crossed legs orgasm

crossed legs

Moi! Olen lukenut ulkomaisilta keskustelupalstoilta että naiset voivat masturboida laittamalla jalat ristiin. Miten on? Tuleeko orkkuja tällä tekniikalla?
googleta: crossed legs masturbation niin löytyy kyllä keskustelupalstoja aiheestapaljonkin.

14

4953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

Sitä tulee itse välillä kyllä tehtyä. :D En voi sille mitään, että jalat välillä vaan haluaan mennä ristiin.

En siinä muuten eroa itsellä huomaa, kun että miten jalat itse haluavat tehdä.

• --*--

Ihania orkkuja tuleekin...ja voi saada kenenkään huomaamatta.
      Kannattaa kokeilla

• miten?

Miten se tehdään?

• miten? kirjoitti:

Miten se tehdään?

Sulla kuule pitää olla erittäin hyvät lantionpohjan lihakset. Niitä supistamalla ja taas hölläämällä ja omalla mielikuvituksellas voit onnistua saamaan itselles orkun. Ne eivät kyllä ole mitään "maata järisyttäviä" orkkuja, paremmat saat miehen kanssa. Niitä lantionpohjan lihaksia voit harjoittaa geisha-palloilla. 70-luvulla neuvolassa neuvottiin:synnyttäneille naisille käyttään niitä jumppa välineinä. Kätilö kertoi samalla sen ehkäisevän myöhemmällä iällä inkontinenssia. Joten tiedän monen ikäiseni naisen käytävän vieläkin ennalta ehkäisyyn geisha- kuulia. Ukko muuten naureskelee, et mä saattaisin pätkäistä herkkumutterin irti mulkusta, jos haluaisin. Liioittelee tahallaan,"kehuna" otan sen ettei ole löysää pimppiä tarjolla!

• yks ;)

Monet orkut oon saanut aikanaan koulutunneilla tolla tekniikalla ;) Ihana purra huulta, pidättää huokaukset ja sulkea silmät kun pillu supistelee nautinnosta...

• cisfs

Kyllä toimii, ihanaa....
      Minä myös muistan saaneeni tuollaisen orkun joskus nuorempana riparilla ollessani (?!)
      Istuimme kaikki ringissä, tuoleilla. Kaikkien piti laittaa silmät kiinni ja ajatella jotakin, en enää muista mitä, mutta taisin itse ajatella vähän jotain muuta kuin mitä piti.. :D

• terveyssideklitoris

Ammattikouluajoilta muistan kun yksi tyttö laittoi reisiä voimakkaasti ristiin, sillai se oli minuutin verran ja hieroi kädellä otsaansa ja ilmehti siten että orgasmi tuli.
      Luulen tässä miehenä että naisilla on terveysside häpyhuulien välissä ja sen avulla voi stimuloda klitorista jopa orgasmiin asti.

Avautukaa naiset tästä asiasta. Tuntuu olevan tabu josta ei puhuta.

• Turvonnutpillu

Masturboin kuvailemasi tavalla. Vatkaan vaan jalkojani todella voimakkaasti (heilutan). Käytän aina sidettä koska se imee kaiken märän pois. Olisi kiva puristella miehen kullia kun laukean tiukat farkut jalassa ns. cross legged tyylillä ;)

• orgasm legs

Olen myös huomannut että naiset laittaa jalkansa ristiin lyhyeksi aikaa, mutta en tiedä saako sillä orgasmin. Terveysside voi ehkä jotenkin stimuloda klitorista.

• Suosittelen ;-)

Mä masturboin aina makuuasennossa ja jalat ristissä. Sillä tavalla saa jännitettyä pakaroita ja lantionpohjanlihaksia orgasmin lähestyessä. Millään muulla tavalla en saa niin helposti ja niin paljon orgasmeja. En tiennyt, että tyyli on yleisempikin...mutta naisiahan tässä kaikki ollaan :-)

• Tai melkein kaikki,tai sit vaan minä. Tiedä häntä. Mut se "häntä" on kyllä se mukavampi vaihtoehto! Eikös teillä tyttäret ole enää ollu koulussa liikunta tunteja. Jumppa maikkahan meille aikoinaan piti muutaman tunnin valistusta "naisten juttuja" sukupuoli asioista. Yleensä silloin kun piti pelata pesäpalloa ja vettä tuli kaatamalla. "jutellaanko tytöt vai mennäänkö sateeseen pelaan?" No arvaat et ihan asiallisest keskusteltiin,ettei kastuttu kentällä.Yks luokka kerran oli käynyt kaato sateella Irjan kanssa pelaamassa,kun keskustelut Irjan johdolla ei onnistuneet! Toista kertaa ei tarvittu!

• Onnistuu!

Ihan kiva kuulla, että muutkin saa tollai orgasmin, siis jalat ristissä ja hieman lihaksia supistelemalla. Oon luullut, et oon harvinaisuus, mutta sillä tavoin saan nopeasti ja vielä useita putkeen. Eikä tarvi olla mitään jalkovälissä. Onnistuu myös toisten huomaamatta erilaisissa paikoissa, mutta ehkä vaatii juuri hyvät alavatsalihakset ja emättimen lihasvoimaa. Itse käyttelen geishapalloja myös välillä, orgasmit on hyviä, kun pitää lihakset kunnossa.

• vittukualkopanettaa

Jalat ristissä ja lihaksia supistelemalla saa aivan mahtavan orgasmin ! Kannattaa oikeasti kokeilla joskus. Nyt alkoi kyllä panettamaan ihan oikeasti ja taidanpa tässä tätä kirjoittaessani ristiä jalat......

• Jo mukulana

Mä "runkkaan" aina jalat ristissä ja kun on vielä tekomuna pillussa ja puristaa jalkoja lujasti yhteen ja jännittää pillun seutua ja painelee rytmikkäästi tekomunaa pillun pohjalle sillai kroppa kiemurassa, niin voi jessus mikä orkku tulee. Joskus pari kolme peräkkäin. Melkein maailma pimenee hetkeksi.
      Hassuinta on, että olen osannut tämän tekniikan jo alle kouluikäisenä likkana. En tietenkään tiennyt silloin että kyseessä on seksuaalinen juttu, tuntui vaan niin mukavalta kun jalat ristissä jännitti pimppaa ja sitten alkoi yhtäkkiä tuntumaan tosi kivalta. Aavistus oli että tässä on jotain "tuhmaa".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe