Täytyyhän huipputuloksia juhlia.
Onko tänä kesänä Kovalainen racing?
17
378
Vastaukset
- jänönen
Mitä ilkeilet? Kiva tapahtumahan se olisi, mutta kun se maksaa liikaa.
- hengen säilyttänyt
Ei enää voija järjestää, kun Heikki ite ei saa enää osallistua ajamiseen.
Minäkin olin aikoinaan Mannisella talkoissa ko. tapahtumassa ja meinasivat hesalaiset pieksää kun olivat tulleet katsomaan Heikin ajoa ja sitä ei ollutkaan - ei lahjottu
se on totta että maksaa liikaa.
Päättäjiä ja virkamiehiä syötetään ja juotetaan kunnan laskuun...ONKO KYSEESSÄ OLLUT LAHJONTATOIMI...outoa että ne kauheat kulut menevät läpi!!! - käry kävi
ei lahjottu kirjoitti:
se on totta että maksaa liikaa.
Päättäjiä ja virkamiehiä syötetään ja juotetaan kunnan laskuun...ONKO KYSEESSÄ OLLUT LAHJONTATOIMI...outoa että ne kauheat kulut menevät läpi!!!Oikeassa olet, olen nähnyt kunnanhallituksen edustajan juovan ilmasta alkoholia, muka salassa.
- se siitä
hengen säilyttänyt kirjoitti:
Minäkin olin aikoinaan Mannisella talkoissa ko. tapahtumassa ja meinasivat hesalaiset pieksää kun olivat tulleet katsomaan Heikin ajoa ja sitä ei ollutkaanNo tähän se kaatu koko homma.
- sokissa oleva
hengen säilyttänyt kirjoitti:
Minäkin olin aikoinaan Mannisella talkoissa ko. tapahtumassa ja meinasivat hesalaiset pieksää kun olivat tulleet katsomaan Heikin ajoa ja sitä ei ollutkaanJoo, pieksee meinasivat, jos et usko, kysy Manniselta, olen ilmoittanut hänelle asiasta. Olen vieläkin sokissa.
- täällä ei mitään
joo, on se KUUSAMOSSA
elokuun eka vkl- Renkaat piti
Ruusperi voitti Kovalainen viimenen. Tämä ei ketään pitäisi ärsyttää mutta on totista totta.
- suomussalmelainen 1
Renkaat piti kirjoitti:
Ruusperi voitti Kovalainen viimenen. Tämä ei ketään pitäisi ärsyttää mutta on totista totta.
Hyvä Heikki!
Ei mopolla mahottomia! - tiiän kyllä
Renkaat piti kirjoitti:
iliman juovat retaleet
- Heikki vani
Hyvin Heikki ajaa kalustoon nähden.
- gpgpgpgp
Jos Kimillä olis Heikin kalusto alla niin rupeis tulosta syntymään!!!"
- Työssä vielä
Lopputili on vain ajan kysymys. Jospa saisimme sitten hänet Suomussalmelle.
- suuret setelit
KUUSAMOON.. ei kuule kiinnosta Suomussalmi, tuppukylä
- Salakaatoon
On vieper hauta. Yess...
- jsjsjsjsjö
vai maksaa liikaa...? kysykee jukalta josko se pistäs pienet ajot torin kautta ja maali retikassa:D
- jjgyt368
Vaikka semmonen MITÄPÄ SE HYVEJÄÄ - Festivaali olis aika tervetullut tänne tuppukylään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676