Sisustuspuuseppä PK-seudulla?

puuseppää tarvitaan

Haluaisin veneeseen lisää vetolaatikoita säilytystiloiksi. paraatipuoli pitäisi tietysti tehdä saman näköiseksi kuin olemassaolevatkin. Mistä löytyisi tekijöitä?

13

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukalo keskellä

Mitä ihmettä, kyllä kaikien purjehtijoiden pitää osata simppelit sisustustyöt siinä ilmauksen ohessa osata, jos et osaa, niin älä lähde laiturista mihinkään.

• Jow Blob

Kyllähän se itse kannattaa tehdä! Saat ainakin just sellasen ku sattuu tulemaan!

• purjehtijamies63

Jos ei ole välineitä ja paikkaa esim.
        Itse olin laivoilla sisustus timpuri ja nyt purjehdin ,kun eläkkeellä ....myös muutetiin omakotitalosta rivariin.

Nyt omistan vain veneeseen menevät työkalut eli en itsekkään alkaisi /pystyisi tekemään nyt.

Raumalta Italiaan olen kyllä purjehtinut ,sekä Norjaan ym.
        eli purjehdin ja pikkuhommat teen ,hionnat ,lakkaukset ym.

• aoiuaeisoiuh

Kannattaa kysellä esimerkiksi pienistä puusepänliikkeistä ,joilla sitä aikaa mahdollisesti liikenisi.Jos sisustuksesta aikoo saada hyvännäköistä,kannattaa tietysti hankkia ammattipuuseppä.
      Teese itse tahon laatu on yleensä sitä,ettei sitä uskalla tarkastella,kuin hämärässä.Tietysti poikkeuksiakin on!

• pari paikkaa

Suunnilleen yhtä vaikeaa kuin tekijän löytäminen on sopivan puun löytäminen. Kun lisäksi tarvitaan venekäyttöön sopivien mitoitusten hallinta, olisi parasta kysellä venepuuseppää, he osaavat molemmat. Kaikki tuntemani ovat tietenkin juuri tähän aikaan vuodesta melkoisen kiireisiä, mutta ainahan voi kysäistä vaikka seuraavista paikoista:
      Hopeasalmen telakka, Pekka Kosunen
      Suomenlinna, Janne Petterson
      Wilenius Porvoossa, Max Nordlund
      Tammisaari, Peter Granström
      Vallilan veneveistämö
      Veistokaari

• 11+8
      • nouki muruset

Harva osaa suoltaa yhtä päätöntä tekstiä niin yöllä kuin päivälläkin kuin tää meitin jodlarimme. Saavutus on sekin. Keräilköön hän leivänmurusensakin josatin pilssistä tai turkilta, muutahan hänen kuvitellussa veneessään ei syödä.

• Kokemustietoa

Wileniuksen telakka, Porvoo, Eetu Mäenpää

• 654

Tässä ajassa ( 5v) tekijä on varmaan hoitanut homman...

• Puusuuteri

Mene ikeaan!

• moni_osaaja

Paljonko sulla on käytettävissä fyrkkendaalia. Mä teen ja hinta on 80e tunti. Luonnollisesti kuititta, varmasti laatua.

• LLHH---

Ota yhteytta Lansi-Neuvostoliiton ammattilaisiin (Piritan satamassa on muutamia lafkoja). Eestissa on tyonhinta viela siedettava ja tyon jalki on ok .

• Antti-Juhani

Ja muista vaatia puusepältä ainoastaan imperiaalisten mittojen käyttöä. Metrinen järjestelmä ei kuulu purjeveneeseen tai vesille muutenkaan ollenkaan. Millimitoin tehty vetolaatikko tuskin aukeaa enää kun ranta katoaa näkyvistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5515
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2476
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1910
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      148
      1782
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1652
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1643
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1428
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe