Hei,
Minkälaisia toiminanohjausjärjestelmiä olisi pienelle yritykselle tarjolla? Onko kenelläkään omia kokemuksia hyvistä ja halvoista ohjelmista?
Myyntilaskutus, palkkahallinto ja kirjanpito pitäisi siis sisältyä toiminnanohjausjärjestelmään..
Ehdotuksia ja kokemuksia siis kaipailisin..
Toiminanohjausjärjestelmä?
6
216
Vastaukset
- ....................
AX
http://www.microsoft.com/dynamics/fi/fi/products/ax-overview.aspx
Tuotteen hinta muodostuu yhtäaikaisesta käyttäjämäärästä, käyttöönotetuista ominaisuuksista. Mutta kaupan päälle tulee aina kumppani joka tuntityönä virittäää sen käyttöön.
tai sitten saman valmistajan NAV johon on saatavissa paljon 3. osapuolten tekemiä toimialakohtaisia ratkaisuita.
Tuotteet yhdistyvät vuosikymmenen loppuun mennessä - yrittäjä9
soveltuuko tämä microsoft dynamics myös pienille yrityksille(Alle 10 työntekijää)?
olisiko muita ohjelmia tiedossa niin voisi hieman vertailla?- ....................
Suomessa pienin AX (Axapta) -installaatio on yhden käyttäjän kokonaisuus, lähinnä laskutusjärjestelmä.
- yrittaja...
Kokeilin MS Dynamicsia kuukauden päivät alle 10 henkilön yritykselle ja totesin että ei kannata. Järjestelmä on todella monipuolinen mutta laskin mitä sen virittäminen omaan tarpeeseen (siis karsiminen) sekä kouluttaminen tulisi maksamaan, ei mitään järkeä. Jotenkin tuotteen ympärillä kaikki maksaa hunajaa eikä itse lopputuote ainakaan minua mitenkään erityisesti sykähdyttänyt.
MIkään avoimen lähdekoodin viritelmä itse ylläpidettynä ei tule kysymykseen, enkä myöskään luota mihinkään nyrkkipajaan jonka tulevaisuudesta ei tiedä mitään.
Jatkamme nykyisillä.- ....................
Onnittelut sinulle, jos käytit Dynamicsia, järjestelmää jota ei ole olemassakaan koska Dynamics on MS:n yksikön nimi eikä tuotteen nimi.
Ja Microsoftin yhdistäminen avoimeen lähdekoodiin on absurdi :D
Mutta hyvä yritys kuitenkin - yrittaja...
.................... kirjoitti:
Onnittelut sinulle, jos käytit Dynamicsia, järjestelmää jota ei ole olemassakaan koska Dynamics on MS:n yksikön nimi eikä tuotteen nimi.
Ja Microsoftin yhdistäminen avoimeen lähdekoodiin on absurdi :D
Mutta hyvä yritys kuitenkinMS Dynamics CRM online lienee se oikea nimi.
Kukaan ei ole yhdistänyt sitä avoimeen koodiin vaan todettu että SEKÄÄN ei ole meille sopiva vaihtoehto.
Ja ne kokeillut avoimen lähdekoodin ohjelmat ovat vTiger ja SugarCRM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805