Ostamassa 1.8 CDX Lacettia

gigantic

onko eroa 1.6 ja 1.8 välillä esim. maantie ajo ominaisuuksissa tai melussa? kokemuksia 1.8 versiosta lukisin mieluusti ja tietenkin autokauppa kohtaisia tarjous vinkkejä helsingin seudulta:)!

7

1908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt

      Älä tarjoa vaihtoautoa! Ainakin Metro-autossa eivät pystyneet asialliseen korvaukseen vaihtoautosta.
      En tiedä Länsiauton politiikkaa.
      Hyvä vaihtoehto saattaa olla Porvossa:

      http://www.auto-open.fi/

    • Nubira

      Sama auto Nubira on, paitsi erona konttiperä:

      1.8 koneessa on hieman harvempi välitys. Tehoissa en koeajossa huomannut juuri mitään eroa, joten valitsin 1.6 mallin. Autoon, joka viittaa paljon japskiin olen ollut hyvin tyytyväinen. Mitään vikoja ei ole ollut, ja keskikulutus ollut siinä noin 7 litraa.

      En osaa sanoa muuta negatiivista, että vaihteensiirto on hiukan tahmea eikä sovellu nopeisiin vaihtoihin. Sama ominaisuus oli kyllä aikaisemmassa Borassakin.

      Mielipiteeni on, että saat hyvän auton sopivaan hintaan ainakin vielä. Kyllä ne hinnat nousee tässäkin merkissä, Skoda on siitä hyvä esimerkki mitä imagon nostaminen saa aikaan.

      • Mara

        Hei, ostin kuukausi sitten 1,8 Lacetin automaattivaihteella ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Ainoa mikä nyt kummeksuttaa on merkin katoaminen 2005.


      • Nubira
        Mara kirjoitti:

        Hei, ostin kuukausi sitten 1,8 Lacetin automaattivaihteella ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Ainoa mikä nyt kummeksuttaa on merkin katoaminen 2005.

        Tervetuloa laatuautoiluun mukaan. Ei todellakaan ole huonoa sanottavaa tästä autosta. Ensi vuonna pitää vaihtaa farkkuun, tuli koiran vuoksi tarvetta. Onneksi sieltä on tulossa Nubirasta farkku, eli siihen vaihdetaan. Huolestuttaa tosiaan tämän merkin katoaminen.:))


      • Mara
        Nubira kirjoitti:

        Tervetuloa laatuautoiluun mukaan. Ei todellakaan ole huonoa sanottavaa tästä autosta. Ensi vuonna pitää vaihtaa farkkuun, tuli koiran vuoksi tarvetta. Onneksi sieltä on tulossa Nubirasta farkku, eli siihen vaihdetaan. Huolestuttaa tosiaan tämän merkin katoaminen.:))

        Sain juuri tietää, että merkki muutetaan Chevroletiksi tehtaan tahdon mukaan. Auto pysyy samana. Merkki vain keulalla muuttuu. Kaikki muu säilyy.


      • Jouni
        Mara kirjoitti:

        Hei, ostin kuukausi sitten 1,8 Lacetin automaattivaihteella ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Ainoa mikä nyt kummeksuttaa on merkin katoaminen 2005.

        Ostin kesäkuussa 1.8 CDX käsivaihteisen lacetin, eikä ole ollut minkäänlaista valittamista.
        Varustelu riittävä.
        Viimeistely moitteetonta ja suorituskyky kohdallaan Varsinkin nelosvaihteella auto tuntuu sitkeältä, varsinkin kun vertailukohteena on edellinen autoni v.-00 Primera.


    • Evanda

      Laitahan tarjouskyselyjä menemään vaikka keskisuomesta eteenpäin. Sielläpäin halutaan myydä autoja, nimittäin on kokemusta. Mainosta en liikettä koska se on kiellettyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe