Te joilla vauva on tai on ollut perätilassa niin onko siihen selvinnyt jokin syy? Itseä niin mietityttää miksi vauva on perätilassa tuolla masussa...
Perätilan syyt
4
701
Vastaukset
- perätilasta
Minulla ei ole itselläni kokemusta perätilassa olevasta vauvasta, mutta olen ymmärtänyt, että yleisimpiä syitä ovat tietynlainen kohdun rakenne, sekä lyhyt napanuora. Vauvan on siis kohdun rakenteesta johtuen ns. mukavampi oleilla perätilassa tai sitten napanuora on sen verran lyhyt, ettei vauva pysty kääntymään. Äiti ei siis itse voi mitenkään asiaan vaikuttaa. :)
- toukka
Täällä kans vauva perätilassa vielä, mutta ehkä hän vielä kääntyy, toivoa sopii.. Mulla siis viikkoja kasassa nyt 34 4.. Mulle kätilö sanoi 3vko sitten kun huomattiin, että vauva on perätilassa, että mulla lapsivettä tarpeeks ni sen puolesta vauva vois vielä kääntyä.. Eli yks syy vissiin on sitten se, että lapsivettä ois liian vähän... Millä viikoilla oot?
- dudldhs
Lapsiveden vähyys ei todella ole ainoa mahdollinen syy, riittävä lapsivesi vain mahdollistaa vauvan oma-aloitteisen käännöksen myöhemmillä viikoilla.
- ..............
No mulla on viikkoja 33 3. Kyllähän vauva voi vielä tässä ihan hyvin kääntyäkin, mutta kun ollut tuossa asennossa sen verran pitkään niin mietityttää meinaako kääntyä. Ens viikolla katotaan ultralla mikä on tilanne ja sen mukaan jatkosuunnitelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483