kaipaan J(m) sinua

Miettie(n)

Yhä edelleen...ei se mee pois. Se on ja pysyy. Voi kun sinäkin ajattelisit näin. Rakastan sua! Meillä olisi nyt aikaa ja mahdollisuus ainakin tältä puolelta. Toivottavasti myös sinun puolelta...

42

1115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kMiks

Miksi ette ota yhteyttä niihin ketä kaipaatte. Joskus ei uppoa tajuntaan.

Kuulostaa ettei täällä kukaan kaipaa oikeasti ketään.

• 6+13

Hyvä havainto ja oikea vaikutelma, palstahaamuhan näitä tuottaa. Onhan niitä muitakin kirjaimia kuin Jii.

• haaveissavainootmun

Täällä myös kaipauksessa Jmies. Näin sut ekan kerran varmaan kesällä 2009 ja aina kun näen sut niin taas palaat mun mieleen. En tiedä susta muuta,kuin nimen, missä asut ja työpaikan. Tahtoisin tutustua ja tietää enemmän. Mennä vaikka lasilliselle. En vain tohdi pyytää,koska on tiettyjä esteitä ja en halua tulla torjutuksi.

• ei oo sit multa!!!

en ikinä laittais mitään rakkaudentunnustuksia anonyymina nettiin...

• J

Mula ei oo aikaa eikä halujakaan.
      Ei mit tunteita sua kohtaan
      get a life

• tunteita on.

Mulla kans J-miestä ikävä ,et ole hän.

• "Ämmä"

Jani tuo aloitus ei sit ollut multa...kyllä mä tiedän, ettet musta välitä.

• ....................
        "Ämmä" kirjoitti:

Kuulehan "ViisitähtineN" "Janifani" ja mitä nimimerkkejä sulla onkaan ollut... Olet kuitenkin se pohjoisen vaalean Janin kaipaaja -niin älä, toistan ÄLÄ ala uudeksi palstahörhelöksi, kun se yksi kahta eri j-miestä (Juha ja Jukka) kaivannut on kai tekemässä lähtöä palstalta, tai kaipaa jo viimein jollain eri kirjaimella alkavaa miestä. Se hörhö naikkonen kirjoitteli jokaiseen j-mies ketjuun "eipä ole sit multa tämä.." -tyylisiä sekopää kommentteja. Ihmiset alkoivat inhota häntä, koska tuo hokema on oikeasti ihan vitun vastenmielinen! Annan sulle neuvon, jos tahdot ettei ihmiset ala vittuilemaan sulle, että lopetat tuon tyhmän kommentin latelemisen heti paikalla. Sinä olet tänne kirjoittanut sen verran usein, että sinutkin jo tyylistä tunnistaa, joten kohta olet sellainen palstailija, joka saa täyslaidallisen päälleen, kun tulee johonkin ketjuun. Oikeasti -ei se kaipaamasi mies edes lue tätä palstaa, niin ihan hyvin voit nuo "ei ole sit multa" -kommentoinnit jättää. Älä ala häiriintyneeksi palstahörhelöksi.

• J
        "Ämmä" kirjoitti:

En välitäkään ja toivon, että lopetat ja äkkiä. Mulla on oma elämä, et kiinnosta mua tippaakaan.

• mocamcmsocd

jarille

• ....

Tosi rakkaudelle löytyy aina aikaa..ja se menee aina kaiken muun edelle..kun se sattuu olemaan vielä niin himottavan kauniskin >.....

• J

Ottakaa naiset vaan rohkeasti yhteyttä.... sanon minä

• voit itsekin

ottaa rohkeasti yhteyttä. Aloitteen tekevä, rohkea mies on todella seksikäs..

• oiuyhghjkl.
        voit itsekin kirjoitti:

ottaa rohkeasti yhteyttä. Aloitteen tekevä, rohkea mies on todella seksikäs..

Yleensä kyllä idiootti, siksi ei kannata aloitteita liiemmin tehdä. Siinä on sekin vaara, että tulee torjutuksi, kuten tuossa edellä nainen perusteli, koskee myös miestä.

• T,nainen.

IKKUNAN PESU pääkaupunginseudulla
      Tilaa palstan RSS-syöte
      Jätä ilmoitus
      Ota kirosanafiltteri käyttöön
      elena.pakkala15.4.2012 18:270
      Tarjoamme ikkunan pesu
      1-2 huone/asunto 123e
      3-4 huone/asunto 183e
      omakotitalo alk.214e
      toimisto,myymälä,rakennuksen ikkunanpesu sopimuksen mukaan
      Hinnat sis.alv 23%
      Kotitalous vähennys kelpaa.
      Yhteystiedot: [email protected]

• Pakkalan mies

Nyt loppu Elena tämä pelleily!

• Mnainen

Tarkentaisin. En ole Elena vaan M nainen ja kaipaan J miestä. Ei Juhaa ei Jania vaan jotakuta ihan muuta. Ei muuta kuin odottelemisiin!

• sinun

En ole M nainen, mutta kaipaan Jukkaa ihan mielettömästi!!!!

• JokuJukka
        sinun kirjoitti:

En ole M nainen, mutta kaipaan Jukkaa ihan mielettömästi!!!!

et kuulosta kaipaamaltani - vai oletko???

• sinun
        JokuJukka kirjoitti:

et kuulosta kaipaamaltani - vai oletko???

Mistäpäin olet?

• JokuJukka
        sinun kirjoitti:

Mistäpäin olet?

pohjoisempana kuin Riihimäki

• sinun
        JokuJukka kirjoitti:

pohjoisempana kuin Riihimäki

Totta, pohjoisepana kuin Riihimäki. Reilu parisataa kilometriä pohjoisemmas!

• J
        sinun kirjoitti:

Totta, pohjoisepana kuin Riihimäki. Reilu parisataa kilometriä pohjoisemmas!

liikaa :[

• Anonyymi

🦍🦍👽🐍😵😆Kuka heistä?

Janne tuu lauantaina saunomaan. Pitkästä aikaa, pesen sut hyvin.

• Sauna vieras

Voisin tullakkin.... Laita mulle varmudeksi privana viestiä

• J

Minäkin ajattelen niin. Ja kyllä, aikaakin olisi.
      Mutta en tiedä oletko se nainen?
      En ole poistanut numeroasi joten ... anna syy käyttää sitä.

• J:tä kaipaava

Ja mistäs päin tämä J sitä naista kaipailee? Ja et poistanutkaan numeroa? Eli haluat ottaa yhteyttä.

• J
        J:tä kaipaava kirjoitti:

Ja mistäs päin tämä J sitä naista kaipailee? Ja et poistanutkaan numeroa? Eli haluat ottaa yhteyttä.

haluan mutta vihreä valo pitää olla...

J kirjoitti:

Mulla palais vihreä valo,mutta taidan olla väärä nainen.Ikävää.

• J
        J:tä kaipaava kirjoitti:

Mulla palais vihreä valo,mutta taidan olla väärä nainen.Ikävää.

Paljonko on huoneistosi numero miinus ikäsi ?

J kirjoitti:

Paljonko on huoneistosi numero miinus ikäsi ?

Menee miinukselle:)))

• Anonyymi

Jos numeroo ei enääbtalles ni muistaksä siyä???????????????????????????????????????????‽‽‽‽ Nymmul dopisi

• Anonyymi
        J kirjoitti:

Vittu, jos se ei olekkaan nainen toi jasuhali? Hahahaa! Näyttääkö se teistä naiselta, pikku hiusreuhka kaljun pääl!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittu, jos se ei olekkaan nainen toi jasuhali? Hahahaa! Näyttääkö se teistä naiselta, pikku hiusreuhka kaljun pääl!

No mutta jos on oikein erityisen yksioikoinen, niin varmaan näyttää

• sauna vieras

Ei ole sauna kutsua kuulunut eikä näkynyt IRL...?

• smy3

Mahdoimmeko nähdä toisemme tänään puolenpäivän aikoihin?

• Anonyymi

Ei kyllä muista millään noin pitkälle...

• Anonyymi

Voi lol näitä...

• Anonyymi

Niinpä niin jiikirjaimesta lollottelu tai trollottelu on alkanut jo hyvissä ajoin kuten ehtoisa emäntä ehkä huomaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin jiikirjaimesta lollottelu tai trollottelu on alkanut jo hyvissä ajoin kuten ehtoisa emäntä ehkä huomaa

Olen jiimies itse. Uudempaa sorttia palstalla kuitenkin. Että lolleroinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe