Kristillisten elämänarvojen kunnioitus näkyy heissä, sillä he eivät ole lööpeissä minkään vilunkipelin takia. Tulevaisuudessa äänestän aina heitä, vaaleista riippumatta.
KD on puhtain puolue
8
63
Vastaukset
- moni on erehtynyt
Noin minäkin luulin mutta nyt olen tullut järkiini, ja eronnut tästä läpvitsekierosta puolueesta, jonka ovat vallaneet erinäiset USA:sta suomeen rantautuneet kielilläpuhujalahkot.
- Puhtauden puolesta
Mitä lahkoja tarkoitat?
- Silmät auki
En tiedä mitä "lahkoja" ketjun aloittaja tarkoittaa mutta sen tiedän, että helluntailaisia ja vapaakirkon jäseniä on puolueessamme melko paljon. Toki meiltä löytyy myös vanhoillislestadiolaisia ja jokunen mormoonikin ehkä? Tämä ei tarkoita tietenkään sitä, etteikö jäsenistösämme olisi ns. tavallisiakin kristittyjä, joihin valtaosa maamme väestöstäkin kuuluu.
Puhtaudesta en osaa sanoa mitään. Politiikka on kuitenkin aina politiikkaa ja valitetavan usein politiikasta ja puhtaudesta ei voi puhua edes samana päivänä.
Maasamme on onneksi lukuisia taitavia politikkoja monissa eri puolueissa. Kaikki eivät ole samanlaisia roistoja kuin esim. Ilkka Kanerva tai Stefan Wallin. Meiltäkin löytyy erinomaisia osaajia mutta ei pidä luulla että KD olisi jonkin sortin lintukoto mihin roistot ja lierot eivät löydä.- pikkupikkupikku
"...ei pidä luulla että KD olisi jonkin sortin lintukoto mihin roistot ja lierot eivät löydä."
Miksi roistot ja lierot haluaisi olla vaikutusvallattomassa pikkupuolueessa?
- hyväuskoinen
Miksi, miksi, miksi! Roistot ja lierot voivat olla missä vain! Pikkupuolueissa narsismista kärsiviä roistoja voi olla siksi, että he ovat jostakin syystä ajautuneet tai saaneet tilaisuuden luikerella pikkupuolueseen.
Helluntailahkokin on täynnänsä ainakin entisiä roistoja ja pedofiileja joita helluntailaiset rekrytoivat vankiloista, alkoholismiparantoloista, päihdevieroitusyksiköistä ja mielisairaaloista.
Osallistuin itse erään hyvin pienen jalkapalloseuran toimintaan huoltajana jossa oli pelkästään junioritoimintaa. Kaikki tehtiin talkoovoimin ja varat keräsimme erillaisilla myyjäisillä ja muilla talkootempauksilla, että juniorimme olisivat voineet osallistua koti tai ulkomailla järjestettäviin turnauksiin. Seuramme rahastonhoitaja ja sihteeri kuitenkin varasti pienen seuramme koko kassavarannon johon olimme kovalla työllä keränneet melkein kolmetuhatta euroa rahaa. Mitään emme saaneet takaisin koska sihteeri oli ehtinyt juhlia jo kaikki rahamme kun hänet tavoitettiin.
Niin pientä seuraa, kirkkoa, lahkoa, kulttia tai jotakin muuta vastaavaa järjestöä ei olekkaan, mihin ei yksi epärehellinen oman edun tavoittelija tai kiero roisto mahdu! - Puhtauden puolesta
Ettekö usko KD:n puhtauteen, kun noin monta miinusta olette aloitukseen antaneet?
- Ei vara venettä..
Luotan KD:n puhtauteen yhtä paljon kuin ryssään ja rikkinäiseen kortonkiin. Puhtaus on tietenkin suhteellinen käsite joka riippuu paljon siitä mihin vertaa, mutta niin kuin joku tuolla aiemmin jo totesikin, politiikkaa on politiikkaa jne. Kai sian sontakin on puhdasta johonkin likaisempaan ja myrkyllisempään verrattuna jos asia niin halutaan nähdä?
- maton alle vaan...
Mahdolliset epäpuhtaudet on helppo siivota, sillä sisäministeri pystyy ylimpänä "poliisina" vaikuttamaan moneen asiaan, esim. esitutkinnat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735