kaikkea sitä, mitä olen aina halunnut tietää. Kun kohtasin sinut, löysin itseni, syvästi tuntevan ihmisen, löysin sinusta sieluni peilikuvan.
Nyt tiedän elämäni tarkoituksen, se on, ei enempää, eikä vähempää, kuin suurimman mysteerion selvittäminen. Kuka olet, kuka olen? Sen teen, maksaa, mitä maksaa.
Olet minulle arvoitus
66
2566
Vastaukset
- 414141
Käyköhän sulle niin kuin mulle. Toinen kääntää selkänsä. Jäät ikuisesti yksin....
- 32
Muista kuitenkin, vaikka rakastat toista et voi kuitenkaan omistaa.
Ole oma itsesi sellainen kuin olet.
Sinun ei tarvitse olla muuta. annat silloin myös toisen päättää oletko se jota hän etsii. Aina vain me ei riitetä toiselle, haaveet omasta elämästä ovat silloin erinlaiset.Kauaksi se ei silloin kanna.
Elä itse ja löydä ne asiat jotka tunnet hyväksi ja tärkeäksi itsellesi, silloin pystyt antamaan toiselle myös paljon siinä elämässä.
Pienet asiat tekevät sen suuren hyvän josta on hyvä jatkaa. - EvelynW
32 kirjoitti:
Sinun ei tarvitse olla muuta. annat silloin myös toisen päättää oletko se jota hän etsii. Aina vain me ei riitetä toiselle, haaveet omasta elämästä ovat silloin erinlaiset.Kauaksi se ei silloin kanna.
Elä itse ja löydä ne asiat jotka tunnet hyväksi ja tärkeäksi itsellesi, silloin pystyt antamaan toiselle myös paljon siinä elämässä.
Pienet asiat tekevät sen suuren hyvän josta on hyvä jatkaa.Näin se on, rakkaus on vapaata, luottamusta täytyy olla niin paljon, ettei yritä omistaa ketään. Lintu lentää kämmenelle, jos on lentääkseen.
Kiva, kun täällä on jotain asiallisiakin juttuja välissä. - 33
32 kirjoitti:
Pienet asiat tekevät sen suuren hyvän josta on hyvä jatkaa.Juuri sinua omana itsenäsi haluan! Tänään olit aidompi.
- uskon sen
Ja sinä minulle kanssa.
- milloin?
Missä kohtasitte ?
- alaston siivoja
Olen nykyään maksullista seuraa, ei maksa paljoa.
- 3,141
Allekirjoitan joka sanan. Se on se sama herkkyys, joka toisissa vetää puoleensa, mutta monesta puuttuu...
- Älä ikuna
päästä sellaista ihmistä pois elämästäsi, on aarre löytää tuollainen ihminen.
- älä ikänä sano ikävä
Kuinkahan moni on kuvitellut naimisiin mennessään löytäneensä sen oikean aarteen, jota ei kenelläkään muulla ole ja tämä on nyt se ainut oikea aarre. Kun vuosi pari menee, niin sitä jo ihmetellään mitä helvettiä minä tuossakin oikein näin :))))
- vähempikin riittää
eikä tarvii mennä niinkään kauaa:DD
- Osalla noin,
osalla toisin. Osa löytää sen aarteen.
- sela vii
nyt, kaiken jälkeen olen oikeesti tyytyväinen, kun et lähtenyt mun messiin.....mä oisin vaan pilannut sen kaiken hyvän susta
- la vii en roos
höpö höpö - ehkä se hyvä olisi tarttunut sinuunkin?
- ed
la vii en roos kirjoitti:
höpö höpö - ehkä se hyvä olisi tarttunut sinuunkin?
perusluonne ei muutu,,hetkeksi ehkä vain
- tjaa jaa
ed kirjoitti:
perusluonne ei muutu,,hetkeksi ehkä vain
aina voi muuttua, jos sitä todella haluaa.
- tottahan tuo on
tjaa jaa kirjoitti:
aina voi muuttua, jos sitä todella haluaa.
perusluonne on ja pysyy, feikata kyllä voi jonkin aikaa
- lätyskä
tottahan tuo on kirjoitti:
perusluonne on ja pysyy, feikata kyllä voi jonkin aikaa
perusluonne on ja voi muuttua, muttei sitä itse voi muuttaa.
- Tosimies71
Kiitos rakas kannustavasta viestistä. Tässä syy miksi kannattaa jatkaa taistelua.
- oma sota
heh heh heh, taistele sinä vaan:DDD
- kierros numero 4
Jos aloittaja on tehväkseen ottanut jonkun ihmisen tuntemisen, jonka kokee hänelle olevan mysteeri, niin luultavasti kyse on ihan tavallisesta ihmisestä, joka yrittää vältellä häntä liian lähelle tunkevaa ihmistä, josta hän ei piittaa pätkän vertaa.
Toiseksi se alituisen salainen mysteeri saattaa olla narsistipelimies, joka haluaakin pysytellä arvoituksena tietyistä syistä, joka jokainen varmasti arvata saattaa.- -1005-
Mistä ihmeestä nää narsistihöpötykset aina vedetään mukaan?
Minä näkisin aloittajan mysteeri-sanan takana runollisen ilmaisun ja rakastuneen ihmisen, jolle koko rakkaus ja kaikki sen ympärillä oleva ihmeellinen ihanuus on sitä suurta mysteeriä, kuten elämää itseään, ja sen että ihminen harvoin tuntee itseäänkään kunnolla, ennen kuin kokee jotakin suurta ja käsittämätöntä... ja se toinen ihminenkin on mysteeri, ennen kuin oppii tuntemaan kunnolla, vaikka himpun verran sitä mysteeriä jää varmasti aina jäljelle.
- Tosimies71
Heh! Taitaa olla joo. Olen toki varautunut myös siihen, että häntä ei löydy! En siis mitenkään ja silloin jatkan eloani yksin.
- OhikulkijaK
Toinen voi heijastaa ja vahvistaa sinua, muuttaakin sinua. Mutta etkö silloin etsi itseäsi, tarvitsetko siihen tätä toista? Vai vetääkö hän puoleensa vain niin voimakkaasti, että sinusta tuntuu, että on mentävä perässä, kuin tie, valo, jota kohti on vain lähdettävä kulkemaan, muuten näivetyt maahan.
- 16
yhdessä, mutta erikseen.
Annat löysiä, sen elämäntilan jota vain tarvitaan ei silloin tarvitse lähteä muuttamaan vaan kasvetaan pikkuhiljaa yhteen.
Ihminen joka tuntee olonsa hyväksi ei lähde pois.
Roppaa voit muokata mutta toisen mielen särjet jos siitä mieluistasi teet. - Rupesi ahdistamaan
16 kirjoitti:
yhdessä, mutta erikseen.
Annat löysiä, sen elämäntilan jota vain tarvitaan ei silloin tarvitse lähteä muuttamaan vaan kasvetaan pikkuhiljaa yhteen.
Ihminen joka tuntee olonsa hyväksi ei lähde pois.
Roppaa voit muokata mutta toisen mielen särjet jos siitä mieluistasi teet.Tää on muuten hyvä. Mä luulen, että mulle on käynyt näin joskus. Kun on liian omistushaluisen ihmisen seurassa, muuttuu itsekin omaisuudeksi, yhdeksi siirreltäväksi esineeksi muiden joukossa. Tai ehkä se on ihan oikein, jos en kerta osaa pitää puoliani, olen liian hidas, herkkä ja jotenkin en kovin järkiperäinen, vaan ominta aluettani on joku ihan muu. Saahan sen kitkettyä poiskin kai ja muokattua itsestään tehopakkauksen, mutta en se välttämättä ole enää minä, jos se nyt on niin tarkkaa. Aika pahoja ajatuksia ;-(
- Mysteeripä hyvinkin
Vastausta odotellessa..........ihmettelen vaan kuka olet, vaikka nimesi ym. tiedäkin=????
Kukkaan lienen, vaekka ihtenä olla kutjotannii=?????????- Oesitkoha kuitekaa
Mielenkiintoista, kutkuttavaa, arvoituksellista. Voe tokkiisa, alako iha jännittämmää. suattasit vaekka ollakkii, ikkuine mysteeri.
- sopii tähän
- *T** *
Minä löysin myös erään. Texti olisi voinut olla omani.. Ja se kemia välillämme.. Eikä se ollut mitään hetkellistä, tätä on kestänyt vuosia, vaikkemem koskaan ole seurustelleet.. Hänessä tuntui olevan minulle se tarvitsemani "vastus " myös, toinen "puolikkaani" se puuttuva osa.. Mutta homma meni luottamuspulani takia penkin alle.. Valitettavasti. Ehkei se tiikeri pääse raidoistaan.. Minä pääsin omistani..
- Surullista.
:(
Kannattas kuitenkin tutustua kunnolla ennenkuin tekee päätelmiä onko toinen luottamuksen arvoinen. Enpä tähän nyt muuta sano. - *T** *
Surullista. kirjoitti:
:(
Kannattas kuitenkin tutustua kunnolla ennenkuin tekee päätelmiä onko toinen luottamuksen arvoinen. Enpä tähän nyt muuta sano.Yksi särkynyt sydän jo hänen takiaan. Kyllä mä taistelua kävin itseni kanssa tässä asiassa.. Oli pakko päästää irti, hän ei ollut valmis, siihen mitä minä tarvitsin.. Mutta ymmärrän hänen tarvettaan mennä teitään, siksi en ole hänelle vihainen. Me ollaan molemmat hyvin samalaisia.. Ymmärrän ilman että tarvitsee sanoa ääneen sitä minulle.. Hän nyt vaan on sellainen, villi ja vapaa sielu. Itse olin samanlainen aikoinaan. Nyt en jaksa enää pelejä.. Omalla kontollani on jo tarpeeksi rikottuja sydämmiä (ja en, en ole sitä koskaan tehnyt tahallani sitä) niin paha en ole..
- J o s k u s
*T** * kirjoitti:
Yksi särkynyt sydän jo hänen takiaan. Kyllä mä taistelua kävin itseni kanssa tässä asiassa.. Oli pakko päästää irti, hän ei ollut valmis, siihen mitä minä tarvitsin.. Mutta ymmärrän hänen tarvettaan mennä teitään, siksi en ole hänelle vihainen. Me ollaan molemmat hyvin samalaisia.. Ymmärrän ilman että tarvitsee sanoa ääneen sitä minulle.. Hän nyt vaan on sellainen, villi ja vapaa sielu. Itse olin samanlainen aikoinaan. Nyt en jaksa enää pelejä.. Omalla kontollani on jo tarpeeksi rikottuja sydämmiä (ja en, en ole sitä koskaan tehnyt tahallani sitä) niin paha en ole..
voi olla vaikeaa nähdä omia raitojaan, helpompi nähdä sen toisen. On kuin peiliin katsoisi, mutta näkisi vain osan totuudesta. Epäluottamus voi syntyä tyhjästä, mutta myös perustellusti. Monta särkynyttä liittoa ja monta selitystä.
- *T** *
J o s k u s kirjoitti:
voi olla vaikeaa nähdä omia raitojaan, helpompi nähdä sen toisen. On kuin peiliin katsoisi, mutta näkisi vain osan totuudesta. Epäluottamus voi syntyä tyhjästä, mutta myös perustellusti. Monta särkynyttä liittoa ja monta selitystä.
Totta.. En minä olekkaan väittänyt että olisin täydellinen, olen kaikkea muuta. Jääräpäinen ja tempperamenttinen, kierrokset saan helposti nollasta sataan nanosekunnissa, olen äärettömän vaikea ihminen ym ym. Ehkä hän on muuttunut, ei vain ole sitä minulle todistanut. Minulle ei enää sanat riitä.. Olen toiminnan ihminen..
- J O . . . .
*T** * kirjoitti:
Totta.. En minä olekkaan väittänyt että olisin täydellinen, olen kaikkea muuta. Jääräpäinen ja tempperamenttinen, kierrokset saan helposti nollasta sataan nanosekunnissa, olen äärettömän vaikea ihminen ym ym. Ehkä hän on muuttunut, ei vain ole sitä minulle todistanut. Minulle ei enää sanat riitä.. Olen toiminnan ihminen..
Veit sanat suustani. Hymyilyttävää. Hyvää yötä sulle, kuka sitten oletkaan.
- kuka olinkaan
J O . . . . kirjoitti:
Älä vielä mene nukkumaan. Onko silmät jo sirrissä,
- Jokunen
J O . . . . kirjoitti:
Öitä 8 )
- oihh
Voisi olla mun kirjoittama aloitus. :)
- Suurta tunnetta tämä
On niin kauniisti kirjoitettu, että siihen on pakko vastata. Kiitos sanoista aloittaja, lämmitti kovin.
Samoin olisin itsekin voinut kertoa kohteestani. Hän on niin arvoituksellinen.
Voin sanoa, että tunnen syvää ja ihmeellistä tunnetta, jota en ole aiemmin tuntenut ketään toista kohtaan. Kuiskaan, rakkautta tämä on. . .
Iloa iltaan, ajatuksissa . .
- Arvoituksiahan olemme
Suurin arvoitus on ihminen itse. Siinä sitä riittää selvitettävää loppuelämäksi. Mä nautin. Kivussa on ripaus nautintoa. Se on seksikästä. Arvoituksia en kaipaa muilta. Ainakaan jos ihminen ei ole kiinnostava. Jos olisi, se olisi sitten jo toinen tarina.
- Toivoa,iloa iltaan
Tässä ketjussa kiintoisia ajatuksia. Rakkauteni kohteelle tulossa kokonainen ihminen teksteineen netin ulkopuolelle. Sitä toimintaa olen suunnitellut. . .Yritän ratkaista mysteeriä, kauan vaivannutta. Posket punaisena ja lämpimät ajatukset seuranani kuiskaan - olet elämäni ilo, mieleni innoittaja.. . merkityksen tuoja. .
- Iloa sinullekin.
Toivoa,iloa iltaan kirjoitti:
Tässä ketjussa kiintoisia ajatuksia. Rakkauteni kohteelle tulossa kokonainen ihminen teksteineen netin ulkopuolelle. Sitä toimintaa olen suunnitellut. . .Yritän ratkaista mysteeriä, kauan vaivannutta. Posket punaisena ja lämpimät ajatukset seuranani kuiskaan - olet elämäni ilo, mieleni innoittaja.. . merkityksen tuoja. .
Hienoa. Joskus minäkin sellaista odotin. En odota enää. Olen kokonainen. Minulla on jo kaikki itsessäni. Minkä aion toiselle antaa. Rakasta, elä, voi hyvin. Kokonaisena. Onnellisena.
- Tosimies71
Kumpa tämä olisi minulle? Ettei vain käy, kuin Titanicille aivan näillä hetkillä!
- mä oon tosimies
sä voisit vaihtaa nikkiäs, monien kirjoitustes perusteella et kyllä tosimieheltä vaikuta. Tosimies on luolamies, joka hakee naisensa vaikka millä konstilla. Sä vaan lurittelet lemmestä jollain p.askasaitilla. Häpäiset tosimiehet!!
- sivusta..
mä oon tosimies kirjoitti:
sä voisit vaihtaa nikkiäs, monien kirjoitustes perusteella et kyllä tosimieheltä vaikuta. Tosimies on luolamies, joka hakee naisensa vaikka millä konstilla. Sä vaan lurittelet lemmestä jollain p.askasaitilla. Häpäiset tosimiehet!!
kuvatun kaltaiset tosimiehet ovat kutakuinkin lapamadon kaltaisia eliöitä, joten on hyvin vaikeaa kuvitella mitään keinoa jolla näitä "tosimiehiä" enää pystyisi häpäisemään
- Sielu kertoo
Alkuperäisen kirjoittajan huomio on tosi kaunis. Näin lienee menevän ja näin kuuluu olla. Kiitos sanoistasi!
- vinnkiä sulle.
Vain mysteeri ? Jalkojenvälissä teillä on mysteeri ?
Lähettäkää toisillenne kuva jalkojenvälistä ,niin mysteeri selviää. - harhaa se vain on
Hm.. Toisen oppii oikeasti tuntemaan vasta vuosien saatossa.Se miltä kaikki alussa näyttää ei ole siltä,se vain tapahtuu omissa mielikuvissa.Kukaan,ei kukaan uskalla alussa olla oma itsensä.
Totuus tulee esiin vasta kun tuntee toisen.Kun tulee erimielisyyttä,kun riideellään,kinastellaan,kun tulee vaikeuksia,vasta sitten oppii tuntemaan toisen.
Alussa toista katsoo aina vaaleanpunaisten lasien läpi. Näkee vain sen toisesta minkä haluaa nähdä.Kaikki haluavat alussa antaa itsestään paremman kuvan,Todellissuus on toista.- s....
no tuota ei juuri ole näkynyt että se siitä.
- m
s.... kirjoitti:
no tuota ei juuri ole näkynyt että se siitä.
Ja toiset haluaa antaa itsestään huonomman kuvan mitä todellisuudessa, koska testaavat että kuinka pinnallinen toinen on, Jos toinen ei kestä mitään vikoja kumppanissaan eikä ymmärrä toista on parempi antaa olla.
- l
m kirjoitti:
Ja toiset haluaa antaa itsestään huonomman kuvan mitä todellisuudessa, koska testaavat että kuinka pinnallinen toinen on, Jos toinen ei kestä mitään vikoja kumppanissaan eikä ymmärrä toista on parempi antaa olla.
Puhutko itsestäsi vai siitä toisesta?
- angelkiss_95
on täs tullu huomattuu et miehet ja rakkaus on ikuinen mysteeri. ja jos sanoo et rakastaa ikuisesti ni ikuisuutta ei ookkaa. ja sitä oikeeta ei koskaan löydä. ehkä löytää jonku mut se ei oo silti se oikee kenest on haaveillu. sydän siinä vaa särkyy. vuosien mittaa ihmiset muuttuu ja sille ei voi mitää, jos vuosien pääst se toinen ei miellyttäkkää niinku ennen. on vaikeet vaa päästää irti ni siks ollaan vaa yhes.
- Secret
Keskitypä vain nykyiseen suhteeseesi. Ota hänestä selvää ja elä hänen kanssaan. Älä haikaile toisia, kun kerran olet toisen kanssa. Ei sinusta varmastikaan olisikaan sille toiselle, josta täällä kirjoittelet kun kerran olet muiden kanssa. Unohda siis!
- Toinen nainenko?
Tuohon alkuperäiseen: niin totta kuin vain olla voi. Miten hän onkaan mysteeri minulle? Yritän selvittää, tutustua...ja hän kiemurtelee, jos esitän epämukavia kysymyksiä. Hänestä en tiedä juuri mitään - mutta hänellä on käytössään lähes kaikki tieto ja "tuntemus" minusta. Oudossa epätasapainossa tämä suhteemme, jos sitä sellaiseksi voi kutsua. En tiedä olenko vapaa vai varattu? Tiedän vain nimen ja työpaikan. En kotikaupunkia tai osoitetta. Aivan pöhköä. Silti tapaamme epäsäännöllisen säännöllisesti luonani, mutta emme koskaan käy elokuvissa, syömässä tai konserteissa. Mikä siinäkin voi olla niin vaikeaa? Haluaisin jakaa hänen kanssaan kokonaisia viikonloppuja, mutta en saa siihen vastausta miksi se ei onnistu. Miksi ihmeessä siis jatkan tätä - kai se on se, kun toinen sanoo, että rakastaa? Voi minä pöhkö nainen! No en tässä kyllä ehkä itsekään tiedä mitä haluan "aikuisten oikeasti", mutta tämä mysteeri olisi kyllä selvitettävä tavalla tai toisella. Vai voiko tämä päättyä jonakin päivänä yllätyskosintaan? ..tai vihaisen vaimon yhteydenottoon?
- 1+15
Valitettavasti kuulostaa varatulta mieheltä :(.
- s....
1+15 kirjoitti:
Valitettavasti kuulostaa varatulta mieheltä :(.
kaikki varatut miehet on onnellisia tahollaan, ei tarvitse täällä kirjoitella? Käyttävät vain toisia naisia penspiraation lähteenä kun alkaa impotenssi vaivaamaan oman kanssa-
- 1+15
s.... kirjoitti:
kaikki varatut miehet on onnellisia tahollaan, ei tarvitse täällä kirjoitella? Käyttävät vain toisia naisia penspiraation lähteenä kun alkaa impotenssi vaivaamaan oman kanssa-
En tarkoittanut että aloittaja kuulostaisi varatulta, vaan edellisen kirjoittajan miesystävä.
Sielunkumppanin löytäminen on helppoa jos luottaa vaistoihinsa ja luottaa, että sen löytäminen on mahdollista. Jos haluaa löytää kumppaninsa mahdollisimman helposti ja nopeasti, niin ei kannata asettaa mielessään minkäänlaisia turhia rajoitteita. Tällaisia turhia rajoitteita saattavat olla mm. ikä, hiusten väri, ulkonäkö, paikkakunta, omat sosiaaliset taidot jne. Maailmankaikkeus luo sinulle mahdollisimman täydellisen kumppanin (kokonaisena pakettina), jos et itse aseta mielessäsi minkäänlaisia rajoitteita. Jos asetat mielessäsi tietynlaisia rajoitteita, niin sitten et nauti lopputuloksesta niin paljon kuin se olisi mahdollista. Jos tiedät jos sydämmessäsi kuka on tuleva sielunkumppanisi, niin ota selvää tunteeko hän samoin. ;)
Odota odottamatonta. Luota vaistoihisi. Kumppanisi voi olla jo seuraavan nurkan takana.- ..vasta alkusanat...
Sielunkumppanuus ei välttämättä tarkoita sitä, että nuo ihmiset, jotka on kuin luotu yhdestä puusta, eläisivät lopun elämänsä toisensa löydettyään onnessa ja auvossa rintarinnan ja käsikädessa vaikka kuinka täydentäisivätkin toisiansa kuin puu ja kuori. Laiva ilman tulppaa ei voi seilata maailman meriä, mutta laivasta puuttuvan tulpan voi väkertää vaikka mistä jos on sellaiseen tarvetta. Toisin on tilanne yöllä ja päivällä, koska ne muodostavat yhdessä jonkinlaisen kokonaisuuden, jossa puuttuvaa osaa ei voi korvata ilman että kokonainen systeemi tai sen osa häiriintyy.
...ajatus katkes...jatkan siis myöhemmin... - Ajatukset talteen
..vasta alkusanat... kirjoitti:
Sielunkumppanuus ei välttämättä tarkoita sitä, että nuo ihmiset, jotka on kuin luotu yhdestä puusta, eläisivät lopun elämänsä toisensa löydettyään onnessa ja auvossa rintarinnan ja käsikädessa vaikka kuinka täydentäisivätkin toisiansa kuin puu ja kuori. Laiva ilman tulppaa ei voi seilata maailman meriä, mutta laivasta puuttuvan tulpan voi väkertää vaikka mistä jos on sellaiseen tarvetta. Toisin on tilanne yöllä ja päivällä, koska ne muodostavat yhdessä jonkinlaisen kokonaisuuden, jossa puuttuvaa osaa ei voi korvata ilman että kokonainen systeemi tai sen osa häiriintyy.
...ajatus katkes...jatkan siis myöhemmin...Teeppäs se. Alku vaikutti ihan lupaavalta.
- ..halusin sanoa..
..vasta alkusanat... kirjoitti:
...ajatus katkes...jatkan siis myöhemmin...Jaahas! onks nää niitä Tunne-ja Suhdejuttuja:Vetovoima,Ihastus ja Ansat juttuja? Ps. Samankaltaiset viihtyvät yhdessä..emmä tiiä..Hämmästyttävää on sekin , että heillä on yhtäläisyyksiä jopa kehon rakenteessa ja ulkonäössä.
- lopettakaajo
Tuo koko sielunkumppani juttu on yhtä todellinen kuin salaliittoteoriat
- kuikka on lintu
niinjoojojojojojojojojojoojojjiuyffxhjg
älä ughiuhgiuhiuhokjoijio
nyt siinä kuikkua
- hukuin ylilyönteihin
Huoh. Hienoa tekstiä. Myötäilee omia tuntemuksiani.
Olisinpa se minä. Luulen itsestäni liikoja ja se osoittatuu kohtalokseni.
Jos mahdollisuus selvittää selvitä ihmeessä, niin minäkin jos mahdollisuuksia olisi. - soutaa huopaa
Jäi iso ikävä. Satuin rakastumaan kulkuriin,joka oli jo tavatessamme muuttanut
pois suomesta.Vaikka tiesinkin että on vain muutto haukka, silti retkahdin.
Sydäntään ei kovasti voi määräillä,kait.
Elämän tilanteet oli niin erilaiset.
Nyt ainakin katselen toisella tavalla maailmaa,jos jossain vielä olisi
hiukan enemmän paikallaan pysyvä ukkeli. ja vielä melkein viinaton.ni voishan
se olla kiva juttu.
Niin itse olin valmis hylkäämään kaiken täällä,mutta todellisuudessa
ei niin voi tehdä. kenkuttaa.
mutta ei kamalasti kaduta,kuitenkin koin jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750