mikä olis? Itse veikkaan että neitsyt.
tylsin merkki
18
3710
Vastaukset
- näin
skorppioni osaa olla tosi tylsä ja kauris
- piparminttu
kauris on tylsä!
- Catherine
...sanoisin että kalat ja rapu...härkäkin pitää kärkipäätä.
- Kailie
joo kauris härkä ja skorppioni
- Nata
Kailie kirjoitti:
joo kauris härkä ja skorppioni
ole pelkästää aurinko merkistä kiinni. vastaanpa kuitenki että härkä vaik en tunne ku yhen härän. Neitsyt ei ole tylsä tunnen monta neitsyttä joista kukaa ei ole tylsä.
- jousimies
Nata kirjoitti:
ole pelkästää aurinko merkistä kiinni. vastaanpa kuitenki että härkä vaik en tunne ku yhen härän. Neitsyt ei ole tylsä tunnen monta neitsyttä joista kukaa ei ole tylsä.
Jousimies on helvetin tylsä....Härkä ei todellakaan ole tylsä....vähän kun kaivaa, niin sieltä vasta löytyykin ...enemmän kuin mistään muusta merkistä
- Emmi
Nata kirjoitti:
joo tuntemani neitsyet ei tylsiä mutta vesimiehet ehkä vähän ja kauriit ja skorput mut ei se aurinkomerkistä kiinni ole kait eli oikeastaan ei mikään merkki
- rapu
Katsopa Catharine mitä merkkiä Matti N, Jukka P. ja Hannele L. ovat ja sano sitten onko ravut tylsiä. Taidat itse olla tylsä!
- Luna
rapu kirjoitti:
Katsopa Catharine mitä merkkiä Matti N, Jukka P. ja Hannele L. ovat ja sano sitten onko ravut tylsiä. Taidat itse olla tylsä!
Eikai se tähtimerkistä oo kii ketkä on tylsiä, ku kaikilla ihmisillähän ny kummiski on kaikkia tähtimerkkejä kartallaan(ja kenenkään on turha urputtaa tästä asiasta, koska oon sen verran kauan astrologiaa tutkinu!) No, jokatapauksessa omasta mielestäni tylsimpiä merkkejä on härkä ja kauris... Ihan siitä puhtaasta syystä, että ovat harkitsevia, jääräpäisiä ja korrekteja ja muuttavat kantaansa harvoin. Eli täysin tulimerkeille vastaisia! ja liian "hitaita"
Toisinaan myös oinaat ja kaksoset on tylsiä, siitä syystä, että liehuvat ympäriinsä tehden sitä ja tätä. Mutta yllättävää kyllä, kaikessa epäjohdonmukasuudessaan täysin johdonmukasesti. (= ei yllättävästi)
- Oppi
Ainakin tämä vertailu on tylsää?? Sitäpaitsi tämä on ihan turhaa, sillä tylsyys usein riippuu myös siitä vastapuolesta. Minä esim. osaan olla tosi tylsä jousimiehen seurassa, mutta leijonan seurassa olen vallan muuta... leijonakin sen myöntää. Kaikki merkit eivät tule toimeen keskenään tai jos tulevat, niin eroavaisuudet aiheuttavat päänvaivaa eikä hyviä ominaisuuksia haluta edes huomata. Neitsyt on joidenkin mielestä tylsä.. no ok, on ehkä, kun käyttää aikansa aikataulujen suunnitteluun ja pölyjen pyyhkimiseen... mutta onhan neitsyt toki hyvin sympaattinen ja kiltti luonne, kun oikea kumppani kohdalle sattuu,hyvä keskustelija ja hauskakin vielä. Juttua riittää, mutta aikataulun mukaan ja täsmällisesti.
Härkäkin on tylsä, jos satut häiritsemään hänen lepohetkeään pitkän, uuvuttavan, uhrautuvaisen työpäivän jälkeen. Härkä on se työpaikan tsemppaaja ja työjuhta, joka jaksaa kun kaikki muut vikisevät uupumustaan... homma kun täytyy tehdä loppuun ja sillä selvä. Ei siis ihme, jos kotona paikat repsottaa eikä millään haluis keskustella henkeviä. Toisaalta kuka olisi avuliaampi kuin härkä, joka antaa vaikka viimeisen paitansa palelevalle. Oinas on tylsä, kun ei välitä kuin itsestään. Jääräpäinen pirulainen! Mutta oinas ei tappele, ei jatka riitaa. Oinas on innovaattori, jolla ei ideat lopu ja johtajana niin pirun jämäkkä. Toisaalta tylsä kai kun ei puolisolle kerro kuinka tykkää ja kuinka kaikki onkaan ihanaa, sillä tietää kai puoliso sen sanomattakin kun on hankittu asunto, auto ja koneistettu keittiö.
Kaksonenkin on tylsä, kun heiluu välillä kuin tuuliviiri ja välillä pysähtyy kertomatta miksi. Ja viisveisaa toisten olotiloista tai murheista!
Mutta sellainen sanaseppo ja viihdyttäjä ei voi olla tylsä!!Juttua riittää ja mielenkiintoa piisaa!!
Rapu... ihana, lutunen rapu, joka on niin pintakova, mutta sisälämmin. Ei hän voi olla tylsä.. eihän :) Kuuntelee sairaudet ja voivotukset, on sympaattinen ja huolehtivainen. Mutta tylsääkö se liene, jos ei aina halua olla menossa tai valmis ottamaan vieraita vastaan, mukava on joskus olla ihan rauhassa... monta monituista päivää. Miettiä, nukkua ja ladata akkuja.
Leijona.. heh.. itse aurinkoinen.. ei voi olla tylsä.. eihän!! Puhetta riittää ja kehuja... hauskaa on... eikä se oo leijonan syy, jos ei toinen jaksa kuunnella niitä pitkiä kehuja joita leijona on taas maailmalla saanut. Tylsää ehkä, mutta kuka se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse :)Luomakunnan kruunu ei jaksa katsella hapanta naama ja juttu loppuu nopeasti siihen, joten kärsi ja kuuntele.
Vaaka... helppo, ymmärtävä, asiallinen vaaka. Tylsäkö??? Onko tylsyyttä ymmärtää asia yhdestä sanasta kuin alkaa riitelee ja nakkelee tuoleja seiniin... ??? Vaaka on itse kohteliaisuus eikä turhista hermostu... tasapaino on pakko säilyttää, eihän merkki muuten vaaka olisi.
Toisaalta kuka voisikaan olla innokkaampi sekstailee..?? Vaakaa EI tarvitse houkutella!!
Skorpioni.. auts!! Tylsää varmaa on kun kaikki pitää tapahtua kuin skorppari sanoo, tekee ja määrää. Joka lipeää suunnitelmasta, saa kuulla kunniansa... auts taa! Piikkiä tulee ja kosto on suloinen! Mutta puhtia riittää ja työt hoituu, turha skorpparia on laiskaksi haukkua! Miten sellainen tehopakkaus voisi olla tylsä??
Jousimies... itsevarma ja itsellinen... TYLSÄÄ!!
Osaa ja tekee... jos ei osaa niin opettelee.
Itsekehu on tämän merkin suola ja elämän eliksiiri! Mustasukkainen?? No joo, mutta ei tylsä!!
Tylsää kai kun elämää on vain työ ja työ ja työ.
Kuka se puurtaa pikkutunneilla, kun muut katsovat teho-osastoa tai bumtsibumia?? Kauris työnsankari ei jätä mitään arvailujen varaan.
Mutta toisaalta... lihava palkkapussi, hieno titteli, hienot kutsut... kuka ei niistä pitäisi. Komean kauriin rinnalla edustaminen ei todellakaan ole tylsää...!! Kuka osaa keskustella kuin kauris osaa??? WAU siinä vasta pakkaus!
Vesimies on tylsä!! vai Onko?? Keksijä Pello Peloton- tyyppi ei voi olla tylsä?? Vaikka asioille löytyy vesimiehen mielestä aina ymmärrettävä selitys ja mikään ei ole niin sanottua kuin se päältä päin näyttää, aina asioissa on se toinen puoli. Selityksiä löytyy, syitä ja seurauksia! Kaikki vain ei jaksa kuunnella, pitävät siksi tylsänä???
Ihmemies Gyver ei ehkä kestä vastoinkäymisiä ja tulistuu hetkessä, mutta onneksi se menee ohitse hetkessä. Ystävänä verraton epeli.
Tylsää kuin toiset luikertelevat asiasta kuin asiasta...nopeasti, huomaamatta, liukkaasti kuin kala vedessä. Tylsää!! Hullun hauska kala... ei voi olla tylsä.. ei ei ei!! Pienet vastoinkäymiset ovat tehty ohitettavaksi. EIKÖ??
Mikä nauraen tulee, se viheltäen menee!
Joka haluaa merkkivaatteilla keikaroida.. so what... Tyylikkyys riippuu siitä miten vaatteesi kannat!
Äääähh... minä tässä tylsä olen... !!
Sori. Lopetan paatokseni, mutta sitä ennen pyydän, katsokaa pintaa syvemmälle... opetelkaa ymmärtämään merkkien hyviä ja huonoja puolia.
Ei kukaan ole tylsempi toista... kiinnostuksen kohteet vain vaihtelee.- AdA
Tämä edellinen oli verraton tarina siitä mikä on tylsää!
Kauriita sanotaan tylsiksi, höh olen aivan eri mieltä ihanampaa huumoria kuin sarkastisella kaurismiehellä saa hakea.
Neitsyitä sanotaan tylsiksi, ei kai pikkutarkkuus ja siisteys ihmisestä tylsää tee. Futismatsit neitsyen kera ovat yhtä juhlaa.
Sama pätee kaikkiin merkkeihin on hyviä hetkiä ja tylsääkin.
Ilman tylsää ei voi olla hauskaa, tämän muistan aina.
- tip
Kauris ja neitsyt
- nämä
älkää ottako liian tosisaan leikkiähän tämä vitsi vitsi ei kai aurinkomerkin perusteella ketään tuomita mutta: skorppionit osaa olla tylsiä, monotonisia, kankeita, kärttyisiä ja sulkeutuneita joita kiinnostaa vaan oman edun tavoittelu. härkä taas toisinaan hyvin hidas, passiivinen ja yksinkertainen, kauris osaa olla sulkeutunut tosikko, kalatkin sulkeutunut ja elää vähän toisessa maailmassa jankuttaa samoja juttuja ja oi niin passiivinen silti itsetuhoinen tyyppi. rapu tylsää seuraa hysteerinen tosikko huonolla itsetunnolla joka suuttuu kaikesta kuin pikkutyttö niin kauan menee hyvin kun saa leikkiä prinsessaa, leijonalla ei aina leikkaa itsekäs ja yksinkertainen. oinaalla leikkaa aina vähän väärästä päästä kömpelö ja yksinkertainen sekin hyvää seuraa kyllä lapsenmielisille ja lapsille tosin riita syntyisi alta aikayksikön, vesimies taas sulkeutunut tunneköyhä idealistinen jääräpää elää vähän omassa maailmassaan tosi halutonta ja laimeaa seuraa.
- Pipsa
nämä kirjoitti:
älkää ottako liian tosisaan leikkiähän tämä vitsi vitsi ei kai aurinkomerkin perusteella ketään tuomita mutta: skorppionit osaa olla tylsiä, monotonisia, kankeita, kärttyisiä ja sulkeutuneita joita kiinnostaa vaan oman edun tavoittelu. härkä taas toisinaan hyvin hidas, passiivinen ja yksinkertainen, kauris osaa olla sulkeutunut tosikko, kalatkin sulkeutunut ja elää vähän toisessa maailmassa jankuttaa samoja juttuja ja oi niin passiivinen silti itsetuhoinen tyyppi. rapu tylsää seuraa hysteerinen tosikko huonolla itsetunnolla joka suuttuu kaikesta kuin pikkutyttö niin kauan menee hyvin kun saa leikkiä prinsessaa, leijonalla ei aina leikkaa itsekäs ja yksinkertainen. oinaalla leikkaa aina vähän väärästä päästä kömpelö ja yksinkertainen sekin hyvää seuraa kyllä lapsenmielisille ja lapsille tosin riita syntyisi alta aikayksikön, vesimies taas sulkeutunut tunneköyhä idealistinen jääräpää elää vähän omassa maailmassaan tosi halutonta ja laimeaa seuraa.
hmm... Tuo vitsis ei nyt oikein nappaa, esität asian niin kamalan negatiivisesti!
(Ei pidä tuomita, mutta tuomitaan nyt sittenkin) Itse olet ilmeisesti kaksonen.... ehkä neitsyt, jousimies tai vaaka, kun et löytänyt heistä mitään negat sanottavaa???
Siis vitsit vitseinä ja haukut haukkuina. - nämä
Pipsa kirjoitti:
hmm... Tuo vitsis ei nyt oikein nappaa, esität asian niin kamalan negatiivisesti!
(Ei pidä tuomita, mutta tuomitaan nyt sittenkin) Itse olet ilmeisesti kaksonen.... ehkä neitsyt, jousimies tai vaaka, kun et löytänyt heistä mitään negat sanottavaa???
Siis vitsit vitseinä ja haukut haukkuina.no vähän itseironiaa hei juu ei se niin kamalaa ole piristää pieninä annoksina tyhjien kehujen välillä, ainakin mua! olen härkä ja mussa oinasta paljon vaikken mielestäni hidas tai ainakaan kauhean yksinkertainen.. ja ystäväni kalan kanssa se kirjotettiin ;P olihan vähän yleistyksiä mutta jotain pientä perää niissäkin.
- mariia
nämä kirjoitti:
Mä olen vesimies ja juuri tuollainen..
- Kauris 24
Olipas tätä ketjun alkupäätä varsinki mielenkiintosta lukea, ku kaikki väitti skorpionin ja kauriin olevan tylsimpiä! ;o) No joo, kyllä mä pidän itsekin itteeni aika tylsänä, koska sitä keskittyy muka "oleellisiin" asioihn elämässä ja mielikuvitus on kauheen arkipäivänen. Kauris on siis arkipäivänen. Mutta jostain syystä mun skorpionimiesystäväni eí pidä mua tylsänä. Johtunee sit siitä, et me ollaan molemmat niin tylsiä! Hih!
En mä kyllä oo koskaan pitäny ketään erityisen tylsänä, kesämerkkejä varsinkaan. Vesimies saattaa olla aika tylsä. Tai sit mä oon tuntenu vaan tylsiä vesimiehiä... - scorp
Eihän tähän löydy yksiselitteistä vastausta, koska se joka kokee toisen tylsäksi vaikuttaa asiaan yhtä paljon kuin se "tylsä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662268Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231517Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851244Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932