Useat vl-pedofilian uhrit ovat kertoneet Hurtigille, että heitä kiellettiin tekemästä rikosilmoitusta ja vaadittiin heidät vaikenemaan, koska "jokaisella uskovaisella on oma ristinsä kannettavanaan".
Näin vl-oppi sekoittaa rikokset ja synnit sieväksi sekametelisopaksi saaden uhrit vaikenemaan ja kärsimään vakavista traumoista loppuikänsä.
Johanna Hurtig kertoi: "Jokaisella on ristinsä
7
301
Vastaukset
- suomeksi ja ruotsiks
Kyllä niissäkin porukoissa juttu leviää kun se koskee ns. syntistä, mutta kun on kyse omista vähänkin arkaluotoisista asioista niin ostaan vaijeta.
- Totta puhuen
Tämä pitää paikaansa. Tiedän kaksi rääväsuista juoruilijaa akan ja äijän, jotka asuvat toisten ihmisten asioissa. Omista asioistaan he eivät kykene kommentoimaan.
- Ihan tyypillistä!
Kaikkea kauhistellaan oikein urakalla Ry:llä, mutta omista lastenraiskaamisista vaietaan.
- himo on syntiä
Jokainen ihminen on levitetyin käsivarsin kuin risti, johon on Kristus ristiinnnaulittu Jeesuksen tavoin. Ihminen voi tehdä väärin, muttei kärsiä väärin. Ehkä nämä hyväksikäytetyt ovat itse tulleet hyväksikäytetyksi edellisissä elämissään(reinkarnation).
Hyväksikäyttäjät ovat voineet itse tulleet hyväksikäytetyksi lapsuudessaan.
Ihmisessä on ensin Aatami ja sitten Kristus.
"Eteenpäin", sanoi Mannerheim.- himo on syntiä
"Ehkä nämä hyväksikäytetyt ovat itse tulleet hyväksikäytetyksi edellisissä elämissään(reinkarnation)."
Tarkoitin: ehkä nämä hyväksikäytäjät ovat itse tulleet hyväksikäytetyiksi edellisissä elämissään.
Karma tarkoittaa tasoitusta. Jotkut eivät enää edes nai(Luuk.20:34..).
Arvollinen ansio. - kauppaostos
Kuinka moni nykyisin seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi joskus aikuisena käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?
- SRK tykkää pedoista?
kauppaostos kirjoitti:
Kuinka moni nykyisin seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi joskus aikuisena käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen?
Luin jostain tutkimuksen, jonka mukaan vankilassa istuvista lapsen seksuaalisista hyväksikäyttäjistä 70% on itse tullut lapsena hyväksikäytetyiksi. SRK on siis rikosten salaamisellaan ja uhrit vaientamallaan aikaansaanut sukupolvien hyväksikäyttökierteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694