Viikkoja kasassa 36 ja esikoista odotellaan. Ja koska ensikertalaisia ollaan, en osaa sanoa onko nämä nyt niitä supistuksia! Pitkään on ollut kyllä niitä kivuttomia kohdun kovettumisia silloin tällöin, ne tunnistan harkkasuppareiksi juu. Onko ne supistuksia, kun tulee menkkamainen jomotus joko aivan alavatsalle ja säteilee nivusiin, tai sitten tuntuu alaselässä samanlainen epämukava "kipu"? Ja välillä ei tule tuota menkkamaista jomotusta, vaan sitten on sellainen olotila, että en pysty suoristamaan itseäni, koska vatsa tuntuu niin kovalta ja pinkeältä. Ja usein näihin kaikkiin liittyy se, etten pysty seisomaan.
Melko harvakseltaan tuollaista vielä tulee, muutaman kerran päivässä, eli en huolissani ole. Tahtoisin vain tietää, että ovatko nuo kaikki jonkinsortin supistuksia, vaikka koen ne erilailla täysin sattumanvaraisesti?
Kiitos kokemuksistanne :)
Ennakoivat, epämukavat supistukset
2
184
Vastaukset
- Näinmulla
Voi ne olla :)
Mulla alkoi ensimmäinen syntymään rv 35 4 ja juurikin oli alkuun tollaista "menkkamaista jomotusta" vaan, mulla se tosin alkoi illalla selästä ja yön ja aamun mittaan pikkuhiljaa jomotus alkoi supistuksen aikana siirtymään alavatsan puolelle. Kipu ei ollut mitenkään kovaa mutta kyllä sen tunsi että aina supistuksen aikaan jomotti. Päivän mittaan kipu sitten paheni niin hirveäksi etten enää pystynyt kotona olemaan, siitä sitten sairaalaan ja synnytyssaliin ja seuraavana aamuna oli nyytti kainalossa :)
Voi olla että sulla on synnytys alkamassa ihan parin päivän sisällä, tai sitten se kohtu vaan harjoittelee. Vielä ei kannata sairaalaan lähteä, kyllä sen oikeasti sitten tuntee kun on hetki :)
Tsemppiä loppuodotukseen! - kesselivesseli
Juu toi on ihan normaalia ja sitä voi jatkua viikonkin tai kauemminkin. Kyllähän se sitä ennakoi, että loppupuolella oot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917