Miehenä tykkään pitää legginsejä, mustia ja kiiltäviä. Alla sukkahousut tai aidot nylonsukat sukkanauhoilla. Naiseni kanssa yhdynnässä laitan sukkahousujen resorin kivesten alle ja painan menemään. Naiseni hyväksyy asian ja hänelle on kova parru pääasia. On se kova muutenkin, mutta yllämainitut tehostavat asiaa. Mustat kiiltävät legginsit on loistava keksintö. Naisilla huippu sexyt. Kun vielä ylipolven saappaat päällä niin katse kääntyy. Miksi hommata tylsää kun samalla rahalla saa laatua?
Mustat kiiltävät legginsit
21
2090
Vastaukset
Leggikset ei säväytä, mutta aidot liivisukat saa kalun kovettumaan.Tykkään myös itse pukeutua nylonsukkiin seksissä.En käytä naisten vatteita muuten, vain seksissä.
- llllllllllllllllllll
ffnylonsukat fantasioitko koskaan seksin aikana olevasi miehen kanssa?
- llllllllllllllllllll
ffnylonsukat kirjoitti:
Kyllä , jos miehellä on nylonsukat.
Kaksi miestä nyloneissa, hmm................ Oletko hoikka vai?
llllllllllllllllllll kirjoitti:
Kaksi miestä nyloneissa, hmm................ Oletko hoikka vai?
Hyvävartaloinen.
Onko sulla liivisukkia?
Sun mitat?- llllllllllllllllllll
ffnylonsukat kirjoitti:
Hyvävartaloinen.
Onko sulla liivisukkia?
Sun mitat?Hyvä kroppa ja hyvät sääret. Nyloneita mustia, tumman ruskeita ja ihonvärisiä, todella naisellisia.
- Kivat Housut
Tyttöystäväni käyttää legginsejä kotona ollessa, minusta ne ovat tosi kiihottavan näköiset hänen jalassaan. Toisinaan tyttöystäväni, vetää legginsit tiukalle ylös, jolloin peppu ja pimppikumpu tulevat tosi hyvin esille. On myös kivaa hieroa, tyttöystävän paikkoja legginsien läpi, hän usein pyllistelee ne päällään ja silloin en mahda himolleni mitään. Olen kokeillut salaa, hänen legginsejä päälläni ja ne ovat mukavan ja kiihottavan tuntuiset. (Täytyy kertoa tyttöystävälle, että hän hommaisi minullekin legginssit, niin hänkin voisi kopeloida, niiden läpi kovaa kulliani.)
- jaskammmm
Meillä sama juttu sukkahousujen kanssa. Aidot nylonit jalassa myös ihanaa...siis minulla miehellä.
- jokainen leggins ym.
OLETTE SAIRAITA KAIKKI !
- Kivat Housut
Itse en kyllä mene, sairauteni takia lääkärille, mistään hinnasta. Löydän nimittäin sairauteeni, paremmat lääkkeet, tyttöystäväni kanssa kahdestaan. ;)
- Äidin sukkikset
Pikkupoikana kokeilin salaa äitini sukkahousuja, huomasin että ne olivat kivan tuntuiset jalassa. Huomasin myös, että ne saivat kikkelini jöpöttämään, oli mukavaa hieroa kikkeliä sukkahousujen läpi. Sain myös ensimmäiset orgasmit, kun makasin sängyllä vatsallani, sukkahousuissa ja hieroin itseäni sänkyä vasten.
- pisufani
Sit ovat kivat,kun niistä ei näy kun kastuu.
- Mulle kans
Salihousut :))
http://www.iltalehti.fi/mallit/2012042115481136_mp.shtml- Esteetikko
Kun näin tämän olin aivan pähkinöinä! Tätä on kaivattu jo kauan! Iloa tylsään treeniin kun noita housuja vaan näkis jollain päällä salilla? Elämä on kivaa!
- wetlook
Tyttökaveri pitää kotona kiiltäviä tiukkoja legginsejä, mulla rupee seisomaan aina hurjana. Meen tyttökaverin luo ja rupeen hinkaa munaa sen peppua vasten eikä mee pitkään kun mällilentää.
- a<3j
Tuhmaa
- Esteetikko
Onnenpoika olet!
- Boy 27
Minulla on tiukat legginssit jotka laitan jalkaani, kun aloitan itsetyydytyksen. Kun puen legginsejä, kyrpäni sojottaa jo kovana. Hieron itseäni ja seisovaa kyrpääni, legginssien läpi ja se tuntuu tosi kivalle. Muutaman kerran, olen lauennut myös niiden sisälle, kun olen ollut erittäin kiihottuneessa tilassa.
- kiihottavat
toisinaan puetaan tytötökaverinkaa kummatkin kiiltävätlegginsit päälle ja hän ottaa suihin samalla kun kiihottuneena hieron hänen tiukkaa peppua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930