Älykäs, kaunis nainen?

Mies Hunningolta

Aivan turha se on sinun luulla minun tahtovan kuulla mitään kovin järkevää.

20

781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsin yhtä...

sä olit se n.40-50 vuotias ?

• Kuulisitpa mua

Tapahtuisi tahtosi - toteutuisi toiveesi.

• Mies Hunningolta

Joskus olen ohimennen tullut ajatelleeksi, että ällistyttävänkin monet älykkäistä naisista olisivat yrittäneet käyttää herkkäuskoisuuttani häikäilemättä hyväkseen tekeytymällä tyhmemmiksi kuin ovat, mutta olen joka kerta oitis karistanut moiset ajatukset silkkana hölynpölynä mielestäni.

• joutaa hunningolle
        Mies Hunningolta kirjoitti:

Joskus olen ohimennen tullut ajatelleeksi, että ällistyttävänkin monet älykkäistä naisista olisivat yrittäneet käyttää herkkäuskoisuuttani häikäilemättä hyväkseen tekeytymällä tyhmemmiksi kuin ovat, mutta olen joka kerta oitis karistanut moiset ajatukset silkkana hölynpölynä mielestäni.

Niin se elämässä joskus käy kaikille..ei auta sunkaan pyristellä..omaan nilkkaan kopsahtaa..ennemmin tai myöhemmin.

• Mies Hunningolta
        joutaa hunningolle kirjoitti:

Niin se elämässä joskus käy kaikille..ei auta sunkaan pyristellä..omaan nilkkaan kopsahtaa..ennemmin tai myöhemmin.

Nilkkani tosiaankin ovat perin kuulut notkeudestaan ja käteni pehmeydestään.

• periN kuuluton

Nilkkani tosiaankin ovat perin kuulut notkeudestaan ja käteni pehmeydestään.

Oletkos sä nyt sitten telinevoimistelija, balettitanssija vai tiskari ihan noin ammatiltas..onhan sulla sellanen?

• Mies Hunningolta
        periN kuuluton kirjoitti:

Oletkos sä nyt sitten telinevoimistelija, balettitanssija vai tiskari ihan noin ammatiltas..onhan sulla sellanen?

No tuo nyt oli taas tuota, mutta toisin kuin verrattaenkin yleisesti näytettäisiin kuviteltavan, en pitäisi itseäni varsinaisena rakkaudenkaan ammattilaisena. Lempiharrastuksia se on ollut vain.

• nainen yksin

No tuo nyt oli taas tuota, mutta toisin kuin verrattaenkin yleisesti näytettäisiin kuviteltavan, en pitäisi itseäni varsinaisena rakkaudenkaan ammattilaisena. Lempiharrastuksia se on ollut vain.

Ei oo kumma jos mies on Hunningolla kun harrastuskin on tuollainen :-))

http://www.youtube.com/watch?v=UlaE9VCt2B4

Ei sais nauraa omalle vitsille, mutta ei voi mitään nyt on suupielet korvissa...

• Mies Hunningolta
        nainen yksin kirjoitti:

Ei oo kumma jos mies on Hunningolla kun harrastuskin on tuollainen :-))

http://www.youtube.com/watch?v=UlaE9VCt2B4

Ei sais nauraa omalle vitsille, mutta ei voi mitään nyt on suupielet korvissa...

Minä en käsitä, mikäköhän siinäkin on, kun naiset saatuaan lopulta sen valtaisan tunnekuohunsa, jonka kourissa he tulevat sanoneeksi yhtä ja toista sekä monenmoista ja yritettyään sen riivaamana jopa häijysti vahingoittaa, sanovat melkeinpä poikkeuksetta rauhoituttuaan juuri noin, että sain heidät kaikesta huolimatta myös nauramaan. Merkillisen ristiriidallista käyttäytymistä!

• järki hoi

Enhän mä ehdi ajatella saatika sitten puhua mitään järkevää,kun mun kaikki aika menee siihen,kun mä pyrin olemaan joka tilanteessa kaunis. Eikä se taida olla kovin älykästä tällä palstalla "roikkua"...eli se siitä. Musta ei saa mitään järkevää ulos. Mutta eikös naisen olekin tarkoitus olla kaunis,muu tulee sitten perässä ;)

• kuunneella keltään

Et sä varmaan ihan turhaan siellä hunningolla ole,joten ymmärrän hyvin,jos et jaksa järkeviä juttuja

• Ja sun

kaipaamasi asuu Lahdessa?

• niinkö meinaat

Ajis??

• En kumpaakaan

ihan tavis vaan, mutta en kyllä kovin järkeviä pysty hunnigolla puhumaan. Itsekseen mietiskely onnistuu paremmin yleensä, ei vaan ole siihen juttuseuraa.

• Mies Hunningolta

Täysin järkevä kommentti on keskustelumielessä siitä kiusallinen, ettei se jätä vastustajalle mitään mahdollisuuksia vastakommenttiin, jolloin keskustelupari yleensä hajaantuu hataria tekosyitä ladellen omille tahoilleen. Onneksi tässä keskustelussa ei vielä näytä käyneen niin!

• Kuulisitpa mua

Lukaisin tossa kommenttisi edelliseen vastaukseeni. Joo ja vähän kiusallinen oli. Jos nainen sanoo jotain järkevää hän ei ota huomioon toiveitasi. Jos taas tyhmää (vastaanottajan oma määritelmä) on hän mielestäsi vähemmän älykäs. (Ajatuksesta häikäilemättömistä hyväksikäyttäjistä olet sentään luopunut.) Onneksi kello on jo niin paljon että voinen käyttää hatarana tekosyynä perinteistä "levon tarvetta".

• Mies Hunningolta
        Kuulisitpa mua kirjoitti:

Lukaisin tossa kommenttisi edelliseen vastaukseeni. Joo ja vähän kiusallinen oli. Jos nainen sanoo jotain järkevää hän ei ota huomioon toiveitasi. Jos taas tyhmää (vastaanottajan oma määritelmä) on hän mielestäsi vähemmän älykäs. (Ajatuksesta häikäilemättömistä hyväksikäyttäjistä olet sentään luopunut.) Onneksi kello on jo niin paljon että voinen käyttää hatarana tekosyynä perinteistä "levon tarvetta".

niinpä niin ja joopa joo
        on tullut aika tietokoneet sammuttaa
        vain levotonna vuoteissa
        nyt käymme kiereksimään

• ÄlynNköväläys

niinpä niin ja joopa joo
        on tullut aika tietokoneet sammuttaa
        vain levotonna vuoteissa
        nyt käymme kiereksimään

Siis itsekin levotonna unille käyt!

• (&)/%¤

Hoi palstalaiset, tilaisuutenne koittaa. Tää sankar panee myös tyhmiä!

• Mitä se kertoo sinus

Sinä tässä tunnustat, että sinua ei naisessa kiinnosta mikään muu eikä ihminen, joka naisen sisällä asuu vaan vain se yksi paikka, jolla on monta nimeä, niin kuin kaikilla rakkailla lapsilla ja asioilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe