänsä maailmanmestari 75-vuotiaissa,veljistä en tiedä muuta kuin,että hekin kilpailivat aikoinaan,mutta meidän nykyinen hyvin tunteva kaupunginjohtaja otti ja voitti,siis hän on paras "johtamaan" tätä juhlivaa OOPPERAKAUPUNKIA.SIIS...3X ELÄKÖÖN SAVONLINNA.OLEMME SAANEET KANSAN VALITSEMAN .,,,MUTTA.SYKSYHÄN KOITTAA!!!!!!!
- jyry
Oiskohan aika nuorentaa Savonlinnan johtoa,siellähän ois normaali ihmisten kanssa toimeen tuleva ja muutenkin rehti savolainen sotilas.Joka ymmärtää tavan kansalaista omasta kokemuksestani hyvin ja on muutenkin aito sympaattinen herrasmies!
- rst
älkää syrjikö juoppoa johtajaa
- nähnyt
Muuten varmaan ihan kykenevä, mutta armoton juoppo. Tosin paljon fiksumpi, kuin ennen oli öykkäreiden kuningas, Jouko Juntunen
- KIPPEE
ei sairaudelle mitään mahda?
- nähnyt
KIPPEE kirjoitti:
ei sairaudelle mitään mahda?
Eipä tietenkään, mutta ensimmäinen ja ainoa askel parantumiseen on se, etä MYÖNTÄÄ itselleen olevansa alkoholismisairas.
- häh!!!
nähnyt kirjoitti:
Eipä tietenkään, mutta ensimmäinen ja ainoa askel parantumiseen on se, etä MYÖNTÄÄ itselleen olevansa alkoholismisairas.
onko totta että keijo pesonen on juoppo? mukava mies minun mielestäni....
- Täh
häh!!! kirjoitti:
onko totta että keijo pesonen on juoppo? mukava mies minun mielestäni....
Minä kun luulin et kaupunginjohtajana on täällä ihan muu kuin Pesonen. Ehkä olen väärässä:)
- feibiou
Täh kirjoitti:
Minä kun luulin et kaupunginjohtajana on täällä ihan muu kuin Pesonen. Ehkä olen väärässä:)
Kaupunginjohtajana on Jorma Auvinen, joka on
helevetinmoinen juoppo, alkoholisti.
Sitäpaitsi mies, joka ei pidä sanaansa, kokemus on
henk.kohtainen. Alkoholismi on sairaus, jolle ei
kelpaa selitys, että ei sille mitään voi. Jos ei mitään voi niin, ei pidä olla kaupunginjohtaja.
- ibm
kaupungin KAATAJA lue "TURMELIA"
- tuuleeko
miehelle joskus kadun pituus riittää,mutta ei leveys.nähty on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723