Mitä mieltä profiilinkohennusesitteestä?
Onko mielestänne reilua rahoittaa "yhteistyökumppaneilla" oma mainoskampanja?
Ainakin JsSuomi niminen puulaaki myy tällaista profiiliesitettä, jonka suunitteluun ja painamiseen haalitaan varoja tilaajan "tärkeimmiltä kumppaneilta".
Esitteessä on jotakuinkin parikymmentä sivua ja eräässä mallilehtisessä oli tärkeimpien kumppanien mainoksia noin 25000 eurolla alv-0.
Laskin ohjehinta -20%, että olisi realistinen summa.
Jos läsyä painetaan kolmen tuhannen kappaleen ensipainos, niin kyllä on kate kohdallaan. Eikä mikään ihme, että sen hintainen julkaisu pitää rahoittaa jotenkin muuten, kuin omasta pussista.
"profiiliesite" mitä mieltä..?
rusinapulla
2
236
Vastaukset
- Enymmärtänysanaakaan
Täh?
- rusinapulla
Eipä taida olla palvelulla isompaa suosiota sitten..
Malliksi: http://www.esitteemme.fi/jatke//WebView/#/0/
Kyseessä on siis asiakaslehti, jonka suunittelu ja valmistaminen kustannetaan mainos-ilmoituksilla.
Mainokset pummitaan asiakaslehteä teettävän yrityksen "yhteistyökumppaneilta" eli tavaran/palvelun toimittajilta.
Esimerkiksi malliläsyn ekalla aukeamalla oleva starkin mainos maksaa 1500€ alv-0 ja puolen sivun ilmoitus 2200€
Mietin tässä vain, että onko korrektia kerjätä rahaa tällä tavoin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725