Onko tosiaan niin, että kansanedustajan jobi on niin tyhjänpäiväinen, että päivät kuluu avustajalla satiireja kirjoitellessa ja vieläpä meidän kaikkien veronmaksajien rahoilla. Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että avustajia ei tarvitä. Myös edustajien määrää tulisi karsia. Nyt menee valtiokoneiston aika tätä erosasiaa pohtiessa kirjoittiko Eronen työaikana, missä roolissa jne. Persut on sekaisin kuin seinäkellot ja Hirvisaari viisastelee.Käsittääkseni avustaja on 24 tuntia avustaja ja piste. Siis on merkillistä. että avustaja ei ymmärrä rooliaan. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Avustaja ei siis voi kirjoitella satiirejaan kun on sitoutunut avustajaksi. Hirvisaari käyttää Erosta suorastaan hyväkseen. Kaikkihan me tiedämme H.n ajatukset maahanmuutosta ym. Samoin Us hyötyy tilanteesta. Erosen ainoa mahdollisuus on pelastautua tilanteesta on ero avustajan tehtävästä.
Eronen eroa
18
408
Vastaukset
- Pätevyydestä
Minua kiinnostaisi tietää tämän avustajan koulutus. En ole nähnyt siitä mainintaa missään. Ymmärrän kyllä, että koulutus kertoo vain osan ihmisen pätevyydestä esim. tiedonkeräämisessä ja analysoinnissa, mutta uteliaisuus lienee ihan paikallaan näin paljon kirjoitetun henkilön kohdalla.
- pettynyt veroja maks
juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..
- säälittävää kateutta
pettynyt veroja maks kirjoitti:
juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..
Mitäs sinä itse olet saanut aikaan? Kotirouvan työ on arvokasta ja vaativaa. Koulutus taas ei lisää kenenkään älykkyyttä tippaakaan, sitä voi katsos olla luonnostaan ja älykäshän oppii vaikka mitä, esim. kirjoittamaan. Turha se on kadehtia niitä jotka tekee mitä haluaa. Myöntäkää pois, teitä käy vaan kateeksi toisen kirjoittajan lahjat. Kateellisten narinaa kaikki tyynni.
- miiina
pettynyt veroja maks kirjoitti:
juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..
:)
- Minnesota
pettynyt veroja maks kirjoitti:
juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..
:)
- ennakko oireet.
Ettei se Bloki pakina ole nyt keppihevosena Hirvisaaren elinoimiseen puolueesta
Eli tulee uusi Sisu puolue . - Eronen IS:ssa
Ei kaikessa tarvitse olle salaliittoa, kömmähdyksiä sattuu.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/hirvisaaren-avustaja-ero-on-kaynyt-mielessa-/art-1288462353819.html- ierkka
Kus nous piähän.
- Jatkokertomus
Juttuhan näyttää paisuvan. Ei ainakaan voi syyttää hyysäreitä, kun Johan Bäckman on asiaa poliisille viemässä.
http://www.hs.fi/politiikka/Ruohonen-Lerner Hirvisaaren luottamus koko lailla mennyt/a1305559943144- takaa-ajon makua
Onko Päkmänni hyysäripuolueesta? Pelottaako PerusSuomalaisten suosio?
- Ei ole takaa-ajoa
takaa-ajon makua kirjoitti:
Onko Päkmänni hyysäripuolueesta? Pelottaako PerusSuomalaisten suosio?
No ei todellakaan ole, vaan itse pyörii sillä rajalla ovatko kommentit sopivia, mutta kohde on virolaiset. Lähempänä Perussuomalaisia.
- varautukaa pahimpaan
Helena ei eroa vaikka kuinka teitä ärsyttää? Kannattaa keskittyä omien lahjus tai vaalirahasotkujen käräjöintiin! Taitaa pelottaa mitä syksyn vaalit saa aikaan!
Ei kait tuossa vouhkaamisessa ole muuta takana!- Jospa minä vähän...
... auttaisin sinua tajuamaan.
Ensinnäkin kysymys ei ehkä olekaan pelosta.
Ihmiset saattavat ottaa kantaa asioihin ihan vaan siksi, että he kokevat tuon kaltaisen kirjoittelun vääräksi. Eihän kaikki ihmiset ole poliittisesti aktiivisia, eivätkä tulevia ehdokkaita, mutta tuollaisesta voi silti suuttua.
Ymmärsitkö?
Toisaalta se Erosen ero saattaisi olla jopa eduksi persuille. Ehkäpä joku äänestäjä silloin ajattelisikin, että eihän nämä persut ihan täysiä porsaita olekaan.
Kait sen nyt sinäkin tajuat, että tahallinen ärsyttäminen on ainakin politiikassa ihan ääliömäinen teko. Se voi houkutella muutamia ja onnistua kerran, mutta kyllä enemmistö kuitenkin sen tajuaa ja alkaa karttaa sellaista.
Minulle tuo nyt on ihan se ja sama miten nuo kunnallisvaalit menee. En ole ehdokkaana, enkä tule ikinä olemaan - ainakaan Lieksassa.
Valtuustoissa ei säädetä lakeja, vaan se on ainoastaan paikallishallintoelin ja toimii annettujen lakien puitteissa.
Ei kiinnosta, että ruopataanko Varasoja huomenna vai viiden vuoden päästä tai eikö ikinä.
Maahanmuuttaja-asiassakaan valtuusto ei voi mitään. Jos Lieksassa tai missä vaan, on tyhjiä asuntoja ja maahanmuuttaja täyttää asunnon saamiseen vaaditut kriteerit ja haluaa tulla paikkakunnalle niin siinähän ei valtuustolla ole nokan koputtamista.
Möykätä ne voi, mutta estää eivät voi tai tulee sakot.
Näin ainakin niin kauan kun nykyinen laki on voimassa.
Ymmärsitkö sinä nyt? - koitahan tajuta
Jospa minä vähän... kirjoitti:
... auttaisin sinua tajuamaan.
Ensinnäkin kysymys ei ehkä olekaan pelosta.
Ihmiset saattavat ottaa kantaa asioihin ihan vaan siksi, että he kokevat tuon kaltaisen kirjoittelun vääräksi. Eihän kaikki ihmiset ole poliittisesti aktiivisia, eivätkä tulevia ehdokkaita, mutta tuollaisesta voi silti suuttua.
Ymmärsitkö?
Toisaalta se Erosen ero saattaisi olla jopa eduksi persuille. Ehkäpä joku äänestäjä silloin ajattelisikin, että eihän nämä persut ihan täysiä porsaita olekaan.
Kait sen nyt sinäkin tajuat, että tahallinen ärsyttäminen on ainakin politiikassa ihan ääliömäinen teko. Se voi houkutella muutamia ja onnistua kerran, mutta kyllä enemmistö kuitenkin sen tajuaa ja alkaa karttaa sellaista.
Minulle tuo nyt on ihan se ja sama miten nuo kunnallisvaalit menee. En ole ehdokkaana, enkä tule ikinä olemaan - ainakaan Lieksassa.
Valtuustoissa ei säädetä lakeja, vaan se on ainoastaan paikallishallintoelin ja toimii annettujen lakien puitteissa.
Ei kiinnosta, että ruopataanko Varasoja huomenna vai viiden vuoden päästä tai eikö ikinä.
Maahanmuuttaja-asiassakaan valtuusto ei voi mitään. Jos Lieksassa tai missä vaan, on tyhjiä asuntoja ja maahanmuuttaja täyttää asunnon saamiseen vaaditut kriteerit ja haluaa tulla paikkakunnalle niin siinähän ei valtuustolla ole nokan koputtamista.
Möykätä ne voi, mutta estää eivät voi tai tulee sakot.
Näin ainakin niin kauan kun nykyinen laki on voimassa.
Ymmärsitkö sinä nyt?Jospa minä vähän..kertoilee väärin.
Mikäli ei ole valtuuston päätöstä ottaa maahanmuuttajia, niin Ely keskus ei korvaa maahanmuutonkustannuksia kunnalle.ja yksikään maahanmuuttaja ei tule omillaan tänne asumaan ja elämään.
Koitahan itte ymmärtää tuo asia. - Ymmärtänyt
Jospa minä vähän... kirjoitti:
... auttaisin sinua tajuamaan.
Ensinnäkin kysymys ei ehkä olekaan pelosta.
Ihmiset saattavat ottaa kantaa asioihin ihan vaan siksi, että he kokevat tuon kaltaisen kirjoittelun vääräksi. Eihän kaikki ihmiset ole poliittisesti aktiivisia, eivätkä tulevia ehdokkaita, mutta tuollaisesta voi silti suuttua.
Ymmärsitkö?
Toisaalta se Erosen ero saattaisi olla jopa eduksi persuille. Ehkäpä joku äänestäjä silloin ajattelisikin, että eihän nämä persut ihan täysiä porsaita olekaan.
Kait sen nyt sinäkin tajuat, että tahallinen ärsyttäminen on ainakin politiikassa ihan ääliömäinen teko. Se voi houkutella muutamia ja onnistua kerran, mutta kyllä enemmistö kuitenkin sen tajuaa ja alkaa karttaa sellaista.
Minulle tuo nyt on ihan se ja sama miten nuo kunnallisvaalit menee. En ole ehdokkaana, enkä tule ikinä olemaan - ainakaan Lieksassa.
Valtuustoissa ei säädetä lakeja, vaan se on ainoastaan paikallishallintoelin ja toimii annettujen lakien puitteissa.
Ei kiinnosta, että ruopataanko Varasoja huomenna vai viiden vuoden päästä tai eikö ikinä.
Maahanmuuttaja-asiassakaan valtuusto ei voi mitään. Jos Lieksassa tai missä vaan, on tyhjiä asuntoja ja maahanmuuttaja täyttää asunnon saamiseen vaaditut kriteerit ja haluaa tulla paikkakunnalle niin siinähän ei valtuustolla ole nokan koputtamista.
Möykätä ne voi, mutta estää eivät voi tai tulee sakot.
Näin ainakin niin kauan kun nykyinen laki on voimassa.
Ymmärsitkö sinä nyt?aikoja sitten! Miksi avoimin sylin ottaa vastaan??? Lieksa on muslimi-imuri! Miksi!
- kotokontu
Ymmärtänyt kirjoitti:
aikoja sitten! Miksi avoimin sylin ottaa vastaan??? Lieksa on muslimi-imuri! Miksi!
PAHA PESII LIEKSASSA
- routa vuan .
Käänsit P. Vahteran jutun pää laelleen eli mamut tuo virkoja lisää .
- he-lee-na
tehkää itse paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446