Olen aivan pihalla itseni kanssa. Mulla on masennus ja sos. fobia. Käyn ihan psykoterapiassa vaivan takia
No ongelmanani on koulutus ja työelämä. En pysty siihen. Olen ailoittanut kouluja sekä erinäisiä työsuhteita, mitkä on päättyneet aina lopettamiseen. Paine kasvaa niin suureksi etten enää kestä. Viimeisimmän koulun lopetin pari viikkoa sitten. Tiedän että ongelmasta pääsisi eroo kun vain yrittäis jaksaa mutta kun on niin paha olla ettei siitä tule enää mitään. Asia hävettääkin minua ihan hirveästi.
Eniten hävettää ihmisten kysymykset. Taasko sä lopetit? mitä sä aijot oikeen elämälläs tehä?? et sä voi taas lopettaa jne. sitten kun yritän jotenkin selittää asiaa he ovat vain ettei tollasest voi ottaa noin pal paine jne...
Mä en keksi enää mitään ratkaisua tähän. Terapeuttini yrittää auttaa parhaansa mukaan mutta kun en pysty muuttamaan ajatusmaailmaani. Lisäksi
lääkkeistäkään ei ole ollut hyötyä.
Pitäiskö hakeutua kunnan psykiatrille uusinta käynnille?? jos saisin vaikka jotain sairaslomaa kun en jaksais tota työkkärinkään hiostamista...
en pysty mihinkään
vaikeeeaaa
1
105
Vastaukset
- Apuja Sinulle
Älä aikanaa juo kahvia, kofeiini pahentaa oireita, äläkä ole liian pitkiä aikoja syömättä jotain. Ehkä kannattaisi yrittää määräaikaista työkyvyttömyyseläkettä ja katsoa sitten voiko kuntoutua työhön/opiskelemaan. Musiikin, missä on rytmiä, kuuntelu ennen nukahtamista parantaa masennusta ja puhekykyä sekä sosiaalisuutta. Kannattaa hakea apua ja yrittää vaihtaa lääkettä.
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073