Minäkin tästä pikku pikku hiljaa hiivin, liukenen pois. Hetken aikaa seurailen, tuleeko puukkoa vyön alle. Ei ollut tarkoitettu niin. Älä sure. Kysymykseesi vastaan, se ei sitten ollut tarkoitettu niin. Ei väliä muulla, ei mitään väliä. Ei surra.
Ei ollut tarkoitettu niin,
11
279
Vastaukset
- ei tarkoitusta
Surut pyyhitty jo aikoja sitten pois.
Ei ollut täälläkään tarkoitettu.- Kääntää kylkeä
Hyvä. Ei se vain mennyt niinkuin piti. Turha sitä surra. Katselen jonkun päivän näitä sivuja. Puukoniskuista käännän toisen kyljen. Antaa palaa. Ei ole mitään menetettävää. Ihmisyys ehkä mutta sen saa takaisin, kun antaa itselleen anteeksi.
- hitto teiän kanssa
Kääntää kylkeä kirjoitti:
Hyvä. Ei se vain mennyt niinkuin piti. Turha sitä surra. Katselen jonkun päivän näitä sivuja. Puukoniskuista käännän toisen kyljen. Antaa palaa. Ei ole mitään menetettävää. Ihmisyys ehkä mutta sen saa takaisin, kun antaa itselleen anteeksi.
Hei älä nyt luule tai vedä mun viesteistä mitään johtopäätöksiä.
Meillä kaikki on ohi (siinä tiedossa jatkan), teillä ei välttämättä. - ap.
hitto teiän kanssa kirjoitti:
Hei älä nyt luule tai vedä mun viesteistä mitään johtopäätöksiä.
Meillä kaikki on ohi (siinä tiedossa jatkan), teillä ei välttämättä.Kyllä meillä on kaikki ohi. Siinä tiedossa jatkan minäkin.
- kuulut kalustoon
ap. kirjoitti:
Kyllä meillä on kaikki ohi. Siinä tiedossa jatkan minäkin.
seurailet vielä monta VUOTTA näitä sivuja, niinkuin olet jo tehnytkin
- ap.
kuulut kalustoon kirjoitti:
seurailet vielä monta VUOTTA näitä sivuja, niinkuin olet jo tehnytkin
En ole ollut täällä kuin muutaman kuukauden, mutta niissäkin on liikaa. Kaipa tästä on jotakin keksejä saanut, mutta ei tämä sovi ihmisille. Mä vain ajattelin ääneen tuon aloituksen. En ole kuollut, vaan päinvastoin hengissä ja hyvillä mielin. Ikävöin tulevaisuutta.
- öitä.
huomenna kalankäärettä nämä jutut.
- Tiedoksi
Raapustuksia vessan seinään. Turha tänne mitään on toivotella. Ne ihmiset, joilla on merkitystä, saavat toivotukset ihan jossain muualla. Muilla ei ole väliä.
- Ei mitään sanottavaa
...................................
En sano enää mitään tänne. En koskaan enää. - ei väliä
Olet paska sika.
- Levy jäi päälle
Miks ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760