Rukousvastauksia..

Markku Tampio

Kun TV7:ssa esitellään monissa ohjelmissa kymmeniä paperille kirjoitettuja esirukouspyyntöjä erilaisista asioista, joita ihmisillä on sydämellään, niin olisi mielenkiintoista kuulla myös se, onko Isä Jumala, Poikansa Jeesus Kristuksen kautta vastannut esitettyihin rukouspyyntöihin?

Ne vastaukset vahvistavat meidän vajavaisten vaeltajien pientä uskoa ja tuo uutta sykettä elämämme kurveihin ja kuvioihin..

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku Tampio

Kun esirukouspyyntö tehdään Herralle tiettäväksi, niin ajattelen, että esirukouspyynnön esittäjä uskoo Herran auttavan asiassa, Raamattuun kirjoitetun lupauksen mukaisesti..

Ja jos siis esirukouksen esittäjä uskoo Herran auttavan häntä asiassaan, niin usko ilman tekoja on voimaton eli kuollut. Ja sen vuoksi, ettei esirukouksen esittäjät enää eläisi ikäänkuin voimattomassa eli kuolleessa uskossa, minä aloitukseni laadin otsakkeella: Rukousvastauksia..

• Sela

Hei!
        Pari kertaa olen lähettänyt rukouspyynnön ohjelmiin, mutta ei niitä ole siellä ehditty lukemaan. Muuten olen kyllä saanut rukousvastauksia ihan itseksenikin rukoiltuani.

Varmasti Herra toimii noiden ohjelmien kautta!!!

Parasta olisi lähettää palaute suoraan sinne ohjelmiin, jolloin ohjelman tekijät voivat lukea ne kiitosaiheina.

Siunausta Sinulle

• Jeesus on paras

Usein jumala voi vastata sähköpostilla tai tekstiviestillä.
      Jos et saa viestiä takaisin, et ole vain rukoillut tarpeeksi väkevästi.
      Jumala rakastaa vain oikeaoppisia kristittyjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö autereen?

Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      14
      2174
    2. Mikä tekee kaivatustasi

haluttavan?
      Ikävä
      109
      1953
    3. Naisten pitäisi lähestyä miehiä enemmän.

Milloin viimeksi lähestyit miestä ja pyysit kahville tai treffeille?
      Sinkut
      146
      1721
    4. Jos Harris saa naiset liikkeelle,niin kenties.....

Myöskin Nikki Haleyn tukijat lupasivat Harrikselle tukensa.Harris vain 2-3% jäljessä vaikka ei ole edes viellä ehdokas.
      Maailman menoa
      166
      1264
    5. Luulin olevani ainoa... Mutta jättääkö muutkin tosiaan lääkärikäynnit sivuun?

Lueskelin netistä uutisia ja iltalehdessä oli juttua, että ihmiset eivät hakeudu hoitoihin. Luulin olevani ainoa, joka t
      Maailman menoa
      106
      1252
    6. Joonas Rask viettänyt omasta

mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      2
      1171
    7. Olit kiinnostunut mutta

varovaisesti. Elämä koetellut sua mies? 😔
      Ikävä
      76
      1104
    8. Yksi syy miksi kaipaan sua

On se että luulen sun ymmärtävän mua hyvin. Ollaan jokseenkin samanlaisia vaikka hyvin erilaisia.
      Ikävä
      66
      920
    9. Olet hyvin

rakastettava ja kaipaan sinua.
      Ikävä
      42
      886
    10. No oletko miten paljon miettinyt

Sitä että mentäiskö me naimisiin? Mieheltä
      Ikävä
      68