Pidän palstaa hyvinkin elävänä nikkeineen ja nikittömineen. Vikaisin äsken 60 palstaa, ja vähemmän siellä on tänään kirjoiteltu-
Meillä on muutamia melko uusia Aleksandrivits görgyi uatu mm. joita on sekoitettu minunkin merkkiini, ja Ruuneperiinkin, mutta jotka ovat omia personallisuuksiaan silti!
Mielipiteiden erilaisuus on vain rikkautta! Jos sen muistaisimme, --mitähän siitäkin tulisi, jos kaikki olisimme samaa mieltä asioista. Ihailin aikanaan isääni ja aviomiestäni, jotka saattoivat tuntikausiakin puhua politiikasta, toinen kommari ja mieheni rkp:läinen. mutta aina toinen toistaan kunnioittaen.
Näin pysyy palstakin ja siihen osallistujat virkeinä, kukin puolustamaan omaa näkökantaansa. Mukavaa niitä on lukea:D
70+ virkeä palsta ennusteista huolimatta
17
131
Vastaukset
- vai niin
ketä niistä aviomiehistäsi ihailit ?? Kumpi oli se kommari ?
Sinä kyllä viet voiton nikkien vaihtamisessa ja on ollut kymmenen eri nikkiä samaan aikaankin. Paraskin siinä puhumaan . Mitähän muka tiedät jonkun Aleksvitsin tai görkyn tai uatun persoonallisuudesta, ellet ole itse kaikkien takana ?
Tuo matkaketju täällä nyt vetää kaiken ikäisiä, kun pääsi tuonne ylös.
Miksi ihmeessä pitäisi niin puolustus kannalla olla, ei tämä mitään sotaa kaikille ole. Onkohan kuluneempaa lausetta kuin erilaisuus on vain rikkautta. Taitaa se sitä yhdelle pienelle vähemmistölle ollakkin ja sitä jaksat tuoda esiin aina. Sitten haukut hevon pers...jos sinulle siitä huomauttaa. Että tällaista näkökantaa.- aleksandrovits
Tuolla tavoin henkilökohtaisesti huomion kohteeksi nouseminen palstalla on aina huomattava arvostuksen osoitus, varsinkin kun siitä vielä ilmenee, kuinka huolella joku on lukenut toisen laatiman palstakirjoituksen.
Sinänsä ei ole väliä sillä, mitä ja missä sävyssä asianomaisesta loppujen lopuksi kirjoitetaan. Ei siitä puolesta tarvitsekaan välittää.
- !D
Haju se on niiden takana.D Kun vanhustajat eivät ole saaneet lannistettua elinvoimaamme, olemme pysyneet nuorekkaina niinkuin todellisuudessa olemmekin.
- kommunisti
Ei oo, Sinikynä on.
- mie.fi
Aidan takana on ruoho vihreämpää, niinpä niin ainahan se nuorempi porukka vile jaksaa.
Kyllä 60set kirjoittelee paljon enemmän kuin me ja heitä on palljon enemmänkin.- joopa....
Eipä näytä tällä haavaa kirjoittavan. Siellä kirjoituksia 135/ 24h, täällä 171.
- 60+ssa
käy näköjään joktkut kasikymppisetkin norkoilemassa. Miten on aikaa jollakin ja samaan aikaa selostaa menojaan ja telemisiään.
Iloa teidänkin päiväänne!
Niin negatiivisia kommentteja useimmilta, että ihan naurattaa! Ei ole olemassa mitään rajoitusta S24 miten monta nikkiä voi käyttää!
Itse olen vain kertonut omani, ja pääasiana pidän omaa viihtyvyyttäni, muutenhan ei mitään järkeä olisi olla mukana!
Yleensä en viitsi tuhlata aikaani turhiin arvailuihin, kuka minkäkin lauseenpätkän takana on, minulle sillä ei ole merkitystä ollenkaan.
Huvittaa vain luulottelut:D
Voikaapa hyvin!- vakituinen lukija
Minäkin käyn lukemassa monia eri palstoja täällä Suomi24. Ajoittain on tämäkin ollut kiinnostava. Joskus saa hyvälle tuulelle, ja liikuttaviakin juttuja saa lukea.Ajoittain on kamalia riitaketjuja,mutta enimmäkseen hupaisia turinoita.Sitä olen ihmetellyt kun niin monet laukovat ilkeyksiä nimettöminä,onkos se luonteenpiirre vai mikä.Ne kirjoittajat jotka on paljon esillä saa rapaa enemmän,mutta ihmeesti tuntuvat selviävän.Kyllä luonne tulee esiin väkisinkin, siittä mitä suustaan päästää.Harvoin puutun mihinkään,luen vain kun on tavaksi tullut.
- älyllistä
Mikähän jaksaa palstalaisia kiinnostaa nuo homoketjut? Niitä kun on peräkkäin 4-5 meneillään.
Minusta niin loppuun kaluttu luu kuin olla voi. Vakinikkejä onkin vähemmän nyt tehnyt aloituksia, hieman on aneeminen aihepiiri tällä hetkellä. Sateinen viikonloppu saattaa kirvoittaa kirjoittelun. Aloituksia kaivattaisi. - evakot takaisin...
Kirjotusten lasku ei ole vielä saavuttanut pohjaa.......
Kuluu todennäköisesti joku päivä ennenkuin vaki porukka palailee palstalle....- vain.minä
Helppo on muita arvostella.
Kunpa kukin voisi kertoella,
mihin parempaan itse kykenee!
Palstan tekee jokainen ihminen,
jolla on taito sen, kauniimman,
ihmisyyden.
- tarkkailija
Jos monikin olisi noin aloitteellinen kuin Ruuneperin ketjut nyt osoittavat olisi hyvinkin vilkasta palstalla.
Kun katsoo otsikointia aloitteissaan, niin melko tiukasti on asia-
aloituksia! - MNJUYTREWQ@com
Luojan kiitos ei ole !!
Ja joku ikävä ihminen on kiidättänyt palstalle Ruunen kaikki ketjut. - pistäytyjä
Niinpäs onkin nähtävästi sen on tehnyn joku Ruuneperin ihailija jos ei Ruuneperi itse. Karhunpalvelus sinällään ei tänne haluta asia avauksia tehdä...Tulinpahan katsottua.
- ylöspito
Ei syytä huoleen. Palstan etusivu on täynä mielenkiintosia ketjuja,kiitos ahkerien palstalaisten jotka ovat valinneet jo vähän vanhempaakin kiinnostavaa luettavaa.
- frostell
Yksi tapa pilata koko palstan imago, ruune ruune ruune, aleksandrovits, reino' györgyi, aputoimittaja, jne kaikki samalta koneelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233