Päivä tänään,mutta en voi paljastaa,että miksi,koska muuten joku voi tunnistaa minut ja se ei olisi kovin suotavaa.
Hitto,että oli rankka
9
162
Vastaukset
- Sutontunnistettu
Joo, mutta mistäs tiijät etei meillä oo näkökameroita asennettu sun koneesees.
- pikku fiffeni
No sen minä kyllä tiedän,koska koneeni on aika uusi,joten siihen olisi jo tehtaassa pitänny asentaa ne kamerat,eikä asunnossani ole tiätääkseni käynny murtoveikkoja,siitä koirani pitää huolen ;)
- Aviomiehesi
Siis olet pyörinyt taas netissä koko päivän vai?
- en ymmärrä
miksi ei olisi suotavaa tunnistaa?
- ei kiva olleskaan
no kun tänään tapahtui yksi juttu,mistä tietää jo puoli tienoota,niin,jos rustaisin sen tänne,niin joku tienoolainen voisi tunnistaa minut,siis voisihan joku toinenkin olla täällä
- Ota lepo
Menikö se sitten huonosti vai hyvin lopulta? Vaiko muuten vaan raskas?
- kaikki nyt ok
Kaikki kävi onneksi lopulta hyvin
- Tosimies71
Tottakai minä "Ajiksen" tunnistan, mutta en tunne vielä ikävä kyllä!:-))
- tykyistä tyrkyin
Sä riipustelet tarinoitasi tänne puhelimella,koska ne aina tunnistaa noista hymiöistä,mitä siinä Ajiksessa on niin ihmeellistä.Ota mut mielummin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954