Taas on koiran Jätöksiä kovasti,tulevat näkyviin kun lumi sullaa. Voi tuota siivoa ja sotkua ja pakteerien määrää.Jotakin valvontaa pitää saata asiaan.
Koiran Jätöksiä
10
179
Vastaukset
- EI paskapolliisi
Nyt vaan konnarihattu kouraan ja paskan kerruuseen,tiiä vaikka saat ylimääräsen "sulan" hattuus!;) Ja kyläläiset kiittää ja kumartaa!
- Kperse
Itse jätän aina koiranpaskat tien reunille ihan tarkoituksella jotta te kusipää homot saatte keräillä niitä sieltä. ei kiinnosta vittuakaan kerätä koirani paskaa tien reunoilta.Nauttikaa paska keräilystä sillä hankin toisen koiranki sitä varten että saatte lisäpaskaa kerättäväksi
- Etkö tiedä
Se on luvatonta hommaa. Jätökset pitää kerätä sakon uhalla pois.
- Kohta löytävät...
Jotain hyvääkin on, koiranpaskaläjät ei kirjoittele nettiin, mutta yksi kirjoitteleva paskaläjä kylläkin. Kirjoittajan kerää pois sellainen pii.paa auto joka vie laitokseen "pollatohtoriin" .
- Koirailija
Minä sonnin sun lakkiisi, se on lämmintä ja virkistää.
- räkytyttää
Kunhan selviää koirailijan osoite,niin alkaa tulla postilaatikkoon kertaalleen käytettyä mustin murkinaa ja serttiä.On häpeäksi oikeille eläinten omistajille.Jo koiratkin häpeää puolestasi,kun itse et osaa,
- ulkoilija
Martinniemessä on pyörätien varret täynnä hevosenpaska kasoja, vaikka on siellä koiranpaskojakin, mutta toisaalta nehän maatuvat, joten kohta siellä kasvaa
komea heinikko eli kesää odotellaan ! :)
- esso veijo
hyvä konduktööri!jatka taistelua noita koiran pa*kaan hurmaantuneita kanssa eläjien toppuutelemiseksi,ihan ku jostain ois saatu joku lupa että pa*kalla saa töhertää ja tuhria yleiset paikat.ja kyllä 7.400e koira(haitta)vero näille älykääpiöiden omistajille.paitsi TYÖKOIRAT.
- rotupaska
Meikäläisen rotikka ainaski vääntää semmosen tortun, ettei siihen hirviä kajota metrin kepilläkään.
Korjatkoon ken haluaa! - postikusi
Muuten ihan sama mihin ihmiset antavat koiransa *skantaa, mutta kun jotkut k'usettavat niitä postilaatikon juureen. On onneksi vähentynyt entisestä mutta silti ärsyttää jos näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057