Mikkelin naiset laittakaahan rinnat enemmän esiin, stringiä, korkeita korkoja jne, Ei haittaa vaikka olet paksu tai vanhakin. Silmäruokaa meille miehille. Flirttailkaa myös avoimesti! ;-)
Kevätaika naiset!
6
209
Vastaukset
- Ällöä
Ja höpön höpö. Miesten pelleiksei on turha käydä. Tietäkää miehet, että nainen ei pukeudu miehen silmäniloksi vaan ihan itsensä vuoksi.
Itse haluan valita pukeutumiseni ja todellakin niin että viihdyn ja näytän itselleni hyvältä.
No katsoppa itse lökäpöksyjäsi, sopimattomia värejä. Huh, huh.- katunäkymien ihailij
Ja höpö höpö, niin kauan kun ihminen on luotu mieheksi ja naiseksi, niin koristaudutaan myös vastakkaisen sukupuolen iloksi. En minäkään mitään lökäpöksyjä laita, aina hyvin istuvat, kun julkisille paikoille.
Ei naiset stringejä omaksi ilokseen käytä. On luultavasti jaloissa miellyttävämpiäkin pikkupöksyjä.
- ruskea naru
strinkit uppoaa pyllyvakoon.
- Winter_time
Kylmä! Räntää! Lunta! Enkä muutenkaan pistä kaupungille korkkareja vaan lenkkarit...
- malamutti
Jos kekkalehtaa tissit törröllään, pers vikkuen ja meikattuna tukka tötteröllä niin katsotaan vähintään itähoroksi.
Mennävuosina jos nainen vaikka joutui raiskatuksi niin katsottiin hänen itsensä aiheuttaneen sen jos oli provosoivasti pukeutunut.
Itse olen tykännyt siististä ja normaalin näköisestä ulkoasusta omalla kohdallani. Työkaverina minulla oli oikein mukava nainen joka tykkäsi laittautua töihinkin näyttäväksi. Tästä oli seurauksena että hän sai kuulla jatkuvia törkeitä ehdotteluja miehiltä. Siis vaikka kaikki tiesivät että hän on vakituisessa parisuhteessa niin siitä huolimatta ei ollut harvinaista että hänelle ehdoteltiin pikaisia kiksautuksia milloin missäkin komerossa.
Monikaan mies ei halua että oma vaimo pukeutuu julkisesti siten. Muiden vaimot kyllä! - hylkeen puoliso
Olisi mahtavaa katsella omaa vaimoaan kaupungilla seksikkäänä. Ja seurata leuhkana vierestä kun muut miehet kuolaa perään. Ei tekisi niin mieli vieraisiinkaan, kun vaimo panostaisi itseensä. Nyt turvonnut hylje vieressä sohvalla. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760