Sisustuspuuseppä PK-seudulla?

puuseppää tarvitaan

Haluaisin veneeseen lisää vetolaatikoita säilytystiloiksi. paraatipuoli pitäisi tietysti tehdä saman näköiseksi kuin olemassaolevatkin. Mistä löytyisi tekijöitä?

13

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukalo keskellä

Mitä ihmettä, kyllä kaikien purjehtijoiden pitää osata simppelit sisustustyöt siinä ilmauksen ohessa osata, jos et osaa, niin älä lähde laiturista mihinkään.

• Jow Blob

Kyllähän se itse kannattaa tehdä! Saat ainakin just sellasen ku sattuu tulemaan!

• purjehtijamies63

Jos ei ole välineitä ja paikkaa esim.
        Itse olin laivoilla sisustus timpuri ja nyt purjehdin ,kun eläkkeellä ....myös muutetiin omakotitalosta rivariin.

Nyt omistan vain veneeseen menevät työkalut eli en itsekkään alkaisi /pystyisi tekemään nyt.

Raumalta Italiaan olen kyllä purjehtinut ,sekä Norjaan ym.
        eli purjehdin ja pikkuhommat teen ,hionnat ,lakkaukset ym.

• aoiuaeisoiuh

Kannattaa kysellä esimerkiksi pienistä puusepänliikkeistä ,joilla sitä aikaa mahdollisesti liikenisi.Jos sisustuksesta aikoo saada hyvännäköistä,kannattaa tietysti hankkia ammattipuuseppä.
      Teese itse tahon laatu on yleensä sitä,ettei sitä uskalla tarkastella,kuin hämärässä.Tietysti poikkeuksiakin on!

• pari paikkaa

Suunnilleen yhtä vaikeaa kuin tekijän löytäminen on sopivan puun löytäminen. Kun lisäksi tarvitaan venekäyttöön sopivien mitoitusten hallinta, olisi parasta kysellä venepuuseppää, he osaavat molemmat. Kaikki tuntemani ovat tietenkin juuri tähän aikaan vuodesta melkoisen kiireisiä, mutta ainahan voi kysäistä vaikka seuraavista paikoista:
      Hopeasalmen telakka, Pekka Kosunen
      Suomenlinna, Janne Petterson
      Wilenius Porvoossa, Max Nordlund
      Tammisaari, Peter Granström
      Vallilan veneveistämö
      Veistokaari

• 11+8
      • nouki muruset

Harva osaa suoltaa yhtä päätöntä tekstiä niin yöllä kuin päivälläkin kuin tää meitin jodlarimme. Saavutus on sekin. Keräilköön hän leivänmurusensakin josatin pilssistä tai turkilta, muutahan hänen kuvitellussa veneessään ei syödä.

• Kokemustietoa

Wileniuksen telakka, Porvoo, Eetu Mäenpää

• 654

Tässä ajassa ( 5v) tekijä on varmaan hoitanut homman...

• Puusuuteri

Mene ikeaan!

• moni_osaaja

Paljonko sulla on käytettävissä fyrkkendaalia. Mä teen ja hinta on 80e tunti. Luonnollisesti kuititta, varmasti laatua.

• LLHH---

Ota yhteytta Lansi-Neuvostoliiton ammattilaisiin (Piritan satamassa on muutamia lafkoja). Eestissa on tyonhinta viela siedettava ja tyon jalki on ok .

• Antti-Juhani

Ja muista vaatia puusepältä ainoastaan imperiaalisten mittojen käyttöä. Metrinen järjestelmä ei kuulu purjeveneeseen tai vesille muutenkaan ollenkaan. Millimitoin tehty vetolaatikko tuskin aukeaa enää kun ranta katoaa näkyvistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      185
      2719
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2539
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2227
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1454
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1440
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1148
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe