Stockmann

ällöttävää

Yritys joka polkee henkilöstön edut nollaan, ei mielestäni ansaitse asiakkaita.
Itse en enää osta kyseisestä yrityksestä mitään. Veivät saatana henkilöstöltä kannusteet, pitää myydä vuodessa esim. 49miljoonalla että saadaan 0.20€/ tunti kannustetta kerran vuodessa. Haistakoon paska! Että tervetuloa stockalle töihin!

2

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stockmann huijasi

Tilasin Stockmannin verkkokaupasta ja maksoin tilauksen samalla. Koskaan en kuitenkaan lähetystä saanut.
      Sisältö liittyi joulun laittoon eli todella inhottavaa.

Olen ollut nyt lukuisia kertoja yhteydessä asiakaspalveluun niin mailitse kuin puhelimella. On luvattu lähettää tuo paketti, on luvattu palauttaa rahat. Mutta mitään ei ole tehty.
      Ajan menetystä ja kustannuksia on tullut tästä selvittelystä.

Tänään Stockmann kehtasi lähestyä minua postitse laskulla jossa he perivät minua maksamaan toistamiseen lähetyksen jota en koskaan saanut. Eräpäivä on heti ja lisäksi laskussa on maininta että perimiskuluja tulee jossei sitä makseta.

Olkoonkin että kyse on Stockmannista niin tämä kaikki on rikollista toimintaa. Muistuttaa läheisesti ostoksia huutonetistä joissa ostajalle lähetetään kameran sijaan tiiliskivi. Tosin minä en saanut edes sitä tiiliskiveä.
      Stockmann on lisäksi ottanut oman käden oikeuden tekaista nimissäni laittoman laskun.

On mennyt jo noin kuukausi ja virhettä ei ole korjattu vaikka on useita kertoja luvattu.

Mitä tässä enää voi tehdä?
      Rikosilmoitus poliisille?

• dfghjkl

Itse olin Stockalla aiemmin, joitakin vuosia sitten, töissä, ja olen aina päivitellyt sitä, miten hyvä työnantaja se oli. Esimerkiksi kun minulla oli määräaikainen työsopimus, sitä jatkettiin vaikka olin jo jäänyt sairaslomalle paria päivää ennen ja siitä suoraan jäin äitiyslomalle. Työnantaja siis tiesi, etten uuden sopimuksen aikana tule päivääkään tekemään töitä, ja siitä huolimatta jatkoi sopimusta. Sain henkilökuntaedut ostoksista yms. Olin imarreltu kunniasta. Saatan hyvinkin hakea sinne takaisin töihin jonain päivänä.

Stockalla on muitakin etuja henkilökunnalle, kuin tuo 0,20e/tunti... Ikävää että et viihdy työpaikassasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe