Sisustuspuuseppä PK-seudulla?

puuseppää tarvitaan

Haluaisin veneeseen lisää vetolaatikoita säilytystiloiksi. paraatipuoli pitäisi tietysti tehdä saman näköiseksi kuin olemassaolevatkin. Mistä löytyisi tekijöitä?

13

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukalo keskellä

Mitä ihmettä, kyllä kaikien purjehtijoiden pitää osata simppelit sisustustyöt siinä ilmauksen ohessa osata, jos et osaa, niin älä lähde laiturista mihinkään.

• Jow Blob

Kyllähän se itse kannattaa tehdä! Saat ainakin just sellasen ku sattuu tulemaan!

• purjehtijamies63

Jos ei ole välineitä ja paikkaa esim.
        Itse olin laivoilla sisustus timpuri ja nyt purjehdin ,kun eläkkeellä ....myös muutetiin omakotitalosta rivariin.

Nyt omistan vain veneeseen menevät työkalut eli en itsekkään alkaisi /pystyisi tekemään nyt.

Raumalta Italiaan olen kyllä purjehtinut ,sekä Norjaan ym.
        eli purjehdin ja pikkuhommat teen ,hionnat ,lakkaukset ym.

• aoiuaeisoiuh

Kannattaa kysellä esimerkiksi pienistä puusepänliikkeistä ,joilla sitä aikaa mahdollisesti liikenisi.Jos sisustuksesta aikoo saada hyvännäköistä,kannattaa tietysti hankkia ammattipuuseppä.
      Teese itse tahon laatu on yleensä sitä,ettei sitä uskalla tarkastella,kuin hämärässä.Tietysti poikkeuksiakin on!

• pari paikkaa

Suunnilleen yhtä vaikeaa kuin tekijän löytäminen on sopivan puun löytäminen. Kun lisäksi tarvitaan venekäyttöön sopivien mitoitusten hallinta, olisi parasta kysellä venepuuseppää, he osaavat molemmat. Kaikki tuntemani ovat tietenkin juuri tähän aikaan vuodesta melkoisen kiireisiä, mutta ainahan voi kysäistä vaikka seuraavista paikoista:
      Hopeasalmen telakka, Pekka Kosunen
      Suomenlinna, Janne Petterson
      Wilenius Porvoossa, Max Nordlund
      Tammisaari, Peter Granström
      Vallilan veneveistämö
      Veistokaari

• 11+8
      • nouki muruset

Harva osaa suoltaa yhtä päätöntä tekstiä niin yöllä kuin päivälläkin kuin tää meitin jodlarimme. Saavutus on sekin. Keräilköön hän leivänmurusensakin josatin pilssistä tai turkilta, muutahan hänen kuvitellussa veneessään ei syödä.

• Kokemustietoa

Wileniuksen telakka, Porvoo, Eetu Mäenpää

• 654

Tässä ajassa ( 5v) tekijä on varmaan hoitanut homman...

• Puusuuteri

Mene ikeaan!

• moni_osaaja

Paljonko sulla on käytettävissä fyrkkendaalia. Mä teen ja hinta on 80e tunti. Luonnollisesti kuititta, varmasti laatua.

• LLHH---

Ota yhteytta Lansi-Neuvostoliiton ammattilaisiin (Piritan satamassa on muutamia lafkoja). Eestissa on tyonhinta viela siedettava ja tyon jalki on ok .

• Antti-Juhani

Ja muista vaatia puusepältä ainoastaan imperiaalisten mittojen käyttöä. Metrinen järjestelmä ei kuulu purjeveneeseen tai vesille muutenkaan ollenkaan. Millimitoin tehty vetolaatikko tuskin aukeaa enää kun ranta katoaa näkyvistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe