Miten ihmeessä saan lähetettyä kopion maksusta nordean tililtäni? Kiire!
Miten lähetän kopion maksusta?
20
1847
Vastaukset
- kello käy!
Tarkennus: Minun pitää saada lähetettyä maksusta kopio meilillä , en vaan kertakaikkiaan osaa?
- 3Mice
Siitä "tulosta" napista painat, sitten valitsetkin tulostimeksi jonkin ilmeisesti koneellasi olevan virtuaaliprintterin ja tulostat tiedostoon, eli kuva maksusta tallentuu sulle. Sitten vain lähetät sen s-postin liitteenä.
- Hankalaa.
3Mice kirjoitti:
Siitä "tulosta" napista painat, sitten valitsetkin tulostimeksi jonkin ilmeisesti koneellasi olevan virtuaaliprintterin ja tulostat tiedostoon, eli kuva maksusta tallentuu sulle. Sitten vain lähetät sen s-postin liitteenä.
Mä en ole koskaan saanut tiedostoon tulostamista toimimaan. Miten se on niin hankalaa.
Jossain koneen kätköissä on varmaan kiva kasa epäonnistuneita tulostuksia.
- Kello käy!
Painoin "tulosta" ja sain laskusta kopion, mutta miten ihmeessä voin siis tästä koneelta lähettää sen meilillä? Maksoin juuri erään tuotteen ja myyjä haluaa siitä kopion meilillä?
- terhakka Tero
1) Ota näytölle nordean sivu, se missä maksu näkyy tietoineen.
2) Paina näppäimistön oikeasta ylälaidasta "prt scr" (eli print screenn) näppäintä.
3) Avaa "Paint" ohjelma
4) Paina katkoviivoitettua neliön kuvaketta vasemmassa yläkulmassa
5) Siirrä hiiri piirrustus alueelle
6)
Paina hiiren oikeaa korvaa -> Liitä
Nordean sivu on kopiotu, tallenna esim työpöydälle.
Toinen nopeampi tapa on leikkaustyökalu, avaa start valikosta ja siinä se on.
Avaat nordean sivut ja vedät ääriviivat kopioitavan alueen ympärille.
- outo lintuko
Eikös ne rahat näy myyjän tilillä, mihin se sitä kopiota vielä tarvitsee.
- kello käy!
Ei tietenkään näy vielä kun eri pankki ja kestää pari päivää kun näkyy. Jutun pointti on että ostoksellani on kiire ja haluan että se lähetetään jo tänään ja myyjä ei lähetä kun ei saa varmistusta mun maksusta.
- kaikista helpoiten
No näin se tehhään
mene sinne pankinsivulle,ota esiin tililiote,siellä näkyy se sun maksu,avaat sen,maalaat siniseksi,kopioit,ja meet sähköpostiisi ja liität sen siihe sähköpostiin,ja,avot,se on siinä.
Näin minä olen tehnyt vuosikaudet jos johonkin on tarvinut maksusta varmistus lähettää. - 12+3
eihän tollanen kuitin kopio todista yhtään mitään. ihan turha sellaista vaatia. hölmö siihen luottaa.
- Kello pysähtyi!
Antaa olla, odotan että myyjä näkee se tililtään ja lähettää tavaran, silläaikaa voin vetää pienet lärvit kun on kerta kaksi pv aikaa:)
- lols?
ota kuva digikameralla tai kamerakännykällä. nolo vaihtoehto, mutta usein toimii.
postiennakko olisi ollut helpoin vaihtoehto. - terhakka Tero
Ehdottomasti paras vaihtoehto :D
- .....
Joku aika sitten eräs kaveri sai tuomion siitä, että se oli tilannut tavaraa maksamatta. Se, miten se sen teki, ei poliisi kertonut, mutta tuo saattoi olla yksi keino.
Onnistui kuitenkin vakuuttamaan firmat siitä, että maksu oli suoritettu tilille, vaikkei oikeasti ollutkaan!
Tavarat se möi pois ja piti rahat. - Dopdf
Minä käytän tuohon tarkoitukseen Dopdf-ohjelmaa. Kuitit ja muut tulostuvat pdf-dokumentiksi ja ne voi lähettää sähköpostin liitteenä.
Luo pdf-asiakirjoja millä tahansa ohjelmalla
http://www.tietokone.fi/softa/windows/dopdf_7_2_353
Muotoiluja ja kuvia sisältävät asiakirjat kannattaa useimmiten lähettää pdf-muodossa, jotta vastaanottaja saa ne auki mahdollisimman oikean näköisenä. Pdf:n luominen onnistuu helposti ilmaisella Dopdf-ohjelmalla melkein mistä tahansa ohjelmasta.
Dopdf asentuu Windowsiin tulostimeksi, joten se toimii kaikissa ohjelmissa. Sen käyttö on yhtä yksinkertaista kuin tulostaminen. Dopdf valitaan tulostusikkunassa tulostimeksi ja OK-painikkeen klikkaus tulostaa asiakirjan pdf-tiedostoksi.
Ohjelma on hyvin yksinkertainen, Sivun kokoa ja kuvien resoluutiota voidaan muuttaa, mutta muita asetuksia ei ole.- PDF'
PDF-tiedostojen luonti onnistuu myös Open- ja LibreOffice ohjelmilla - Tiedosto -> vie PDF:änä.
Tiedostoon printtaus tai kuvankaappaus, jälkimmäinen on aina kelvannut. Voihan noita muokatakin, vaan jos myyjä saa kuitin emailiin viiden minuutin sisällä kaupoista niin eipä siinä ajassa kovin uskottavaa väärennöstä väsätä.
Tai siis en minä ainakaan saa väsättyä.- 1stMacFinn
Tulosta Arkisto-valikosta. Sen ikkunasta, vasemmasta alareunasta valitse Tallenna PDF. Sitten valkkaat minne se pdf talletetaan, esim. työpöytä.
Ja tämän pdf:n lähetät myyjälle.
Näin se on mennyt vuodesta 2001...- tietoa-janoava
Tarkoitat kai tuolla arkisto-valikolla mac-käyttöjärjestelmää. Tollainen systeemi ei vissiin toimi windows käyttiksillä ainakaan seiskalla tai kasilla. Korjaa jos olen väärässä. Itse en ainakaan ole saanut arkisto-valikkoa? näkymään.
- 7DdjxR6N7DdjxR6N
Miksi nostit ikivanhan ketjun esiin? Siksikö että joku erehtyisi vastaamaan ja saisit tumputtaa?
kuvankaappaus ja se liitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426