sydän karrella,,

pää pyörällä

oon ihastunut itseäni paljon nuorempaan kaveriin...mitä pitäs tehdä???

18

1098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puumatar?

Minkä ikäinen itse olet?

• 15 vee

ja karvaton.

• Pikkaset kahvit

Jos olet nainen niin nuoret kaverithan syttyy nykyään vanhemmista naisista. Go for it. Ehdotat treffejä jne. ja seurailet kiinnostuuko vastakkainen osapuoli. Josset nyt ihan parisuhdetta saa aikaiseksi niin ainakin seksiseuraa luulisi löytyvän.

Jos olet mies niin ei mitään toivoa jollet ole upporikas.

• puumatar

No olen AP ja nainen... hyvännäköinenkin ja hoikka vaalee..tämä kaveri, josta mainitsin, on liian nuori, mutta hakusessa olis 30-40v uros, jolla vehkeet toimii..
        Viikoittaista panoseuraa hakisin kaverista, joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa..?
        oisko ehotuksia?
        En käy ravintoloissa (missä Raahessa VOIS edes käydä..? höh)

• ....sama..
        puumatar kirjoitti:

No olen AP ja nainen... hyvännäköinenkin ja hoikka vaalee..tämä kaveri, josta mainitsin, on liian nuori, mutta hakusessa olis 30-40v uros, jolla vehkeet toimii..
        oisko ehotuksia?

...niin ja vähän alle 50v olen itse iältäni..

• puuha pete
        puumatar kirjoitti:

oisko ehotuksia?

Moi. Oletko vielä vailla seuraa...;-) Olen 39v ja kunto kestää.
        Olen fiksu ja filmaattinen sekä kestää katsoa peiliin...

• Se vaalee AP
        puuha pete kirjoitti:

Moi. Oletko vielä vailla seuraa...;-) Olen 39v ja kunto kestää.
        Olen fiksu ja filmaattinen sekä kestää katsoa peiliin...

No NYT on jotain johdatusta! :) ..tulin käymään täällä ja SINÄ nyt siinä olet!
        Tottakai olen vailla nuorta seuraa ja kiinostuin heti! :)
        Mites treffattais? ...tai ainakin lämmiteltäis ensin välejä..? ;))

• puumaarakastan
        puumatar kirjoitti:

oisko ehotuksia?

Mooi oletko vielä seuraa vailla olen 24 v mies raahesta jarakastan minua vanhempia naisia ja olen jaksan jaksan mies ;) ps kuudesti laukeava ;)

• 15v poika

olen siis 15 vuotias poika raahesta ja fantasioin että saisin kokeneemmalta ja varttuneemmalta naiselta.

• puuma...

;)))) no kuule ei täällä nyt mitään lapsiin sekaantujia kuitenkaan olla, poju! Kasva vielä parikymmentä vuotta ja ota sitten uusi haku päälle..

• Mieseikäpoikaenää

Minä haluaisin naisen joka jaksaa ja jaksaa.....

• harvoin, mutta hyvää

Minä olen nainen, joka jaksaa ja jaksaa, mut vain silloin kuin mä itse haluun..
        En ala kenenkään äijän patjana makaan äijän ehdoilla...

• mie vien,sie vikiset
        harvoin, mutta hyvää kirjoitti:

Minä olen nainen, joka jaksaa ja jaksaa, mut vain silloin kuin mä itse haluun..
        En ala kenenkään äijän patjana makaan äijän ehdoilla...

Samma här!

• etteole

no onpas taas varsinaisia panopupuja raahelaiset...juu juu...uskotaan...

• hyhy6655

Täälä yks 26v jätkä joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa mutta mun ehdoilla mennään eli täytyy olla mun patjana aina ku haluan ja kyllä olen panopupu jonka mielesä on vaan ja ainoastaan seksi.
      Hyviä seksi kokemuksia olen jaellut ja naisilla seksistä mielet muuttunu parempaan.

• Jos joku raahelainen nainen on vailla seksiseuraa niin ottakaahan yhteyttä ;) iälläsi tai ulkonäölläsi ei ole mitään tähdellistä merkitystä. pistä viestiä [email protected]

• miess28

puumatar

Mää voin panna sua taitavasti ja säännöllisesti aina ku haluat laitat vaan jonku sähköposti osotteen. t. 28v mies

• huits

Hyi olkoon,vanhat kotirouvatkin melekosia eronneitten miesten kyttääjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe