Moi
Onko kukaan köynyt minzun tallilla. Kertokaa onko hyvä vai huono paikka. Ois kiva jos kertoisitte millisia talli tytöt ovat/ohjaajat/haposet
Minzu.net
5
254
Vastaukset
- Tallin asiakas
Mä oon käynyt useita vuosia. Vaatimaton maalaistalli, jossa on tosi kivat hevoset, mukavat maastovetäjät ja kenttäohjaajat. Saa touhuta itse heppojen kanssa ja tutustua heppaan jo ennen ratsastusta. Ei sovellu hienostelijoille, jotka haluaa maneesin ja fiinit sosiaalitilat.
- Mei ♥
Mukava talli on. Kilttejä hevosia ja ystävälliset talliporukat. Aika vaatimaton maalaistalli on, maastot oli vähän karun näköiset, mutta oli kyllä kivaa mennä. Hevosten kanssa saa touhuta aika paljon. Oon muutaman kerran käyny.
- ei koskaan enää
Hirveä kamala paikka. Maastossa käytiin ja ei mennä enää!
- Vakituinen kävijä
Oon käyny useitakin kertoja vaelluksilla, nykyään aika säännöllisestikkin :) Erittäin mukava talli ja hyvä ilmapiiri. Supermukavat maaston vetäjät, vaikka itse maastoiluympäristö ei ole kummoinen. Maastossa kaikki ratsastajat otetaan huomioon. Hevoset annetaan ratsastajille tason/kokemuksen mukaan ja niihin pääsee tutustumaan jo ennen selkäännousua. Kaikki hepat superkilttejä hoitaa ja ratsastaa, mutta omia persooniaan, tottakai. Ei tosiaan mikään hienopierujen paikka, vaan rento ja mukava pikkutalli.
Suosittelen. - horse frend
todellakin vaatimaton maalaistalli. Hevoset ihania,mutta jo suurin osa loppuun kulutettuja. enpä osaa suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811