Julkinen uskominen on kiellettävä lailla!

Vaadin tätä

Teen kansalaisaloitteen uskontojen kieltämiseksi Suomessa. Julkinen uskontojen vaaliminen on täysin turhaa. Voihan joulupukkiinkin uskoa ilman kirkkoja.

57

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dosentti K.

Olenkin jo pitkään ihmetellyt, miksei kukaan tee asialle mitään. Toden totta viimein nyt saadaan asiaan korjaus!

• Eräs ateisti

Otapa nyt kiltisti ne lääkkeesi

• vaadin tätäkin

En tarvitse lääkkeitä terveenä, mutta kaada itelles vaan.

• Eräas ateisti
        vaadin tätäkin kirjoitti:

En tarvitse lääkkeitä terveenä, mutta kaada itelles vaan. "

Saatanan äpärä vedä lippalakkisi silmille.

• Lääkäri opiskelija
        vaadin tätäkin kirjoitti:

Ei mielipuolet koskaan itse tajua olevansa vinksahtaneita.

• ehdoton vaatimus
        Eräas ateisti kirjoitti:

Saatanan äpärä vedä lippalakkisi silmille.

"Saatanan äpärä vedä lippalakkisi silmille. "

Perkeleen kyrpä vedä kypärä silmillesi.

• Vaadin totuutta
        Lääkäri opiskelija kirjoitti:

Ei mielipuolet koskaan itse tajua olevansa vinksahtaneita.

"Ei mielipuolet koskaan itse tajua olevansa vinksahtaneita."

Eivätkä valelääkärit kykene tekemään päteviä diagnooseja.

• Varma tieto
        ehdoton vaatimus kirjoitti:

"Saatanan äpärä vedä lippalakkisi silmille. "

Perkeleen kyrpä vedä kypärä silmillesi.

Ateisti = kävelevä MULK.KU.

• Vielä varmempaa
        Varma tieto kirjoitti:

Hihhuli = konttaava PIL.LU.

• Pittää paekkasa
        Varma tieto kirjoitti:

Minä olen iso mulkku. Sinä olet pikku pillu XD
        Arvaas ketä sattuu jos vastakkain satutaan XD

• Siitä vain, annan sulle vielä osoitteenkin jossa se käy helposti: http://www.avoinministerio.fi/

Ei muuta kuin kannatusta keräämään!!

Muuten olen sitä mieltä, että julkinen höperehtäminen on myös täysin turhaa. Voihan sitä olla höperö itsekseenkin, ilman julkisia foorumeita.

• ehdottomasti vaadin

"Muuten olen sitä mieltä, että julkinen höperehtäminen on myös täysin turhaa. Voihan sitä olla höperö itsekseenkin, ilman julkisia foorumeita."

Olen samaa mieltä. Juuri siksi kirkot pitää laittaa kiinni, jottei kuulu yhtäkään kirkonkellojen kalkatusta.

• SamiA

Haudi

Kirjoitin taas iltapuhteikseni yhden tarinan. Virheitä varmasti löytyy, koska niitä ei huomaa heti, kun on kirjoittanut.

Nadja

Nadjan silmät tunkeutuvat sisimpääni.
        Niiden välissä on pieni painauma ja niiden sivuilta laskeutuu laineita, joiden päät ovat teräviä värttinöitä.

Nadja heiluttaa hiuksiaan.
        Värttinät heiluvat pehmeästi puolelta toiselle.
        -- vain yhden kerran kosketan hiuksiasi, ajattelin minä.
        Ojennan käteni ja kosketan päitä ja laineita, mutta en vahingoitu.
        Nadja hymyilee.
        -- vielä kerran saanhan? sanon minä. Nadja kietoo kätensä ympärilleni ja puristaa, aika pysähtyy ja rauhoitun Nadjan sylissä ja värttinöiden hyväilyssä.

-- Mennään uimarannalle? sanoo Nadja.
        -- Mennään vaan, vastaan laajentunein silmin.
        – Mikä vain sopisi, kunhan saan olla kanssasi, ajattelen minä.

Rannalla ei ole ketään.
        Makaan viltillä Nadjan selän takana ja haistelen hänen hiuksiaan.
        Otan kouraan hiekkaa ja annan sen valua kuin tiimalasista Nadjan vatsalle. Nadja nauraa ja pistää minua värttinöillään.
        Värikäs sudenkorento lentää nykien aurinkoisella taivaalla -- ikään kuin etsien joitain. Keinumme aurinkojollassa, joka kuljettaa meitä yhteiseen määränpäähän.

-- Onko tämä ikuista? sanoo Nadja kasvot punastuen.
        Pilvet kolaroivat ja liittyvät toisiinsa taivalla. Lop lop lop… Sadepisaroita putoaa lammen pintaan, joka on kuin elastinen matto, jonka pintajännite viskaa pisarat hetkeksi takaisin ilmaan. Viimein lampi voittaa ja pisarat tulevat osaksi lampea.

Haen auton takaluukusta teltan ja pystytän sen nopeasti.
        Telttaan kuuluu pisaroiden epätoivoinen taistelu ja ropina teltan kangasta vasten. Ahtaudumme samaan makuupussiin. Keinun Nadjan kanssa kohti määränpäätä.
        -- Se on ikuista, minä vastasin.

• ...
        SamiA kirjoitti:

Haudi

Kirjoitin taas iltapuhteikseni yhden tarinan. Virheitä varmasti löytyy, koska niitä ei huomaa heti, kun on kirjoittanut.

Nadja

Niiden välissä on pieni painauma ja niiden sivuilta laskeutuu laineita, joiden päät ovat teräviä värttinöitä.

Nadja hymyilee.
        -- vielä kerran saanhan? sanon minä. Nadja kietoo kätensä ympärilleni ja puristaa, aika pysähtyy ja rauhoitun Nadjan sylissä ja värttinöiden hyväilyssä.

Rannalla ei ole ketään.
        Otan kouraan hiekkaa ja annan sen valua kuin tiimalasista Nadjan vatsalle. Nadja nauraa ja pistää minua värttinöillään.
        Värikäs sudenkorento lentää nykien aurinkoisella taivaalla -- ikään kuin etsien joitain. Keinumme aurinkojollassa, joka kuljettaa meitä yhteiseen määränpäähän.

Pilvet kolaroivat ja liittyvät toisiinsa taivalla. Lop lop lop… Sadepisaroita putoaa lammen pintaan, joka on kuin elastinen matto, jonka pintajännite viskaa pisarat hetkeksi takaisin ilmaan. Viimein lampi voittaa ja pisarat tulevat osaksi lampea.

Telttaan kuuluu pisaroiden epätoivoinen taistelu ja ropina teltan kangasta vasten. Ahtaudumme samaan makuupussiin. Keinun Nadjan kanssa kohti määränpäätä.

Samppa

Hanki parempaa luettavaa.

• Vaadin parannusta
        SamiA kirjoitti:

Haudi

Nadja

Nadja hymyilee.

Rannalla ei ole ketään.

Lyhentelin hieman. Virheitä varmasti löytyy, koska niitä ei huomaa.

Nadja

Nadjan silmät tunkeutuvat välissä sisimpääni ja niiden sivuilta laskeutuu laineita, joiden päät ovat teräviä.

Nadja heiluttaa pehmeästi puolelta toiselle.
        -- vain yhden kerran kosketan, ajattelin minä.
        Ojennan käteni ja kosketan.

Nadja hymyilee.
        -- vielä kerran saanhan? sanon minä. Nadja kietoo kätensä ympärilleni ja puristaa, aika pysähtyy ja rauhoitun Nadjan hyväilyssä.

-- Mennään uimarannalle? vastaan laajentunein silmin.
        – Mikä vain sopisi, kunhan saan, kysyy Nadja.

Rannalla ei ole ketään.
        Makaan viltillä Nadjan selän takana ja otan kouraan ja annan sen valua kuin tiimalasista Nadjan vatsalle. Nadja nauraa ja pistää minua.
        Värikäs sudenkorento lentää aurinkoisella taivaalla -- ikään kuin aurinkojollassa, joka kuljettaa meitä yhteiseen putkaan.

-- Onko tämä takuista? sanoo Nadja kasvot punastuen.
        Pilvet kolaroivat ja paikalle tulee poliisi.
        -- Lop lop lop lopettakaa, änkyttää poliisi.
        Sadepisaroita putoaa lammen pintaan, joka on kuin pintajännite ja se viskaa pisarat hetkeksi takaisin ilmaan. Viimein lampi voittaa ja pisarat saavat tulvan aikaan.

Pystytän sen nopeasti.
        Teltasta kuuluu epätoivoinen taistelu ja ropina teltan kangasta vasten. Samassa makuupussissa keinun Nadjan kanssa kohti loppuhuipennusta.
        -- Se on takuista, minä vastasin.

• kaarne - ei kirj.
        SamiA kirjoitti:

Haudi

Nadja

Nadja hymyilee.

Rannalla ei ole ketään.

Jep. Olen ihan mukana sun kaunokirjallisessa ilmaisussa :-)

• SamiA

Tässä lienee kyse siitä, että kristinusko on ongelma, jota vastaan pitää taistella. Kristinuskon asema onkin heikentynyt länsimaissa merkittävästi juuri sen vastustamisen vuoksi.

Islam sen sijaan vahvistuu koko ajan suvaitsevaisuuden nimissä.
      Olisikin syytä pohtia, että haluammeko me kristinuskon tilalle islamin? Ikävä kyllä on niin, että vain vahva kristinuskon kykenee hillitsemään islamia. Suvaitsevaisilla ja liberaaleilla ei ole mitään välinettä hillitä tai hallita islamia muuta kuin heidän suvaitsevaisuutensa. Länsimaiden liberaalit elävät siinä harhassa, että he uskovat kykenevänsä rakastamaan islamista rauhan- ja tasa-arvon uskonnon.

• vaatimus tämäkin

Kaikki uskonnot ovat ongelmia ja ne tulevat kalliiksi. Jopa joulupukkiin uskominen tulee kalliiksi, kuten tiedämme lahjaostoksista. Rahan tuhlaaminen turhuuksiin on lopetettava!

• "Ikävä kyllä on niin, että vain vahva kristinuskon kykenee hillitsemään islamia."

Höpöhöpö.

• Heil kuule

On meitä nuivia ateistejakin aikas monta.
        Ei jeesuspaskaa ole pakko vaihtaa islampaskaan.

Ja minä en ainakaan luule mitään rättipää-islamista rauhan uskontona.

• Uskiss

Toivotan onnea valitsemallasi tiellä, mutta samalla pelkään pahinta, mutta eihän se enää minua liikuta esim. sadan vuoden päästä kun täällä on maan päällinen helvetti käynnissä monessa suhteessa. Sitä niittää mitä kylvää.

• vielä kerran vaadin

Minuakaan ei sadan vuoden päästä liikuta, mihin täällä uskotaan, koska olen silloin totaalisen kuollut. Siksi minun on tehtävä asioille jotain nyt, kun olen elossa.

Jälkipolvien on paljon helpompi elää, jos heidän päälleen ei langeteta hirveitä pelkoja kuvitelluista hel.veteistä, joita ei niiden satumaisuuden vuoksi tietenkään tule. Siksi turhuuksiin uskomisten on loputtava!

• miss ei kirj.

Suksi kuuseen. Riittää kun kirkko ja valtio erotetaan. Sitä mihin ihminen uskoo tai ei usko ei voi lailla kieltää. Pöljä. -.-

• vaadin niin prrrkele

Minulla ei ole suksia. Metsänomistajana muutama kuusi kyllä löytyy.

Mitä tahansa voi kieltää lailla. Sitä varten ne laaditaan, tonttu!

• Kate x
        vaadin niin prrrkele kirjoitti:

EVVK jonkun pöljän suoli24 hourailut.

• ei kiinnostakaan
        Kate x kirjoitti:

EVVK jonkun pöljän suoli24 hourailut.

Olet Kate x todella idiootti ja houraileva moukka. Kuka muka olisi kiinnostunut sinusta!!!!

• vaadin niin prrrkele kirjoitti:

Miten sinä kiellät sen mitä ihminen ajattelee? Pöljä.

• Vaadin lakia
        missxcessive kirjoitti:

Miten sinä kiellät sen mitä ihminen ajattelee? Pöljä.

No lailla lailla, senkin tonttu.

• miss ei kirj.
        Vaadin lakia kirjoitti:

No lailla lailla, senkin tonttu.

Minä vaadin parempia trolleja :(

• Vaadin vaatimalla
        miss ei kirj. kirjoitti:

Minä vaadin parempia trolleja :(

Minä vaadin älykkäämpiä missejä :O

• chvkhk

Vastustan aloitettasi, hyvä uskovainen. Terveisin ateisti.

• JUMALA ON

JUMALA ON JA PYSYY. ON TAIVAS JA HELVETTI TIEDÄT SEN SEKUNNIN PÄÄSTÄ KUOLEMASTASI. JOLLE EI KELPAA JEESUKSEN PELASTUSTYÖ JOUTUU JUMALAN ETEEN SYNTEINENSÄ. EI OLE MUUTA NIMEÄ ANNETTU MISSÄ VOISI PELASTUA KUIN JEESUS SANOO RAAMATTU. JUMALA EI HÄVIÄ MINNEKÄÄN VAIKKA KUKAAN EI USKOISI HÄNEEN.MIKSI PELKÄÄT KUOLEMAA, SIKSI ETTÄ TIEDÄT SEN JÄLKEEN OLEVAN JOTAIN KAUHEAA.....

• jumalaa ei ole
        JUMALA ON kirjoitti:

JUMALA ON JA PYSYY. ON TAIVAS JA HELVETTI TIEDÄT SEN SEKUNNIN PÄÄSTÄ KUOLEMASTASI. JOLLE EI KELPAA JEESUKSEN PELASTUSTYÖ JOUTUU JUMALAN ETEEN SYNTEINENSÄ. EI OLE MUUTA NIMEÄ ANNETTU MISSÄ VOISI PELASTUA KUIN JEESUS SANOO RAAMATTU. JUMALA EI HÄVIÄ MINNEKÄÄN VAIKKA KUKAAN EI USKOISI HÄNEEN.MIKSI PELKÄÄT KUOLEMAA, SIKSI ETTÄ TIEDÄT SEN JÄLKEEN OLEVAN JOTAIN KAUHEAA.....

MENE SITÄ JUMALAASI YLISTÄMÄÄN HIHHULISIVUILLE, MEITÄ EI KIINNOSTA!

• näin on....
        JUMALA ON kirjoitti:

Jumala on niin ceestä, siis /ceestä.

• jumala ei elä
        näin on.... kirjoitti:

Jumala on niin ceestä, siis /ceestä.

Jumala ei ole mistään kotoisin!

• Ha Hah
        JUMALA ON kirjoitti:

Arvaas mitä? En kuule pelkää!
        Samassa lantakasassa mätänen kuin sinäkin!
        Mielikuvitusjumalasi kuolee samalla kuin laho kaalisi.
        Kumpikaan meistä ei siitä tule mitään tietämään.

• Vaadin totuutta

JUMALA ON SUURTA KUSETUSTA. OLET TIETÄNYT SEN AINA.

PELKÄÄT KUOLEMAA JA LUULET SIKSI, ETTÄ JOKU JUMALA JAKSAISI KATSELLA SINUA IKUISESTI. TUOLLAISTA PALLINAAMAA EI KATSELE KUKAAN KOVIN PITKÄÄN KUTEN HYVIN SENKIN TIEDÄT. KUOLEMA TAPPAA!

• Mie

Sammaa mieltä!

• Onko tämä nyt niin välttämätöntä? Suurin osa ei usko hammaskeijuun, mutta ei siitä lakialoitetta ole tehty. Jumalaan ei tarvitse uskoa, mutta jos ateismiin aletaan lailla pakottaa, eivät ateistit ole yhtään Raamattua kouluun pakottavia kiihkohihhuleita parempia.

• Vaadin kuoppausta

Eivät ateistit sitä vaatisi vaan lain laatijat eli eduskunta. Lain astuttua voimaan kukaan ei enää kiihkoilisi yhtään mitenkään, koska sellaiseen ei enää olisi tarvetta. Ateistitkin voisivat sanoa hyvästi tälle joutavalle palstalleen, koska ei olisi syytä väitellä kenenkään kanssa. Jumala olisi jeesuksineen ja pyhine pierunhenkineen kuollut ja kuopattu. Nythän ne ovat vasta kuolleita.

• Languidus Deus

Huomauttaisin ettei tässä nyt siis haluta kieltää muuta kuin JULKINEN uskonnon harjoittaminen. Ketään ei pakoteta ateistiksi.

• avaaja....

Hyvä!

• 103

MIelenkiintoinen avaus. Epäilen, että kielto voisi jopa lisätä uskonnollisuutta yksityisesti. Nykyinen valtiokirkkohan on aivan pystyyn kuollut.

Ei ateismista taida olla massojen ajattelutavaksi. Vaatii liikaa eikä anna vastineeksi juuri mitään, vain selväjärkisyyttä. Harva sitä haluaa.

• avaaja....

Totta. Valtaenemmistöllä täytyy aina olla joku keiju, johon heidän täytyy saada uskoa. Voihan kummitus sentään!

• Vaadin tätä
      16.4.2012 10:07

>>>Julkinen uskominen on kiellettävä lailla!...Teen kansalaisaloitteen uskontojen kieltämiseksi Suomessa.

• avaaja...

Olet varmasti oikeassa. Kyllä Päivi taas pian hoksaa jonkin keinon, jolla hän tekee itsestään kuuluisan. Kohauttelu on ilmeisesti kansanedustajien koulutukseen kuuluva oppiaine.

• Heh.

Sehän on yks hailee, mitä sinä JUOPPOHULLU-ateistiavaaja vaadit.

• Vaadin älyä

Ensinnäkään en ole juoppohullu, mitä et mielisairaana kykene tajuamaan. Toiseksi asia ei ole muille älykkäille yks hailee.

• Heh.
        Vaadin älyä kirjoitti:

Ensinnäkään en ole juoppohullu, mitä et mielisairaana kykene tajuamaan. Toiseksi asia ei ole muille älykkäille yks hailee.

Kyllä sinä vaikutat vahvasti JUOPPOHULLULTA ateistilta.

M.O.T.

• Vaadin tuomiota
        Heh. kirjoitti:

M.O.T.

Ei, sinä vaikutat vahvasti valelääkäriltä, ja sellaisethan ovat tavallisesti uskovaisia pedofiileja.

• Vaadin älyä
        Heh. kirjoitti:

M.O.T.

Lisäksi olet idiootti.

• Ei uskoon tarvita laillista kieltoa, sillä se se on meistä jokasesta kiinni
      Jos yksilönä lakkaamme uskomasta niin se johtaa automaattisesti
      uskontojen ja ateismin kuolemaan koska ateisteillä ei ole enään mitäkieltää, kun tuo jumala on sen seurauksena kuollut

Uskon kieltäminen on henkilökohtainen asia, ei sitä voi mikään yhteikunnallinen elin kieltää, sillä se on osa meidän psygologista perimää
      Vain ymmärtämällä mistä ja miksi tuo perimä on muodostunut
      vapaudumme siitä, ja voimme elää uskomatonta elämää,
      joka lopettaa kaiken kärsimyksen, vihan ja väkivallan

Se mitä me olemme yksilöinä sitä on koko yhteiskunta, jos muutumme yksilöinä niin yhteiskuntakin muuttuu

Uskovaisen muuttuminen ateistiksi ja påinvastoin on vain sama usko uudessa paketissa

• ilo kirkottomuudesta

Vaadin julkisen uskomisen kieltämistä. Uskokoot kotonaan niin haluavat vaikka joulupukkiin, mutta kirkot voi laittaa kiinni. Kuten nyt Tanskassa tehdäänkin.

• Neuvo

Palaa avaaja suosiolla takaisin Kellokoskelle.

• Vaadin oikaisua!

Hei valelääkäri! Anna ottaa itsesi kiinni, jotta sinut voidaan palauttaa Niuvanniemeen!

• fgh6

Juuri kaltaistesi takia ateisteja kutsutaan epämiellyttäviksi ja itsekkäiksi. Te uskonnottomat kutsutte uskovaisia radikaaleiksi mutta lankeatte itse juuri samalle tasolle ja käyttäydytte kuin lapset. Onneksi olkoon.

• fuckyou2

Juuri kaltaistesi takia hihhuleita kutsutaan narsisteiksi pas'kiaisiksi. Te uskovaiset kutsutte ateisteja itsekkäiksi mutta lankeatte itse vielä pahemmalle tasolle ja raiskaatte vielä lapset. Onneksi olkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe