mikä on sinun vaatemakusi, miten pukeudut nykyisin ja mikä näyttää parhaimmalta?? jos käytät meikkiä mitä merkkejä yleensä käytät??
ps. en kysy tätä muuttaakseni itseäni tai mitään vastaavaa
pissis, hevari, rokkari, gootti vai "perus"
21
664
Vastaukset
- lolliqrrl
"perus". Toppeja,legginssei,huppareit,neuleit,farkkui..perus vaatteit .meikkiä käytän ja sitä mitä kaupast saa:DD eli ei oo mitää tiettyy merkkii, sitä parasta mitä halvalla saa.
- sfsdfgd
Salatut Elämät 16.04.2012
YOUTUBE
Osa1: http://tinyurl.com/72pgaxu
Osa2: http://tinyurl.com/78gne9d- nwqejoijciojcoj
painu vittuun spämmi runkku
- fallen angel
gootti/rock
farkkuja, niitti vöitä, huppareita, toppeja, koruja ( läväreitä nenä ja 2x huuli ), nahkatakkeja, saapikkaita ja meikki ny on mikä on... - wr45q541
Mulla on suurin osa vaatteista tummia tai mustia. Myös värikkäitä löytyy, mutta pidän tummista väreistä ja ne sopii mulle. Ja lisäksi käytän vaatteita ilmaisemaan itseäni.
Mulla on aika paljon erilaisia vaatteita, mutta parhaita mun mielestä on ihan peruspaidat ja sit joku kiva kaulahuivi taikka koru siihe.
Mullei meikkien suhteen oo mitään erityistä merkkiä, mutta Rimmelin puuteri on ehdoton suosikki. Muut on sitten vaa niitä halvimpia mitä sattuu löytymään, en nää juuri eroa niissä, enkä muutenkaan meikkaa kun perus puuterit, ripsarit ja sitte laitan vähä kulmia.
Merkkien sijaan mua kiinnostaa enemmän vaatteiden värit.
Jotenki musta itsestäni tuntuu että näytän paljon poikkeavammalta kuin muut, mutta se on ihan hyvä. - tyttöo,olol?randööm
Hoppari/lissuu
Oon tyttö käytän random meikkei, yleensä kouluun vedenkestävää ripsarii jaööä huulikiiltoo ja puuterii jos jaksaa.
Löysät vaatteet, Iso huppari, farkut jotka ovat löysät ylempää ja alempana pillifarkkumaiset. Ja skeittikengät/tennarit - manly girl
No ööääh nykyään käytän pillifarkkui, rähjääntyneit adidaksia, löysiä miesten huppareita ja cappiä. Meikkiä käytän tosi harvoin...
- Gagi1
ite pukeudun aika lailla Dave Mustainen tyyliin
Flanellipaidat, topit, hupparit, neuleet
Housujen ja sukkien on oltava mustat
Värimaailma on hillitty, tosin väripilkkuja löytyy ☺
En ikinä meikkaa ja tukka on miten on- eoirhjeoicrjo
Hevari: maastohousut, maiharit, nahkarotsi, niittivyö ja ns. siilitukka (pitkät mutsat hiukset on cool muttei minulle).
- mustissa kulkevattt
Eräässä tutun koulussa Helsingissä on joillakin tytöillä todella kummallista muotia, mitä ei ainakaan omassani juurikaan ole. Tämä tuttuni, 14v tyttö tunkeee päälleen lähes aina mustaa, on naamassa pari lävistystä, legginsit ja mustaksi värjätyt pitkät hiukset. Mustaa ripsiväriä ym. myös. Mutta tavoiltaan on täysi massateini, poikien kanssa hengailu maistuu ja tämmöistä perus iskelmää ja pissismusaa kuuntelee. Ja hän ei ole ainoa, usevat muutkin tekevät näin. Ei kyllä mene perille mikä on pointti, emmekä nyt muodista yleensä edes puhu kun tämän kanssa tavataan.
- Yeessshh
No olen vähän kaiken gootin/emon/rokkarin sekotusta :D
Mutta siis kaikenlaiset mustat vaatteet on mun mieleen~ - nameless6661
No ite käytän paljon bändi vaatteit, huppareita, t-paitoja ym... Meikkiä yleensä puuteria ja ripsari, (kummatki rimmeliä) ja sillonku en oo koulus nii kajaalia.. musta ei pillifarkut mutta ei kuitenkaa sellaset jotka roikkuu maassa. niitti vyö, paljon ketjuja, musta kyns. lakka ym(:
- Girlfromutopia
Jaa-a... grunge-rokkari mie kai olen? Vaatteet nyt on mitä on, yleensä ne mitkä ekana saan kaapista; poikien t-paita, liivi ja farkut. Tennarit kulkee jaloissa.
Hiukset kampaan aamulla, joskus muotovaahtoa nakkaan jos on ihan lässähtäneet hiukset. On siis platinablondit hiukset melkeen omaväri. Ja hiukset aina auki.
Meikki on yleensä semiyksinkertainen; kajalsiivekeet, kulmat fiksaan ja nakkaan harmaata/ruskeeta luomiväriä suurentamaan. Lärvi onkin sitten yleensä meikitön, mitä nyt joskus puuteria laitan.
En kai mie massasta nyt paljoa poikkea, HM-pellet kyllä kattoo usein kieroon... - Glam4ever
Kehtaan väittää itseäni glamrokkariksi. Joskin tällanen luokittelu on aika perseestä :3 mut jos joku niin sitten edellä mainitsemani.
- VasHappenin
Oon poikatyttö ;P en käytä meikkiä. Yleensä löysät farkut, joku peruspaita ja skatekengät. Mutta on mulla myös yhdet tiukat farkut joista tykkään. Tukka on keesi, korvat lävistetty.
- broukenfe
Öäähh... Hevari kai ? : D Piiiitkät mustat hiukset (Yli 75cm pitkät, herättää kivasti huomiota, eikä ole edes koskaan ollut pidennyksiä, ihan itse kasvatetut!! Hitosti vaa menee hiusväriä ku en oo oikeesti mustahiuksinen...) ja maastohousut, niittiranneke, maiharit, ym. Kolmet lävistykset per. korva.
Meikkinä laitan puuteria ja hyvin hyvin hyvin harvoin ripsaria. Ja yllätysyllätys olen tyttö : )) scenehän mää oon :) tupeeraan hiuksii ja käytän meikkii (yleensä scenet ja emot käyttää ihan hirveesti mut en ite käytä juuri ollenkaa) vaatteeet on värikkäät ja sekavat :) legginssit yleensä ja joku värikäs paita ja sillee ;)
- gothic<
Gootti/rock
punaiset hiukset, tummat rajaukset, mustat vaatteet.... you know :)- goottiih
Punanen tukka, tummat meikit, käytän paljon hameita ja korsetteja ja yms gootti sälää (;
- Tyttö 14 MM fani
Mulla on ollut monta tyyliä viimesen 5 vuoden aikana, mutta nyt oon löytäny sen oman, vuos sitte. En osaa luokitella itteäni vaan yhteen tyylisuuntaan, mutta jos on pakko niin varmaan rokkari, tyttömäisillä korostuksilla. Perus päivän look on siis Michael Monroen fanipaita (musta, valkonen tai punanen, teksteillä tai Miken kuvalla/bändin kaikkien "poikien", eli Karlin, Dregenin, Miken, Steven ja Samin kuvilla), sukkahousut (mustat, tummansiniset tai punaset/lilat) tai stay-upit (mustat) ja shortsit. Shortseja on joka lähtöön; nahkashortseja, niittishortseja, korkeevytäröisiä perus farkkushortseja ... lista on (melkein) loputon. Ja tukan tupeeraan ( hiuspuuteri muotovaahto lakka) pörrölleen, en siisti päällikerrosta. Mun tukka yltää noin olkapäihin ja on ruskee. Ja meikkinä aina sama; ripsari punanen huulipuna. Kenkinä converset tai maiharit, takkina nahkatakki tai villakangastakki, kaulassa pääkallohuivi tai pallokuvioinen huivi, usein päässä Andy McCoy-tyylinen hattu. Mulla on myös silmälasit, mustat ja ns nörttimalliset, isot. Tässäpä mun tyyli, ja jos ei käyny ilmi niin mulla suurena vaikuttajana ja idolina elämässä Michael Monroe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2172520- 591360
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982