Eronen eroa

ei kun kenkääää

Onko tosiaan niin, että kansanedustajan jobi on niin tyhjänpäiväinen, että päivät kuluu avustajalla satiireja kirjoitellessa ja vieläpä meidän kaikkien veronmaksajien rahoilla. Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että avustajia ei tarvitä. Myös edustajien määrää tulisi karsia. Nyt menee valtiokoneiston aika tätä erosasiaa pohtiessa kirjoittiko Eronen työaikana, missä roolissa jne. Persut on sekaisin kuin seinäkellot ja Hirvisaari viisastelee.Käsittääkseni avustaja on 24 tuntia avustaja ja piste. Siis on merkillistä. että avustaja ei ymmärrä rooliaan. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Avustaja ei siis voi kirjoitella satiirejaan kun on sitoutunut avustajaksi. Hirvisaari käyttää Erosta suorastaan hyväkseen. Kaikkihan me tiedämme H.n ajatukset maahanmuutosta ym. Samoin Us hyötyy tilanteesta. Erosen ainoa mahdollisuus on pelastautua tilanteesta on ero avustajan tehtävästä.

18

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pätevyydestä

      Minua kiinnostaisi tietää tämän avustajan koulutus. En ole nähnyt siitä mainintaa missään. Ymmärrän kyllä, että koulutus kertoo vain osan ihmisen pätevyydestä esim. tiedonkeräämisessä ja analysoinnissa, mutta uteliaisuus lienee ihan paikallaan näin paljon kirjoitetun henkilön kohdalla.

      • pettynyt veroja maks

        juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..


      • säälittävää kateutta
        pettynyt veroja maks kirjoitti:

        juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..

        Mitäs sinä itse olet saanut aikaan? Kotirouvan työ on arvokasta ja vaativaa. Koulutus taas ei lisää kenenkään älykkyyttä tippaakaan, sitä voi katsos olla luonnostaan ja älykäshän oppii vaikka mitä, esim. kirjoittamaan. Turha se on kadehtia niitä jotka tekee mitä haluaa. Myöntäkää pois, teitä käy vaan kateeksi toisen kirjoittajan lahjat. Kateellisten narinaa kaikki tyynni.


      • miiina
        pettynyt veroja maks kirjoitti:

        juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..

        :)


      • Minnesota
        pettynyt veroja maks kirjoitti:

        juuri ja juuri on peruskoulun käynyt kait ja lapsii tehnyt kotirouvana pyöriskelly.Niin ja tietysti näitä ihania ikirjoituksii päivät pitkät raapustellut. Nyt sitten ihan meijän veronmaksajien rahoilla viime kuukaudet. Kas kun ei koulujen taitokilpailuissa pärjännyt..

        :)


    • ennakko oireet.

      Ettei se Bloki pakina ole nyt keppihevosena Hirvisaaren elinoimiseen puolueesta
      Eli tulee uusi Sisu puolue .

    • Eronen IS:ssa
      • ierkka

        Kus nous piähän.


    • Jatkokertomus
      • takaa-ajon makua

        Onko Päkmänni hyysäripuolueesta? Pelottaako PerusSuomalaisten suosio?


      • Ei ole takaa-ajoa
        takaa-ajon makua kirjoitti:

        Onko Päkmänni hyysäripuolueesta? Pelottaako PerusSuomalaisten suosio?

        No ei todellakaan ole, vaan itse pyörii sillä rajalla ovatko kommentit sopivia, mutta kohde on virolaiset. Lähempänä Perussuomalaisia.


    • varautukaa pahimpaan

      Helena ei eroa vaikka kuinka teitä ärsyttää? Kannattaa keskittyä omien lahjus tai vaalirahasotkujen käräjöintiin! Taitaa pelottaa mitä syksyn vaalit saa aikaan!
      Ei kait tuossa vouhkaamisessa ole muuta takana!

      • Jospa minä vähän...

        ... auttaisin sinua tajuamaan.

        Ensinnäkin kysymys ei ehkä olekaan pelosta.
        Ihmiset saattavat ottaa kantaa asioihin ihan vaan siksi, että he kokevat tuon kaltaisen kirjoittelun vääräksi. Eihän kaikki ihmiset ole poliittisesti aktiivisia, eivätkä tulevia ehdokkaita, mutta tuollaisesta voi silti suuttua.
        Ymmärsitkö?

        Toisaalta se Erosen ero saattaisi olla jopa eduksi persuille. Ehkäpä joku äänestäjä silloin ajattelisikin, että eihän nämä persut ihan täysiä porsaita olekaan.

        Kait sen nyt sinäkin tajuat, että tahallinen ärsyttäminen on ainakin politiikassa ihan ääliömäinen teko. Se voi houkutella muutamia ja onnistua kerran, mutta kyllä enemmistö kuitenkin sen tajuaa ja alkaa karttaa sellaista.

        Minulle tuo nyt on ihan se ja sama miten nuo kunnallisvaalit menee. En ole ehdokkaana, enkä tule ikinä olemaan - ainakaan Lieksassa.
        Valtuustoissa ei säädetä lakeja, vaan se on ainoastaan paikallishallintoelin ja toimii annettujen lakien puitteissa.

        Ei kiinnosta, että ruopataanko Varasoja huomenna vai viiden vuoden päästä tai eikö ikinä.
        Maahanmuuttaja-asiassakaan valtuusto ei voi mitään. Jos Lieksassa tai missä vaan, on tyhjiä asuntoja ja maahanmuuttaja täyttää asunnon saamiseen vaaditut kriteerit ja haluaa tulla paikkakunnalle niin siinähän ei valtuustolla ole nokan koputtamista.
        Möykätä ne voi, mutta estää eivät voi tai tulee sakot.
        Näin ainakin niin kauan kun nykyinen laki on voimassa.

        Ymmärsitkö sinä nyt?


      • koitahan tajuta
        Jospa minä vähän... kirjoitti:

        ... auttaisin sinua tajuamaan.

        Ensinnäkin kysymys ei ehkä olekaan pelosta.
        Ihmiset saattavat ottaa kantaa asioihin ihan vaan siksi, että he kokevat tuon kaltaisen kirjoittelun vääräksi. Eihän kaikki ihmiset ole poliittisesti aktiivisia, eivätkä tulevia ehdokkaita, mutta tuollaisesta voi silti suuttua.
        Ymmärsitkö?

        Toisaalta se Erosen ero saattaisi olla jopa eduksi persuille. Ehkäpä joku äänestäjä silloin ajattelisikin, että eihän nämä persut ihan täysiä porsaita olekaan.

        Kait sen nyt sinäkin tajuat, että tahallinen ärsyttäminen on ainakin politiikassa ihan ääliömäinen teko. Se voi houkutella muutamia ja onnistua kerran, mutta kyllä enemmistö kuitenkin sen tajuaa ja alkaa karttaa sellaista.

        Minulle tuo nyt on ihan se ja sama miten nuo kunnallisvaalit menee. En ole ehdokkaana, enkä tule ikinä olemaan - ainakaan Lieksassa.
        Valtuustoissa ei säädetä lakeja, vaan se on ainoastaan paikallishallintoelin ja toimii annettujen lakien puitteissa.

        Ei kiinnosta, että ruopataanko Varasoja huomenna vai viiden vuoden päästä tai eikö ikinä.
        Maahanmuuttaja-asiassakaan valtuusto ei voi mitään. Jos Lieksassa tai missä vaan, on tyhjiä asuntoja ja maahanmuuttaja täyttää asunnon saamiseen vaaditut kriteerit ja haluaa tulla paikkakunnalle niin siinähän ei valtuustolla ole nokan koputtamista.
        Möykätä ne voi, mutta estää eivät voi tai tulee sakot.
        Näin ainakin niin kauan kun nykyinen laki on voimassa.

        Ymmärsitkö sinä nyt?

        Jospa minä vähän..kertoilee väärin.
        Mikäli ei ole valtuuston päätöstä ottaa maahanmuuttajia, niin Ely keskus ei korvaa maahanmuutonkustannuksia kunnalle.ja yksikään maahanmuuttaja ei tule omillaan tänne asumaan ja elämään.
        Koitahan itte ymmärtää tuo asia.


      • Ymmärtänyt
        Jospa minä vähän... kirjoitti:

        ... auttaisin sinua tajuamaan.

        Ensinnäkin kysymys ei ehkä olekaan pelosta.
        Ihmiset saattavat ottaa kantaa asioihin ihan vaan siksi, että he kokevat tuon kaltaisen kirjoittelun vääräksi. Eihän kaikki ihmiset ole poliittisesti aktiivisia, eivätkä tulevia ehdokkaita, mutta tuollaisesta voi silti suuttua.
        Ymmärsitkö?

        Toisaalta se Erosen ero saattaisi olla jopa eduksi persuille. Ehkäpä joku äänestäjä silloin ajattelisikin, että eihän nämä persut ihan täysiä porsaita olekaan.

        Kait sen nyt sinäkin tajuat, että tahallinen ärsyttäminen on ainakin politiikassa ihan ääliömäinen teko. Se voi houkutella muutamia ja onnistua kerran, mutta kyllä enemmistö kuitenkin sen tajuaa ja alkaa karttaa sellaista.

        Minulle tuo nyt on ihan se ja sama miten nuo kunnallisvaalit menee. En ole ehdokkaana, enkä tule ikinä olemaan - ainakaan Lieksassa.
        Valtuustoissa ei säädetä lakeja, vaan se on ainoastaan paikallishallintoelin ja toimii annettujen lakien puitteissa.

        Ei kiinnosta, että ruopataanko Varasoja huomenna vai viiden vuoden päästä tai eikö ikinä.
        Maahanmuuttaja-asiassakaan valtuusto ei voi mitään. Jos Lieksassa tai missä vaan, on tyhjiä asuntoja ja maahanmuuttaja täyttää asunnon saamiseen vaaditut kriteerit ja haluaa tulla paikkakunnalle niin siinähän ei valtuustolla ole nokan koputtamista.
        Möykätä ne voi, mutta estää eivät voi tai tulee sakot.
        Näin ainakin niin kauan kun nykyinen laki on voimassa.

        Ymmärsitkö sinä nyt?

        aikoja sitten! Miksi avoimin sylin ottaa vastaan??? Lieksa on muslimi-imuri! Miksi!


      • kotokontu
        Ymmärtänyt kirjoitti:

        aikoja sitten! Miksi avoimin sylin ottaa vastaan??? Lieksa on muslimi-imuri! Miksi!

        PAHA PESII LIEKSASSA


    • routa vuan .

      Käänsit P. Vahteran jutun pää laelleen eli mamut tuo virkoja lisää .

    • he-lee-na

      tehkää itse paremmin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe