Miksi pitikään tehdä niin

"en pystynyt"

Lopullinen ratkaisu silloin, olisin halunnut edes joskus kuulla sinusta .

35

1023

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin...

miksi teit sen ratkaisun? ja samalla satutit toista ja ilmeisesti itseäsikin?

• oikeesti SÄÄLIN

kelle sä oikein luulit vastaavas ? kuka ap on ? Kelle ap kirjoitti? Voi V.ittu, teitä kaheleita

• surettaa.

Ehkä mä halusin kuitenkin pelkkää hyvää hänelle

• etkö sä sitten
        surettaa. kirjoitti:

Ehkä mä halusin kuitenkin pelkkää hyvää hänelle

olisi ollut se hyvä? vai pidätkö itseäsi pahana miehenä?

• väärä sivusto sulle?
        oikeesti SÄÄLIN kirjoitti:

kelle sä oikein luulit vastaavas ? kuka ap on ? Kelle ap kirjoitti? Voi V.ittu, teitä kaheleita

Ajatushan on purkaa omia tuntojaan ja ajatuksiaan tänne??
        Saahan sitä vastata ja varsinkin, jos omalle kohdalle on sattunut vastaavaa = kohtalotovereita.

• sepä se.
        etkö sä sitten kirjoitti:

olisi ollut se hyvä? vai pidätkö itseäsi pahana miehenä?

olen nainen.

• hyvä :)
        sepä se. kirjoitti:

olen nainen.

niin toivoinkin.

• ap.
        hyvä :) kirjoitti:

niin toivoinkin.

Ja Olen ap-nainen kanssa. :)

• hyvä :)
        ap. kirjoitti:

Ja Olen ap-nainen kanssa. :)

niin siis luulin ap:n kanssa keskustelevani, mutta ap:n just toivoinkin olevan nainen :)

• sepä se.
        hyvä :) kirjoitti:

niin siis luulin ap:n kanssa keskustelevani, mutta ap:n just toivoinkin olevan nainen :)

Naisia kun on paljon
        Olisko jokin erityinen mielessä ??

• E...
        sepä se. kirjoitti:

Naisia kun on paljon
        Olisko jokin erityinen mielessä ??

Löysin sinut täältä. Kuis siellä pohj.perukoilla menee? Kuulin,että ootte siellä. Miten oot viihtyny?

• kävin työpaikallas

Sama täällä... et ollut huomaavinasi minua abc:llä :/
      Jännästi vaan pumppu jyskytti, taidat olla ainut, kuka aiheuttaa minulle fyysistä oireilua. Kyllä minä haluaisin sinusta kuulla, vaikkei aikoihin ollakaan mitään puhuttu...

• Aivan yks hailee

Ei mitään väliä. Tehkööt jokainen elämänsä mieleisekseen.

• Niin minäkin,

..harmittaa.

• Ken tietäisi

Höh. En ole ap. Voin vain sanoa, että sehän oli vain huonosti näytettyä draamaa. Kaksi tunnenistiä kyttäili toisiaan, joko toinen murtuisi. Hirveetä esitystä koko homma. Tai sitten ei. Tai sitten on itketty jo niin monet kyyneleet, että päättivät vihdoinkin kuukausien väännön jälkeen antaa itselleen armon ja luovuttaa. Koska eihän siitä mitään olisi tullut kuitenkaan. Nettiaddikti ja sairaalloisen mustasukkainen kyylä. Kuka tuota suree. Eihän siitä mitään olisi tullut. Pelkkää huonosti näytettyä draamaa. Vai olikohan siinä kaksi särjettyä lasta jotka eivät olleet kasvaneet aikuisiksi. Sellaisiksi jotka osaavat ottaa vastuun teoistaan. Keskustella ja sopia. Kuka tietää. Minä en tiedä. Totuus on tuolla jossain. Se ei ole täällä. Minun osaltani se ei koskaan ollut täällä.

• Minäkin olisin

jo kauan halunnut ottaa yhteyttä sinuun. Ei kuitenkaan ylpeyteni anna myöten ottaa yhteyttä. Puhelinnumerosikin tosin poistin silloin kun päätimme lopettaa yhteydenpidon.

Usein olen miettinyt, että virhe tuli silloin tehtyä.

• I knew

Minähän sanoin... ;)

• ap.

En tiedä mitä ajattelisin enää. Mutta odotan yhä hänen yhteydenottoaan. Kun joskus havahtuu oman tuskansa keskeltä,on jo liian myöhäistä.

En tiedä missä hän nyt on tai mitä tekee, toivon vain, että hän on onnellinen!

Hyvää yötä!

• 020202

Auttaa :))

• .....

Tää on varmaan niin yleistä. Itsekin kadun omaa valintaani. Tuntuu, että oon nykyään paljon surumielisempi. Kuulemma näkyy tuttujen mukaan joskus ulos päinkin, että olen jotenkin apea. Eihän se pelkästään siitä "tapahtumaketjusta" johdu, on siitä sentään jo aikaa vaikka kuinka kauan.. Silti osa musta myöntää täysin sen, että samat tunteet on olleet alunperin jostain 2008 saakka ja pari vuotta sitten "halusin" lopettaa yhteydenpidon. Oma valinta tietty ja se on voi voi, jos ja kun kadun mitä ehkä menetin. Olihan mulla omat syyni.

Silti. Miettikää mikä aika. Silti tulee aina se sama fiilis, jos kerran parissa kuukaudessa satutaan samalle reitille. Pelkkä moikkaus, eikä sitäkään tarvita. Kaiki vanha tulvii mieleen. Yäk. Miten voinkin olla näin heikko tällaselle. Yleensä en edes tunteita hirveesti näytä, mut silti se sama mies saa aina saman olon aikaiseksi.

• nööks

mmm.. vähän samoja mietteitä täälläkin. tai jos jopa joskus tavatakkin... muistan että hän olisi halunnut jutella viel mut sekoilin kännyn kanssa ja jäi mysteeriksi se... perhana tätä olotilaa.

• Nainen, ei ap

Minä tein samoin. Putsasin koko puhelimen..Pyysin häntä poistamaan numeroni.. Eikä ole päivääkään, etten olisi häntä ajatellut.. Joinain päiviä tunnen olevani "voiton puolella" kunnes taas ajetaan toistemme ohi tai näen hänet jossain.. Siinä nollaantuu joka ikinen kerta saavutettu "unohtamisprosessi".

• kysympä vaan

Mitä järkeä on poistaa numero.

• Nainen, ei ap

Koin ettei hän halua minusta muuta kuin rakastajatarta.. Puhua voi vaikka mitä, mutta ne vaativat myös tekoja. Senverran on tullut ikää, etten enää luota vain sanoihin.. Ne on vaan sanoja..kunnes toisin toditstetaan.. Se ei riittänyt minulle, kuulumisisa ja yhteydenottoja sais olla vaikkei nähtäiskään lähtipäivinä..

Ehkä mä en riittäny, vain eräs tietää. Mutta näin on helpompi yrittää päästä irti ja siirtyä eteenpäin.. Ei ole se numero vaanimassa. Kyllä hän tietää että välitän ja on tärkeä, viimeisessä ja sitä edellisessä viestissä sen kyllä selvästi ilmoitin, mutta mitään en saanut vastaukseksi. Jos ei halua oikeasti, on tehtävä valintoja vaikka se sattuukin.. Hän ei antanut minulle muuta vaihtoehtoa..

• eräs tyttö
        Nainen, ei ap kirjoitti:

Koin ettei hän halua minusta muuta kuin rakastajatarta.. Puhua voi vaikka mitä, mutta ne vaativat myös tekoja. Senverran on tullut ikää, etten enää luota vain sanoihin.. Ne on vaan sanoja..kunnes toisin toditstetaan.. Se ei riittänyt minulle, kuulumisisa ja yhteydenottoja sais olla vaikkei nähtäiskään lähtipäivinä..

Ehkä mä en riittäny, vain eräs tietää. Mutta näin on helpompi yrittää päästä irti ja siirtyä eteenpäin.. Ei ole se numero vaanimassa. Kyllä hän tietää että välitän ja on tärkeä, viimeisessä ja sitä edellisessä viestissä sen kyllä selvästi ilmoitin, mutta mitään en saanut vastaukseksi. Jos ei halua oikeasti, on tehtävä valintoja vaikka se sattuukin.. Hän ei antanut minulle muuta vaihtoehtoa..

Tällasia miehiä on siis paljon!!
        Rakastuttaa itseensä, mutta eivät sitten haluakaan mitään vakavaa.

Itse oon naisena jostain toiselta planeetalta.
        Planeetalta, jossa ollaan vahvasti vain sen yhden ihmisen kanssa.. ja ollaan lojaaleja hänelle.

En kestä enää yhtään ihanan, turvallisen ja tavallisen oloista miestä, joka osottautuukin ainoastaan panomieheksi. Onko ne rikkinäisiä ihmisiä??

• ei riitä ei kelpaa
        eräs tyttö kirjoitti:

Tällasia miehiä on siis paljon!!
        Rakastuttaa itseensä, mutta eivät sitten haluakaan mitään vakavaa.

Itse oon naisena jostain toiselta planeetalta.
        Planeetalta, jossa ollaan vahvasti vain sen yhden ihmisen kanssa.. ja ollaan lojaaleja hänelle.

En kestä enää yhtään ihanan, turvallisen ja tavallisen oloista miestä, joka osottautuukin ainoastaan panomieheksi. Onko ne rikkinäisiä ihmisiä??

Joo noita miehiä tuntuu olevan...
        Kai ne saa jotain kiksejä siitä pelaamisesta.
        En kyllä ymmärrä miten voi saada nautintoa sellasesta,
        että haluu varta vasten satuttaa, vaikka näkee ja tietää
        naisen olevan tosissaan (kuten mieskin sanoi olevansa)
        ja on tunteita mukana.
        Samaa oon miettinyt, että jollain tapaa rikkinäinen täytyy
        sellaisen miehen olla. Haluuko sitten naisenkin yhtä
        rikkinäiseksi kuin itsekin on...? Vaikka mahdollisuus olis
        toisen rinnalla eheyttää itseäänkin. Ja rakentaa jotain uutta.

• ....

Onko aloittaja naisen etunimien kirjaimet ap ja pks ?

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Uskomatonta ettei joku tajua noiden lyhenteiden merkitystä!

• riistaa löytyy

Uskomatonta sekin, että näitä naisia aina vaan pelimiehille riittää. Ottakaa selvää, kaivakaa kaikki tiedot ja miehen historiikki esiin, niin kyllä sieltä alkaa paljastua se ihmetyksen aihe. Naisten oma vika, kun eivät tajua millainen huijari ja valehtelija narsistipelimies on. Älkää olko niin hyväuskoisia. Parhaiten naisten pöksyihin pääsee esittämällä kilttiä ujoa ja vähän kokematonta miestä, joka etsii itselleen samanlaista naista. Tosiasiassa pelimiehelle käy nainen kuin nainen, eikä iällä tai näöllä juurikaan väliä ole, ei myöskään välimatkan pituudella. Pelimies on vamis matkustamaan satoja kilometrejä naisten takia.

• kjhsdkfjghkjhfks

Mistä tällainen mies löytyy...kannattaa kertoa etukirjaimet ja paikka niin muutkin tietävät varoa..

• 0+9

Naiset sitä revaa jakaa jokaiselle turha siitä on miehiä syyttää.

• s....

nainenkin voi olla joskus puutteessa, ihan tiedoksi jollekin! Varsinkin jos ei ole pari suhteessa. Täytyy vain olla ja valita huolella uhrinssa

• ällöttäviäpaskiaisia

Minusta on kuvottavaa, että käytetään hyväksi ja annetaan valheellinen kuva suhteesta. Reilua peliä odottaisi pelimieheltäkin, jos hänellä ei ole muuta tahtoa kuin käydä tyydyttelemässä naisten tarpeita. Näitä vähä-älyisiä puutteessa olevia naisia ei varmasti paljoa löydy siksi huijarin kynsiin joutuu moni kunnollinen ja vakavissaan suhdetta etsivä.

Hakekaa ne huoranne sieltä missä ne itseään sitä varten tarjoavat, mutta jättäkää ne kunnolliset naiset rauhaan. Pelatkaa sitä peliänne reilusti ja avoimesti. Vai se naisten kusettaminenko siinä se kaikkein paras juttu onkin, kun saa naisen ihastumaan itseensä ja saa siitä narsistista nautintoa.

• ap.

Ei hän ollut pelimies ,vaikka oli kyllä niin symppis ja ihanakin :)
      Häntä oli vain muuten vaikea lähestyä ,enkä mä olis kuitenkaan häntä omakseni saanut :)

• lilkjkjhoijkjnlkölk

Kunnon pelimies ei jää koskaan kiinni...aina löytyy selitys kaikelle ja annas olla jos nainen käy ulkona yksin tanssimassa tai laulamassa vaan, niin se on kauhistus..itse käydään salaa ja käydään salaa panemassa ..ja niinkuin aiempi kirjoittaja sanoi ajaa pitkiäkin matkoja naisen takia...vittu kun oon itse kiikissä yhteen narsisti -peluriin, mitä en kylläkään ole voinut osoittaa todeksi..kertokaa miten se tapahtuu niin pääsen rauhaan hänestä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe