Hymy vaatii nyt rekisteröitymisen!

7

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea Hymylle!

Hymy teki viisaasti... lapsukaisten on rekkauduttava että pääsevät ihmisiä haukkumaan.

• I'hanin

Voi kamala. Mitä me nyt kadehdimme? Ei enää huurilla komppaa, eikä ole suutarin lapsella knekiä.

• hjdh

Mistä tuonne Hymyyn rekisteröidytään????
      Milloin muuten suomi24 tai iltalehteen tulee rekisteröityminen?
      Mutta auttaako se mitään, eikö sitä voi rekisteröityä monilla eri nimillä?

• Toki toki

Tottakai voi rekisteröityä monilla eri nimillä/nikeillä.

Se on yhtä helppoa, kuin jättää veronsa, vuokransa ja terkkarimaksunsa maksamatta.

Epärehelliselle kaikki tuo on mahdollista - monille arkipäivääkin.

• .jk.

VAINIVANIIAVAINIVA

• Olen ihana

Auttaisivatkohan juridiset toimenpiteet?

• vierastus

Siellä Hymyn Keskustelut-palstalla on kohta, jossa voi rekisteröityä. Se käy ihan kätevästi, noin minuutissa ja sitten pääset kommentoimaan. Siitä on vaan se ilo pois, että joudut rekkaantumaan eri nimimerkeillä, jos haluat joskus suojautua tuntemattoman nimimerkin taakse, ettei sinua yhdistetä aiemmin lähettämiisi kommentteihin. Tarvitset vain toimivan sähköpostiosoitteen rekisteröitymistä varten, mutta sitten voit tarvittaessa rekata ittesi uudella nimimerkilllä, kun olet ensin poiustanut entisen käytöstä. Eli ei toi nyt vielä kovin paljon turvaa tuo. Niitä sp-osoitteitahan voi tehtailla ilmatteeks noin vain, ja voit käyttää esim. kirjaston konetta, jolloin mikään ei yhdistä sua tekstiisi, ei siis tarvitse osata niksejä, joilla saat tuntemattoman ip-osoitteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      44
      4766
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      57
      2605
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1044
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1025
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      994
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      120
      955
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      934
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      845
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      820
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      52
      800
    Aihe