ota mun luovuttamisia tosissas? Miksiköhän? ;D
Sä et selvästikään
19
284
Vastaukset
- enotakaan
En tietenkään ota. :) Olet tärkeä ihminen minulle, siksi.
- On vai ?
Se on kuules tärkeys aika kaukana sillon kun ton sanoo täysin tuntemattomalle kirjottajalle.
- :)
;) siks vain;) siks
Vaikket taida hän ollakkaan.- ai jaha..
Seksiä vaan...aina seksi mielessä minkäslainen nainen siellä oikein....aii se olikin siks.. :o
- ed.:)
ai jaha.. kirjoitti:
Seksiä vaan...aina seksi mielessä minkäslainen nainen siellä oikein....aii se olikin siks.. :o
:) niin oli.. siks.. yhteinen;)
- Ω
Hyvää yötä ja huomenta. Älä vielä luovuta. Kaikella on hintansa, mut mikään ei oo vielä mahdotonta.
- ?
Käsittääkseni "hinta" on peritty jo etukäteen, mutta itse toteutus päätettiin viimetingassa tuhota?
- jos totta puhutaan
Se on vaikeata ottaakaan kun ei tiedä mistään mitään.
- pöpö..
Kuka nyt taas on luovuttanut. Miksi useamman vuoden jälkeen.
Mä en tahdo luovuttaa.. Koska pidän susta aivan törkeesti ja rakastuisin suhun varmaan helposti. Koska niinhän siinä jo taisi käydä. Älä nyt pelästy, rennosti ja pikkuhiljaa, kevyesti varpaillaan, hiljaa hengittäen, varovaisin kosketuksin tai suoraan päälle. Miltä susta tuntuu.
Monikaan ei varmaan tunnistaisi mua näiden kautta, toivottavasti sä teet niin.
Vaikka voi olla että tunnistamattomuus efekti on tänä pitkänä aikana hioutunut jo pois.- hyvät yöt
En mä olekaan luovuttanut, sitähän mä tuossa juuri tarkoitin.
- harhaharhailija
Kivastihan säkin kirjoitat, mutta ei kannata kuvitella, että mitä pidempään kirjoittaa, sitä varmemmin kohde käy täällä lukemassa (ja tunnistaa vieläpä sekä sinut että sen, että se on hänelle)
- tiistaipäivää vaan
sullekin joltain. eiap.
- Mitä on rakkaus
jota pystyy kertomaan ihan toiselle henkilölle kuin sille jota kohtaan ne tunteet on ?
Onko se vittuilua sille oikealle vai omaa hauskanpitoa eli nettileikkiä vai pelkkää oman tylsyyden tappamista vai ajankulua ?
Vai ihan helvetinmoista tyhmyyttä ? - Se on näiden
Mitä on rakkaus kirjoitti:
jota pystyy kertomaan ihan toiselle henkilölle kuin sille jota kohtaan ne tunteet on ?
Onko se vittuilua sille oikealle vai omaa hauskanpitoa eli nettileikkiä vai pelkkää oman tylsyyden tappamista vai ajankulua ?
Vai ihan helvetinmoista tyhmyyttä ?muutamien vakkarien tapa josta he eivät pääse eroon , se on luonnevamma.
- eiseeikätämä.
Mitä on rakkaus kirjoitti:
Vai ihan helvetinmoista tyhmyyttä ?Mikä ihmeen se oikea?
Jos näistä joku tunnistaa sen oikean, sillä on yhtä lailla päässään vikaa.
- no en todella
Siksi kun tiedän ettet tosissasi sitä halua :) enkä mä halua :) Olisiko se siinä.
- luovutan
Mä en nyt jaksa näitä pelleilyjä täällä, menen nyt haluamaan jotain järkevämpää.
- eitäälläkannata
Kerrankin jotain järkevää :)
- Haikujakaikuja
Ei voi luovuttaa siitä, mitä ei olekaan, jos ihan tarkkoja ollaan, eikä niin tarkkakaan tarvitse olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575805Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773063Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222278No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402025- 191908
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83120281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191191Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah761031