Onko Nalle Wahlroos kuin Breivik

"Nalle" Wahlroos vaatii demoratian vähentämistä kilpailukyvyn parantamiseksi.

Onneksi olen jo aikoja sitten vienyt molemmat markkani pois Pohjoismaiden Yhdyspankista, joka nyt on Nordea.

Vai pitää vielä yhteiskunnan demokraattisia oikeuksiakin karsia. Ajatukset on kuin Breivikillä, jonka sallittiin vielä hymyillä oikeussalissa.

31

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahas! Sitä istutaan tiekkarin ääressä kuin "susi kukassa". Ei taida sujua kirjoitus?!

• Uusi järjestys!

Samantyyppinen ideologia
        tuntuu olevan.

• Kuultiin, kuultiin, Björn Wahlroosin jutut. Pitäisiköhän todella ne molemmat minunkin kiikuttaa johonkin toiseen pankkiin?
      Minne olisi paras viedä?
      En haluaisi, että Nordea ostelee asuntoja johtajilleen Tukholman keskustasta rahoillani. :)

• Oletan kyllä. että Wahlroos lausunnoillaan provosoi keskusteluihin ja sitä kautta muutoksiin.
        Minäkin pieneltä osaltani provosoin, niin kuin huomaatte.

• Juuri noin! Eihän yksityisen ihmisen toimet, varsinkaan kaltaisteni, vaikuta juuri mitään. Ihmisten pitäisi kuitenkin yhteisvoimin ja päätöksin pyrkiå tarvittaviin ratkaisuihin

Jos ryhdytään kaventamaan demokraattisia oikeuksia niin, että wahlroosit määräävät yksinään, en minä ainakaan mielessäni voi sitä sietää.

Jos pankeista puhutaan, niin säästöpankkia pidän tavallisen ihmisen pankkina.

• Jari H ja minä

- Wahlroos veisi eläkeläisiltä äänioikeuden. Pitäisköhön Björnille maksaa stay-
        rahaa, että hän pysyisi Suomessa. Älykkäitä ei pidä laskea Suomesta ulkomaille.
        Vai olisko Björn syntynyt vain kultalusikka suussa.

- Kyllä toivotaan hänen Ruotsiin muuttavan. Älykkyystaso kohoaisi molemmissa valtioissa.

• *
        Jari H ja minä kirjoitti:

- Kyllä toivotaan hänen Ruotsiin muuttavan. Älykkyystaso kohoaisi molemmissa valtioissa.

Ihme juttu, mies, joka on jo pian itsekin eläkeiässä.
        6-kymppinen tänä vuonna.

• turoparta--
        * kirjoitti:

Ihme juttu, mies, joka on jo pian itsekin eläkeiässä.
        6-kymppinen tänä vuonna.

Siinä se Björnilläkin alkaa viikatemies lähestyä. He hee he he!!!!

• Aamupäivällä tuli seurattua suoraa lähetystä oikeudenkäynnistä Norjassa. Ihmeen ilmeetön mies tuo Breivik on, kerran näkyi itkevän, mutta kun en ehtinyt seurata koko ajan en tiedä oliko se jonkin videon jälkeen.

Björn Wahlroos'illa on myös melko kylmäkiskoisia lausuntoja välillä tavallisista hiekan tuojista pankkiin, ajattelematonta minusta, mutta jotakinhan se luonteesta kertoo.
      Nordea ei ole pankkini, vaan Sampo, enkä aio sitä muuttaa, ei kai Wahlrooilla ole kuin Mandatum enää nykyään.

• Minua harmittaa, kun IO:n Nooa-pankki lopettaa. Ainakin minulle soitti sieltä eräs herrahenkilö, joka toivotti tervetulleeksi Tapiolan Nooaan kuukauden kuluttua muuton tapahduttua.
        En muista oliko se maaliskuun alkua, kun hän soitti.

• Nalle on varmaan

yläosastaan ainakin täytetty sahanpuruilla.
      Niin lapsellista on tuollainen kerskailu vanhalta käppänältä.

Hjallis Harkimo sitten toinen, en voi sietää sen haastattelutyyliä,
      nyt se haluu rahoittaa Guggenheimin Suomeen, mutta lainaksi tietenkin vain! Antaisi ne rahat, kun niillä kesrskailee.

• katleija

Pitääpä katsoa telkkaria illalla:

A-studio YLE TV1 21.05 - 22.00
      Wahlroosin uusi kirja kuohuttaa ja kiukuttaa - studiossa Björn Wahlroos. Stora Enson seikkailut Kiinassa ja Kemijärvellä - studiossa toimitusjohtaja Jouko Karvinen. Ranskan nouseva äärioikeisto.

• Pakko lainata :)))))

Sait hymyilemään! :))))))

"Jari H ja minä

- Kyllä toivotaan hänen Ruotsiin muuttavan. Älykkyystaso kohoaisi molemmissa valtioissa."

:))))))))

• Nalllet

Ei ole kuin Breivik.

• Nalle Wahlroos oli

koko sivun kuvassa viime sunnuntaina Helsingin sanomissa. Näkemisen arvoinen näkemys hänestä oli taiteilijalla,
      luonnekin tuli kuvatuksi siinä piirustuksessa:
      lapselliseksi jäänyt, siis raakile, kypsymätön ja tyhmä, joka sitten alemmuudentuntoaan paikatakseen kerkailee ja on ylimielinen...
      Kuva oli aivan loistava!

• Arvostelu Wahlroosin

kirjasta: "Markkinat ja demokratia":

esitetty näin monimutkaisesti!"

• Kun kuvaa katselee,

niin kyllähän presidentti Niinistön uusi fotoshopattu eli siis
      kuvankäsittelyllä paranneltu kuva näyttää myös samanlaiselta kuin Bräivik. tai Björn Wahlroos. Siinähän niitä on.

• Jotain samaa niissä

on.

• : C -

Breivik on Iltalehti 21.04. mukaan oikeudessa sanonut:

"Olen miellyttävä persoona."

Naama on ihan "virallisen siloposkinen".

• "Säätiöt!"

Varsinais-Suomen poliisi on tehnyt Åbo Akademin säätiölle kirjallisen selvityspyynnön puolustusministeri Stefan Wallinin (r) kanssa tehdyistä asuntokaupoista.

• Åbo akademin säätiön

kanssa keploteltu melkein 200 000 €n hyöty.

Muutama vuosi omistusta.

• Verottomana
        Åbo akademin säätiön kirjoitti:

kanssa keploteltu melkein 200 000 €n hyöty.

Muutama vuosi omistusta.

vielä. joten summa on todellisuudessa paljon suurempi juur tuon verottomuude takia.Veron KIERTOA oikein säätiön avulla.
        Asunnon myyntivoittona.

• HYVÄ että alkavat

tulla rötökset esiin!

• Ruotsinkielisten

rikkaudet on rikoksilla saatu ja suomalaiset ovat saaneet maksaa verot heidänkin puolestaan!

• Yli-ihmisiä & loisia

Yli-ihmisiä ja loisia
      25.4.2012 7:18 | 35 |
      Riku Korhonen
      [email protected]
      Kirjoittaja on kirjailija.
      Viime viikolla moni kiinnitti huomiota pankkiiri Björn Wahlroosin ja joukkomurhaaja Anders Breivikin kansanvaltakäsitysten samanlaisuuteen. Edelliselle demokratia on enemmistön tyranniaa, jälkimäiselle enemmistön diktatuuria.

Olin itse huomioinut, että molempien lempikirjailijoita on yksilökulttia julistanut Ayn Rand – enkä nyt vihjaa pankkiirin ja tappajan tekojen yhtenevyyteen. En ole kolumnistinurallani vielä niin epätoivoinen. " jne

• Ai se oli Riku Korho

sen kolumnin ajatuksia tuo aloitus!

• Björn Wahlroos on eh

dottomasti kaikkein pahin suunsoittaja Suomessa, paljon pahempi kuin perussuomalaisista kukaan!
      Ei ilmeisesti ymmärrä edes hävetä.

• solmittu rakkaus rah

Ei rikkaiten hävetä tartte,oletko sairas,

• Björn Wahlroos on eh

dottomasti tyhmis suunsoittaja Suomessa, 1970-luvulla se kuulutti stalinilaista diktatuuria, 2012 se kuuluttaa ruotinkielisen riistetyn rahan diktatuuria!

Hävetköön, jos osaa sitäkään!

• B.Wahlroos on niin

tyhmä ettei itse tajuakaan!

• B.Wahlroos on niin kirjoitti:

tyhmä ettei itse tajuakaan!

Tyhmyys ei BW:ssä asu, hän käyttää vain älyään vääriin tarkoituksiin. Vasemmistolaisuuskin on vain kaukainen muisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      235
      3011
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      14
      1692
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      9
      1368
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1226
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      129
      1221
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1127
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1042
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1035
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      947
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      932
    Aihe