naiset kertokaa mikä on riittävän iso muna

tiedon haluinen

eli kertokaas kauniit naiset että mikäs on riittävän iso muna? vaikka legendaarisella wc paperirulla testillä.

25

2270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inksu

      Kyllä sen pitää Rölli-muna vähintään olla.

    • kattimatikainen

      isoa on kiva katsoa, mutta kovin pitkä ei tunnu hyvältä kun ottaa heti pohjaan. Ehkä joku 18 cm on yleispätevä, ei pieni mutta ei myöskään mikään jättis.

      • Matti kattinen

        Eipä ole naisen vastaus tuo edellinen, vaan pienimunaisen miehen tai muuten vähän sellaisen jolla silmät killissä.


      • matilla on pieni
        Matti kattinen kirjoitti:

        Eipä ole naisen vastaus tuo edellinen, vaan pienimunaisen miehen tai muuten vähän sellaisen jolla silmät killissä.

        Miksi kukaan pienimunainen tekisi itselleen hallaa sanomalla "naisena" että 18 cm on yleispätevä? Matilla ei taida tuo ajatteluntaso olevan kovin korkealla.


      • 18 on kyllä ihan hyvä pituus. Ja sen verran paksu että just ei ylety sormet ympäri on hyvä. ;)

        Ei se kyllä just pelkästä koosta oo kiinni.


      • Kusipöksyjä nuuhkiva
        vanutin kirjoitti:

        18 on kyllä ihan hyvä pituus. Ja sen verran paksu että just ei ylety sormet ympäri on hyvä. ;)

        Ei se kyllä just pelkästä koosta oo kiinni.

        Tarkoitat siis 14cm ja sellainen mistä pieni lapsenomainen lilliputtinyrkkisi nippanappa yltää ympäri. Äijjähän sinä olet, sinä vitun onneton ikirunkku!


      • Hohohhohhho
        matilla on pieni kirjoitti:

        Miksi kukaan pienimunainen tekisi itselleen hallaa sanomalla "naisena" että 18 cm on yleispätevä? Matilla ei taida tuo ajatteluntaso olevan kovin korkealla.

        Paraskin sanomaan, hah hah:)


      • Saana Tunturi
        Kusipöksyjä nuuhkiva kirjoitti:

        Tarkoitat siis 14cm ja sellainen mistä pieni lapsenomainen lilliputtinyrkkisi nippanappa yltää ympäri. Äijjähän sinä olet, sinä vitun onneton ikirunkku!

        13.5cm eli perus kanki.


      • sdfbg
        Saana Tunturi kirjoitti:

        13.5cm eli perus kanki.

        13.5 cm on perus asus kokoa. suomen keskikoko on sitten paljon suurempi.


      • pientä rajaa.....
        vanutin kirjoitti:

        18 on kyllä ihan hyvä pituus. Ja sen verran paksu että just ei ylety sormet ympäri on hyvä. ;)

        Ei se kyllä just pelkästä koosta oo kiinni.

        Joku alentunut ihan jonkun mallipoloisen naaman laittamaan muka omakseen:)


    • MacBookerrrrr

      Mikä on asus-koko? Onko teillä aina joku ihme piilomainonta käynnissä täällä? Asus on kyllä hyvä kone, siitä ei pääse mihinkään, mutta ei se MacBookia ja Applea voita.

    • Tuire70

      Niin, onkos kukaan ajatellut sellaista että oli koko millainen hyvänsä, voi erektiohäiriöitä olla silti. Se että miehellä on erektio häiriöitä, on paljon pahempi asia kuin se että onko liian iso tai liian pieni. Ja nyt tosiaankin puhun kokemuksesta, koska miehelläni oli aika pahoja erektio häiriöitä - mutta onnexi saimme apua www.amoa.fi - ja nyt taas hommat luistaa eikä häiriöistä tietookaan. Tsemppiä vaan kaikille miehille joille koko ei ole ongelma, mutta erektio häiriö on. Apua on saatavill!

    • Pussylady

      18-19 cm on sopiva, ja sellainen peruspaksuinen.

      Mutta tärkeintä tietysti että kova ja kestävä.

    • Ms. Borbas

      Sellainen 25/21 cm perusjööti on paras. Ei mene pohjaan asti mutta tekee muuten höpöä.

    • Pekka

      Haha! ei vittu vitun sama onko pitkä vai ei. Jos nyt kliseisesti sanotaan pitää vain löytää se vasta kappale. Miehet, jotka ovat tyytymättömiä penikseensä ajatelkaa, että sun faijas molo on suunnilleen samaa mittaa ja se on saanu muijalta. Vittu vika on teissä saatana ku mietitte, että onko iso vai ei senki ajan voisitte viettää vaikka pillua metsästämässä tai edes opettelemassa sen tyydyttämisen taidon jostain.
      For fuck`s sake!

      • napsukkaaaaa

        Pekka puhuu asiaa. Mutta ajatteleppa vaikka nimim. Asddfds;n kannalta asiaa: Sen ei kannata pillua metsästää, kun sen mitätön habitus ja ruma naama suojelee sitä pillulta. Sama siis venyttää munaa ja hekumoida mielenterveysparantolan asuntolan puuceessä.


    • Hempsukka

      Kuulkaas miehet, kyl sillä koolla on loppujen lopus aika paljon väliä! Yleensä niil jolla on pienet munat ei osaa muutenkaa tyydyttää naista, mut niilä jolla on isot on itsevarmoi ja osaa hommansa;D. must sopiva on joku 18-20cm, Jos joku muija tyydyttyy jostai 13 cm prinssinakista nii ei oo kyl ikinä kunnon jöötii saannu. Onnes mä oon ja tiiän et koolla on välii;)

      • Laadtaro otsassa

        Tuo "nainen" tarkoittaa 18-20cm mitalla tottapuhuen 12-14cm eli sitä perinteistä. 13cm on siis 9cm, koska se on jo micro.
        Suomen koululaitoksen matematiikanopetus ei ole onnistunut hänenkään kohdallaan. Hän pn lisäksi pienimunainen mies, eli Suomen koululaitoksen biologianopetuklin on epäonnistunut hänelläKIN.

        Koululaitos on perseestä!
        Opetusministerin tulisi puuttua asiaan!


      • Laastari otsassa
        Laadtaro otsassa kirjoitti:

        Tuo "nainen" tarkoittaa 18-20cm mitalla tottapuhuen 12-14cm eli sitä perinteistä. 13cm on siis 9cm, koska se on jo micro.
        Suomen koululaitoksen matematiikanopetus ei ole onnistunut hänenkään kohdallaan. Hän pn lisäksi pienimunainen mies, eli Suomen koululaitoksen biologianopetuklin on epäonnistunut hänelläKIN.

        Koululaitos on perseestä!
        Opetusministerin tulisi puuttua asiaan!

        Hah, nyt joku sanoo, että koululaitos on minun äidonkielenopetuksessani epäonnistunut:)
        No eipä ole, vaan apple on tehnyt liian sopimattoman luurin, äitini on ruokkinut minusta liian ÄIJJÄN ja kun en ole Suomessa koulujani käynyt. Olen ulkomaalaistaustainen, sen kertoo kullini kokokin, joka on muuten 16cm ISO!


      • Ylöspäin käyrä

        Ei koolla ole väliä mutta MUODOLLA on ;-) Voimakkaasti ylöspäin käyrä ja kova kulli tekee naisen onnelliSEKSI :D
        Ja mitä pituuteen tulee, niin se pitää olla sopiva. Osua just naisen herkimpään kohtaan emättimessä, eli etuseinämään. Pitkällä ja suoralla kullilla ei tee juurikaan mitään.


      • H-X
        Ylöspäin käyrä kirjoitti:

        Ei koolla ole väliä mutta MUODOLLA on ;-) Voimakkaasti ylöspäin käyrä ja kova kulli tekee naisen onnelliSEKSI :D
        Ja mitä pituuteen tulee, niin se pitää olla sopiva. Osua just naisen herkimpään kohtaan emättimessä, eli etuseinämään. Pitkällä ja suoralla kullilla ei tee juurikaan mitään.

        Luulenpa, että sinäkin haluasit vaihtaa kippurasi kunnon suoroon... Sellaiseen kullin kokoiseen.
        12 senttiä ei toimi vaikka olis kuinka kippurassa.


    • cce54

      Tollanen huora varmaan tietääkin.

    • kyllä se tosi on että naiset tykkää isommasta, minulla on 20 centtinen ja moni nainen on tosi innoissaan kiinni kun ollaan sängyssä. kai ne on saanut sitä perinteistä.

      • Hahhah hah

        Ihavvarmaanjioo


    • Anonyymi

      Olen 30+ nainen ja miehiä tuli varsinkin nuorena kokeiltua vaikka minkälaista. Koolla on tietysti väliä, minulle iso tuntuu paremmalta, saan itse paremmin kun munan pystyy työntämään syvälle. Toinen juttu jos on liian iso, sitten täytyy olla varovainen ja olla itse päällä, takaa päin vedot voi melkein unohtaa kun miehet ei malta varovasti olla kuin hetken aikaa ja sit onkin pohjassa ja kipeästi ottaa.

      Jokaiselle naiselle oman tunnon mukaan, se on paras. Munan pituuksia ei ole tullut monesti mittailtua mutta olisko 25cm pisin mihin olen törmännyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe