Eli pitääkö haluta/ihastua//rakastua nyt sitten johonkin toiseen kuin suhun!? Jäinkö liiaksi kiinni ja asioita kun (ilmiselvästi) selvisi (Millaisia?) nyt pitää löytää joku toinen? Oletko sä vapaa vai varattu!?!
Kuka tässä on takana? Miksi kukaan ei sano mitään?
Sanokaa nyt helvetti! Mihin tässä voi enää uskoa!!!
Mistä VITUSTA kyse!!
12
552
Vastaukset
- sanos muuta
Oletko itse mies vai nainen? Ei pidä jos multa kysyttäisiin, mutta pitäisi pikkuhiljaa tapahtua jotain oikeasti asian suhteen. Vaikea sanoa, kun ei tiedä ken kyselee siellä. Mutta sen tiedän että näin ei mihinkään tule selvyyttä.
- unohda tai ota?
"Kaikki" tietää, mutta miksi ei voi valottaa? Jokainen koittaa janota tietoa muttei antaa takaisin. Johtuuko se toisen epävarmuudesta? Kostonhimosta? Vai onko tarve peitellä ja antaa ymmärtää jotain muuta? Mitä on annettu ymmärtää ja mitä ei. Pitääkö tehdä niin kuin tuntee? Miltä pohjalta??
Ei voi lähettää viestiä koska luulee että toinen vastaisi yhtä kylmästi tai olisi jotain koston aiheitta?
- minun neuvoni
Kysy häneltä itseltään niin asiat selviää.
- Welho oy
Ajattele, jos minä ja sinä oltaisiin yhdessä :)
- Onhan taas tarinaa
Älä ruikuta, vaan kysy ihmiseltä itseltään. Hölmö se joka palstalla tietojaan levittelee.
- jos olisit mies,
niin mitä skitsoot,ei sun tarvi ihastua edelleenkään kun muhun ja sulle olen varattu.
- mistä minä tiedän!
Onko sun nimi härdelli?
Keneltä kysyt? Entä jos hän ei lue kysymystä koskaan? - ffffffffffffffffffff
härdellin vitusta on kyse,ei munaa saa ?
- ei saumoja koskaan
Sun pitää selvästi "rakastua" johonkin toiseen tai kuvitella tekeväsi niin.
- liima
Siitä j'malauta, että rakastan toista vaikka olen jo varattu.. Arvaa v*tuttaako.
Revi siitä huumoria sitten.- monta tapaa
Jokaisella on koetuksen hetkensä, monesti suhde paranee, kun niistä koetuksista pääsee yli, jotkut se erottaa, valinta on Sinun ratkaisujen.
- 201070
Miksi olet ja elät sellaisen kanssa, jota et rakasta vaan ajattelet toista. Sinuako vituttaa? Uskon, että vaimoasi/miestäsi vituttaisi paljon enemmän, jos hän tietäisi millaisia tunnustuksia tänne laitat. Toivottavasti hän tietää tai kerrot hänelle, tuo on niin perseestä kuin olla voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225