Porilainen hulluus esiintyy jälleen

heh heh

Voisiko joku porilainen kertoa mitä porilaiset tarkoittavat toiminnalla, jossa tuntematon henkilö kiroilee ja käskee toista painumaan helvettiin, alkaa puhumaan tai mutisemaan itsekseen jonkun tullessa vastaan, hiipii oudosti hihitellen nenän alle mutisemaan jotain outoja ym?

Olen asunut muissakin kaupungeissa, ja tämä on silmiinpistävin ominaisuus Porin katuja tallustellessa. Viimeksi tänään havahduin siihen, kun vastaantullut naispuolinen pyöräilijä raivostui yllättäen olemassaolostani ja käski minun painua helvetin kuuseen usealla kirosanalla höystäen.

MiKÄ joitakin porilaisia oikein vaivaa?

23

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene sinne kuuseen

Olet ehkä ansainnut sen että sinut toivotellaan ties minne.Ottaisit neuvosta vaarin ja painuisit sinne.Säästyisimme näiltä sun typeriltä aloituksiltasi.

Oikea kysymys on " mikä SINUA vaivaa" vampo?

• joopa joo

Seriffin luulisi itse osaavan käyttäytä asiallisesti, eikä näyttää mallia siitä miten ei kuulu toimia. Taisit olla itse tuo vastaan tullut paviaani, joka ei omaa minkään valtakunnan käytöstapoja.

• No niinpä
        joopa joo kirjoitti:

Seriffin luulisi itse osaavan käyttäytä asiallisesti, eikä näyttää mallia siitä miten ei kuulu toimia. Taisit olla itse tuo vastaan tullut paviaani, joka ei omaa minkään valtakunnan käytöstapoja.

Etkä sinäkään itsestäsi yhtään fiksumpaa kuvaa antanut, kun menit samaan kelkkaan.

• Kade Ruikuttaja

Ei vain joitakin vaan nyt täytyy kyllä yleistää; kaikki me ollaan samasta puusta höylättyjä perusporilaisia (PersPoja). Vihataan naapurin ruosteen kukkimaa Ford Taunusta, naapurin muksut on häirikköjä ADHD multiongelmaisia tapauksia, työkaveri tienaa varmasti paremmin joten hänestä levitetään perättömiä mielellään seksuaalisväritteisiä huhuja ja mitä kaikki, maailmankaikkeuden ankeuden tiivistymä on kaupunginhallitus, jonka syyksi laitetaan kevään lumenalta pilkottavat koiraankakat, Harmaalinnan epäilyttävältä haiseva ilmanlaatu sekä tietysti takatalvi (terveisiä jo renkaanvaihtajille).

Ei muutakuin harvinaisen hyvää kevättä teille, jos tulette ulkopaikkakunnalta (mikä luonnollisesti ei ole suotavaa, teistähän ei täällä pidetä) niin muistakaa vaihtaa kesärenkaat, jottei meidän tiet kulu nastarenkaista.

• Inkeri Vähäratto

Pori on yksi Suomen pahimmista punaniskatuppukylistä. Näin sanoo esim. Tampereelta ja Helsingistä tulleet. Kyllähän minuakin häiritsee porilaisten moukkamainen kyräily ja heikko itsetunto, mutta on täällä ihan kivojakin ihmisiä kuten minä ja muutama mies, joka käy minua jyystämässä.

• porilaiset..........

onks porilaiset semmosia et jos tulee muualta paikkakunnalta ni ollaan heti ihan hermona? mistä muista paikkakuntalaisista te sit tykkäätte?

• RealPori

Ei tykätä kenestäkään!!! Muualtatulleille kaivetaan metri kertaa metri kokoinen kuoppa.

• -JJ-

OuJee,ylpeä stadilainen ja asun Porissa, eikä voisi VäHEMPÄÄ KIINNOSTAA tykätäänkö minusta täällä vai ei :)

• BravePori

Ei tykätä...painu vaan takas sinne itä-Helsingin slummiin!

• kyräillää yhdes

Porilaiset tykkää raumalaisista vaikka muuta väittävätkin. Muista he eivät pidä.

• ---

Ilman muuta, paras raumalainen on porilaistettu raumalainen.

• asiaa seurannut
        --- kirjoitti:

Patas porilainen on alkujaan muualla asunut ja tehnyt virheen Poriin muuttaessaan.

• poistoputkistoon
        --- kirjoitti:

"Ilman muuta, paras raumalainen on porilaistettu raumalainen"

Ei.

Lauseessasi oli virhe.Oikeasti se menee näin: Paras raumalainen on porista poistettu raumalainen.

• =)

Miksi aina porista löytyy nämä onnelliset kengän kuluttajat jotka mukamas "puhuu niitä sun näitä tai käskee jonkun painuu sinne mihi aurinko ei vilasekkaan" ei näitä tapauksia tietenkään löydy mistään muualta mutta poristahan on aina pakko repiä jotain paskaa... eikö... se on hieno kaupunki ja viihtyisä paikka asua ite oon puhdas jalkanen porilainen,vaikka en enää sielä asu mutta silti jos joku kysyy niin en ainakaan kotipaikkaani kiellä... jollei porissa viihdy tai muuten näkee vaivaa niin senkun potkuttelee ohi vaan... ja muista älä poikkee edes kahvil... =)

• Muuttaja123456

Ihmetyttää se kun täällä liikkuu niin kauhea kyräily ja mökötys päällä. Ei tarvitse olla
      kuin punaiset kengännauhat niin paniikki iskee vastaantulijalla ja sormella osoitellaan ja KUISKITAAN huutamalla. Ihmeellisiä ihmisiä täällä. Tuntuu kuin 80 prosentilla porilaisista olisi joku vaikea mielisairaus. Yh-äipät toljottavat suu auki jokaista vastaantulijaa silmät lasittuneina. On tämä niin erilainen kaupunki. Mieheni on täältä kotoisin ja tänne lopulta suostuin, mutta ei tämä ole lainkaan minun kaupunkini. Olen aina ollut iloluontoinen ja sosiaalinen ihminen. Täällä niillä avuilla ei tee mitään. Pikkulliikeisiin kun menee niin mököttävä myyjä ei edes tervehdi ja kuiskii jonnekin kaula-aukkoonsa. Tulee tunne ettei niihin saa mennä, kun niin ollaan sulkeutuneita. Lidlissä oli kassalla heittotukka-draamapoika, joka ei puhunut sanaakaan. Tervehdin kassalle mennessä-ei vastausta-ihan kuin joku apaattinen robotti. Voi apua ja täällä pystyynkuolleiden otusten kanssa pitäisi elää ja 'viihtyä'. Kirppiksellä koitin kivaa takkia ja kysyin vieressä olevalta naiselta mitä mieltä hän on k.o. takista niin vastauksena tuli ujo piipitys 'emmää tiä hihi' ja karasi vähämielisen näköisenä hyllyjen väliin piiloon. Näköjään kaikki pitää paikkansa mitä porilaisista kerrotaan. Onhan täällä pari mukavaakin ihmistä silti. Positiivista on kiva ja selkeä kaupunki ja tietty Yyteri ja Kirjurinluoto. Ihmiset vaihtoon niin hyvä tulee.

• ruuttaaja 123455

Hetkinen, tilt!

"KUISKITAAN huutamalla" Mitä vittua, selitä?

"Olen aina ollut iloluontoinen ja sosiaalinen ihminen" Henkilökohtainen ammatinvalintasi tuskin kuuluu tähän threadiin, mutta ok kukin tyylillään.

"Täällä niillä avuilla ei tee mitään" Yllättyisit kuinka paljon niillä on käyttöä, pistähän ilmoitusta jonnekin sivustolle ja hinta myös.

"Pikkulliikeisiin kun menee niin mököttävä myyjä ei edes tervehdi ja kuiskii jonnekin kaula-aukkoonsa"
        Porilaisilla naisilla on jostain syystä suurehkot rinnat (ei valittamista tässä), kenties se kompensoi älyn puutetta, tiedä häntä.
        Kun munkit ovat mahtavan kokoiset, niille on perinteisesti annettava nimet, sekä juteltava niille. Tämä selittää kokemasi käytöksen.

"Kirppiksellä koitin kivaa takkia ja kysyin vieressä olevalta naiselta mitä mieltä hän on k.o. takista niin vastauksena tuli ujo piipitys 'emmää tiä hihi' ja karasi vähämielisen näköisenä hyllyjen väliin piiloon."
        Ei raukka kehdannut sanoa vasten kasvoja sinulle että näytät kuralammikkoon raiskatulta laamalta.

"Onhan täällä pari mukavaakin ihmistä silti" Kyllä, olemme kaikki onnellisia siitä että juuri te olette ainoat kaksi ihanaa ihmistä joiden seurasta me muut saamme nauttia. me sydän te.

"Ihmiset vaihtoon niin hyvä tulee" Eikö olisi helpompi jos te vaan muuttaisitte pois? Voi olla hankala vaihtaa kaikki muut?

• turkimusrohvessoori

Porilainen on jäyhä jököttäjä paitsi kännissä. Kännissä ollessaan porilainen kiroilee vähintään korttelin kantamalla, on Euroopan keisari, psykologi, lääkäri, matemaatikko jne. OMASTA mielestään. Selvinpäin olevat jäyhät jököttäjät katselevat paheksuvina vierestä nenänvarttaan pitkin koska eivät joko muista, tai halua muistaa omaa vastaavaa käytöstään edellisellä hauskanpitoreissulla.
      Niinpä porilaiset voidaankin oikeastaan jakaa kahteen leiriin sen hetkisen tilan perusteella: selvin päin oleviin jököttäjiin ja juopuneisiin sekopäisiin juntteihin.
      Keskimäärin kummankin ryhmän prosentuaalinen osuus pysyy samana.

• Näi o ..

Poriist ei muit löydykää ku hullui ja kateellisii...

• perseestä

Kateellisia ovat, varsinkin kaikille suuremmista kaupungeista tulleille. Pikkusieluisia juntteja, joille pisin ulkomaanmatka on Ruotsin risteily. Porista ei saa töitä kuin suhteilla, auta armias, jos olet nähnyt muuta maailmaa - se se vasta paha uhka onkin. Älkää hemmetissä muuttako Poriin, älkää ainakaan isommista kaupungeista. Muuttakaa hiton äkkiä pois, kunhan olette opiskelunne klaaranneet jne. Ei ole älykkään eikä koulutetun ihmisen kaupunki, ei todellakaan.

• Kellarikuja

Porilaiset sitä ja taas tätä...
      Tämä on niin klassinen aihe jo täällä netissä jotka lukevat näitä kirjoituksia ja itse kirjoittavat ihan mitä suuhun sattuu...

Porissa on paljon hyviä puoliakin

# tiivis kaupukialue jolla helppoa liikkuua
      # menestyvät joukkueet / urheilun seuraajat
      # monenlaista vipeltäjää ja yrittäjää
      # helppoa tunnistaa " porilainen "
      # koulutus maan parasta

• nyt meni yli

Koulutus maan parasta?
      Mitä bullshittia tämä on?

• DomaHomes

Koulutus on juuri se mistä Pori voi olla ylpeä ! Itse ole käynyt Gygnaeuksen ja sitten pari muuta kurssin luonteistaja pärjännyt olen ihan mahtavasti.

Moni kysyy minulta kun tarvitsee " sisäpiirin " tietoa ja senperusteella olen tyytyväinen !

• urpo6

hönöjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      16
      4662
    2. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1625
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1587
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      228
      1096
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      126
      889
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      846
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      817
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      815
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      47
      807
    Aihe