Heippa kaikille! Jos täällä kirjottelee muita joilla on tämä lääkitys tai joku vastaava (Optipar 20mg), haluaisin tietää onko normaalia että lääkkeen aloituksen yhteydessä pupillit on laajentunu? Tosi hurjan näköstä kattoa peilistä :D. Viime viikolla lääkäri kirjotti mulle reseptin kun viimein uskaltauduin sinne kertomaan mun tosi pitkään jatkuneista paniikkihäiriöoireista ja ahdistuneisuudesta. Hoidoksi tuli siis tämä lääke ja käyntejä psykiatrian erikoissairaanhoitajan juttusilla mikä on omasta mielestäni tosi hyvä että ei vaan pelkästään tuota lääkettä määränny. Muutenki lääkäri suhtautu tähän tosi mukavasti ja asiallisesti, tosin oli ennestään tuttu lääkäri mutta kyllä sitä välillä ajatteli että voiko tämän takia mennä että eihän kaikki välttämättä tämmöstä tajua tai jotain :).
Eilen tosiaan otin ensimmäisen lääkkeen ja mulla jo jotenki olo helpottu siitä kun tiesin että nyt alkaa tulemaan se apu :). Ei ollu sen kummempia tuntemuksia muuta kun illalla vähän hövelä ja levoton olo ja ruokahalua ei ollu yhtään, ei myöskään kyllä mitään pahoinvoinitia mutta ei vaan ollu nälkä. Sitte ennen nukkumaanmenoa huomasin että pupillit laajentunu. Ja nyt aamulla ne on vieläkin, tosin ei ihan kokoajan. Nyt aamulla sitte kun heräsin oliki hetken tosi mielenkiintonen olo :D. Tuntu olo hetken ihan sekavalta ja vähän huimas ja käsiä ja jalkoja kylmäs vähän aikaa ja väsytä ei tippaakaan. Ilalla oli myös jännä kun oli tosi levoton olo ja sitte kun maltto mennä sänkyyn niin tuli tosi rauhallinen olo ja oli tosi ihana nukahtaa. Mutta tosi helpottunu oon jo pelkästään siitä että sinne lääkäriin viimein menin koska tää on hankaloittanu mun elämää jo ihan liian kauan ja viimein päätin että nyt riittää! :-) Olen aivan liian nuori siihen että tämmönen pilaa mun elämän. Joten jos täällä joku lueskelee näitä ja kärsii paniikkihäiriöoireista tai ahdistuksesta tms. niin ehdottomasti vaan lääkäriin niitten oireitten kans ja kysyy vaikka aikaa varatessa että saa jonku mukavan lääkärin :).
Optipar aloittaminen
vane_87
1
190
Vastaukset
- vane_87
...Nyt onneks tuo aamuinen "hassu" olo jo tasaantunu ihan hyvin ja ei ne pupillitkaan enää niin isoina oo, mutta kuitenki normaalia isommat vieläkin. eipä sekään nyt mitään haittaa jos tästä lääkkeestä sellanen sivuvaikutus silmiin tulee mutta tosiaan tuo peilistä kattominen aluks tuntu tosi oudolta :D. noh kaikkeen tottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760