Ja mainitsihan hän senkin, että oli Maran ja Vicken kans käyneet Kengurumeininkiä katsomassa.
Ihmettelen sitä kuinka aina samat jutut, kun kirjoittaa blogiinsa?
Ja aina korostaa, jos tavannut joitain "julkkuja" :D
Mr. Esko lässyttää blogissaan ikävästään
11
549
Vastaukset
- Nöyrä statisti
Esko on aina ollut noissa ympyröissä pelkkä renki.
Sai bloginsakin pelkästään Martinan siivellä. Olisi ollut noloa jättää ilman.
Seiskassa Martina on kuitenkin ehdoton ykkönen. Eskolla ei oikeastaan koskaan ole mitään omaa kerrottavaa. Martina on hänen ainoa aiheensa, jota kehui, voivotteli eroa ja jonka kautta sai tosi-TV Victoriansa, jota kaivata ja kerätä hyvä-isä-pisteitä.
Eskonkin julkisuuskuvalle voisi olla hyväksi, että lopettaisi blokinsa ja keskittyisi täysillä radio ja muihin töihinsä. Luulisi niistäkin julkisuudennälän tyydyttyvän, ellei aivan sairas ole. Ainakin palaute voisi olla asiallisempaa ja parempaa. - opinionnnnn
Ansku on ehdottomasti hyväksi julkisuuskuvalle! Ja radio-ohjelma.
- Ikävä oli..
Minultakin pääsi itku kun otin kissan syliin kun tulin viikon reissusta.. ei ole helppoa.. ei ole.
- Pirkko...
Samoin kävi minulle... olin tosin vai pari päivää poissa.
- Olen ihana
Kissalle terveisiä ja hyviä vointeja.
- Ikävä/Pave Maijanen
Onko sulla joskus ikävä ollut jotain jota ei ehkä olekaan?
Onko sulla koskaan ikävä tullut, vaikket tiedä mitä edes kaipaatkaan?
Niinkuin pieni satu johon lapsena uskoit, menettänyt hohteen on kokonaan
tai niinkuin kaunis maisema jota ei koskaan, ole edes ollut olemassakaan
Ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, ettet huomaakaan?
Päiviä lyhyitä tai pitkiä joista, et koskaan saanut otettakaan?
Minulla on suunnaton ikävä sinne, mistä en koskaan oo kuullutkaan
minä olen kauan jo sinua kaivannut, sinua ei varmasti olekaan
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä
Minulla on ikävä, minulla on suunnaton ikävä
Tunsitko sä joskus tulisen hetken ja sanoit nyt aloitetaan uudestaan?
Huomasitko sitten sen elämäsi hetken kohta jo menneen menojaan
Sinulla on suunnaton ikävä sinne, mistä et koskaan oo kuullutkaan
Sinä olet kauan jo minua kaivannut, minua ei varmasti olekaan
Sinulla on ikävä, sinulla on suunnaton ikävä
Sinulla on ikävä, sinulla on suunnaton ikävä - JK
NINKÖ
- there can be only 1
Hei nyt vähän rajaa "Mr. Esko"?!? Tuo "Mr." kuuluu yksinoikeudella Mr. Lotharille!!!
- Mr Blackwell
Muistakaa pukeutua hyvin.
- Vanhempi lapsi suhde
Esko sai Victorian vastaantulosta hellyttävän blogimerkinnän. Videota tosin ei ollut nähtävissä.
Mitenkähän Martinan tähän vastaa? Pitäähän hänenkin osoittaa olevansa hyvä ja lapsensa rakastama äiti. Tuleeko myös maininta vastaanjuoksusta, vai onko Gyylissä ollut taas kivaa? - eivoiollatotta!!
hei mitkäs noi viimeiset viestit on tossa ketjussa - tapaileeks EE tosiaan jotai venäläistä muijaa?!??? http://keskustelu.suomi24.fi/node/10511034
tietääks joku???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135