On saapunut keskuutenne! Mitäs kuuluu muroilijat? Panetteko tarpeeks? Vedetää kännit yhes ja aamul ei tunnu missää!
Ps. Juokaa tarpeeks vettä ryyppäämisen aikana niin ei aamulla tunnu ;) Voisin sit vaikka vetää lavan eikä tunnu, asd :S
Stålberi, entinen räbäilijä
8
98
Vastaukset
- Stålberi
Ps. nytkin vedettu mansikkakoskenkorvaa että päässä huimaa :) Viimeviikolla oli kolmen päivän putki, seuraavat paripäivää huippas kyl paljolti muttei ollu "darraa" =)
Elämäni on tuhoutunut koska en jaksa, olen yksin, en tule ikinä saamaan vaimoa, en lapsia, en kavereita, en ketään hautajaisiin. - dsfsfsdfsdgdfgdfgfdg
Mikä sai jättämään räbän ja tänne tulee? O__O
- Stålberi
Koska olem suru :( Sem takia tulim tämme.
- makke*
Takaisin räbään!
- hmmmm pjoo
Kannattaa mennä takaisin räbään, murot ovat yleensä onnellisempia yhdessä.
t. kulhosta pudonnut - Stålberi
Kyllä tulisim mut kaotika anto mulle bannit jotka ei lopu ikinä. Altteria en viitti luoda kun joudun bumerangina banaanisaarelle :/
- Stålberi
Nytkim auennut korkki! Viime yönä vain hikoilutti ja aamulla lievää huimausta, ei darraa kun illan aikana join 2 litraa vettä !
Alottelin nyt vaihteeks kaljalla ja lopettelen korkenkorvalla=) Liittykää muroilijat seuraani !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944