Ilman ennakkoasenteita mun kanssa.
Kuka hakuaa jutella?
13
107
Vastaukset
- hänen kanssa kyllä.
muuten kyllä haluisin, mutta valitettavasti en tunne ketään Jormaa.
- :/
no kuule Jorma, en tiedä, tuo sun nimimerkkis jo aiheuttaa jotain ennakkoluuloja.
- Jorma.
ei se mikään merkki ole. se on miehen nimi.
- SanniT
Mä haluaisin jutella sun kanssa kvanttifysiikasta ja murtomaahiihdosta.
Haittaakse?- Jorma.
Ei haittaa ollenkaan! Mun kanssa saa jutella myös suopotkupallosta ja omenanviljelystä.
- SanniT
Jorma. kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan! Mun kanssa saa jutella myös suopotkupallosta ja omenanviljelystä.
Tunsitsä sä sen Myllylän? Meinaan ku sä oot mies.
- Jorma.
SanniT kirjoitti:
Tunsitsä sä sen Myllylän? Meinaan ku sä oot mies.
Jaaha. Sillä perusteella että olen mies? Lähtökohtaisesti logiikassasi on jotain perin kummallista, mutta voin elää sen kanssa. Myllylästä olen nähnyt vain eläviä kuvia. Ja kerran Myllylä sanoi televisiossa jotain älykästä.
- SanniT
Jorma. kirjoitti:
Jaaha. Sillä perusteella että olen mies? Lähtökohtaisesti logiikassasi on jotain perin kummallista, mutta voin elää sen kanssa. Myllylästä olen nähnyt vain eläviä kuvia. Ja kerran Myllylä sanoi televisiossa jotain älykästä.
Kyllähän sun pitäisi tietää, että lähtökohtaisesti Jorma-nimiset on miehiä. No jos haluat esiintyä väärällä nimellä, niin esiinny sitten. Ei kai siinä tässä vaiheessa ole niin väliä. Voi kai sanoa, että me ei vielä tunneta vielä.
Mua jäi vaivaamaan vain se Myllylä. Että sillä oli vaan se hiihto eikä mitään muuta. Ei niin pitäisi olla. Se on ihan liikaa yhden kortin varassa koko elämä sitten. Surullista, harmittaa hänen puolestaan. Eniten harmittaa se, miten yksin se eleli häpeänsä kanssa ja dokaili, vaikka ennen oli suuri kansansankari. Mun mielestä todellinen tragedia. Vaikka oikeastaan, silloin kun se eli, niin mietin, että se on ihan idiootti, omahyväinen pässi, kun kirjoitti kirjankin nimeltä Testamentti tms.
No ei mulla nyt muuta, äiti huutaa syömään. - suonpursu
Jorma. kirjoitti:
Omenanviljely. Miten viljellään omenoita? Eivätkö ne kasva itsekseen puussa? Vai oletko Jorma niminen mehiläinen. Ja lentelet omenapuussa pölyttämässä kukkasia.
- Oiva Onni
Jormalle :)
- Terkkuja
Jormalle, kuulostaa tutulle. Ennakkoasenteita on kahden näköisiä, pitkä ja pätkä. Sä taidat olla pätkä?
- sivuhuomio
sivusta katsoen saattaa näyttää vähän oudolta että joku juttelee tuollain jormalleen
- TIMON SEKÄ PUMBA
HAKUNA MA TATA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073