tykkään hevosist leivän päällä.
hevosfanit!!!
4
139
Vastaukset
- assi
Iha sama mulle mut miks ihmeessä tuut sen tänne sanomaan kun ihan selvästi on hevospalsta ja jos et hevosista tykkää niin miksi tulit edes tälle palstalle?Taidat tykätä hevosista,mut haluut vaan,että me hevostytöt olisimme kovin surullisia ja vihaisia.MInä itse en edes tykkää hevosen lihasta(oikeasti)Eli meetvurstista(en kyllä tykkää siitä vaikka se olisi sian lihasta tehty)
P.S Eli tää oli sulta vaan koe miten heppatytöt tähän reagoi.- mii tw uu är zti
eikä ollu! Tää on hevospalsta, ja mä tykkään hevosista, mut leivän päällä eli meetvurstina onks siinä jotai pahaa?
- assi
No voi lol!!!
TÄMÄ ON HEVOSPALSTA JOLLA PUHUTAAN -->ELÄVISTÄ- assi: katos tää!
ihan kun ei vois puhua kuolleista hevosista täällä! Mun hevonen kuoli äsketäin ja mä en sais puhuu siitä täällä?! Assi ite taidat olla 8 vee joka kuuli ekan kerran sanan lol! Toi alottaja vaan haluu ärsyttää ja sä ääliö meet vastaan sille! Ja mistä lähtien sä oot määränny mistä täällä saa puhuu?! Pidä sä se turpas kiinni, ihmisillä on muutakin tekemistä/ajateltavaa kun nähdä sun menevän tommoseen pikku trolliin joka teki ton ihan tahallaan ärsyttääkseen sua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä242232Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 118996
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12690- 10680