KEPULLE KENKÄÄ

mitäs nyt?

"Pahoinpitelystä tuomittu kunnanvaltuutettu on erotettu valtuustosta Kangasalla Pirkanmaalla.

Valtuusto päätti maanantai-iltana Tuomas Bährendin (kesk) erottamisesta äänin 29-19.

Bährend sai maaliskuussa vuoden ja kolmen kuukauden mittaisen ehdollisen vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Tuomion sai myös neljä muuta miestä. Viisikko kävi Kangasalan Sahalahdella pieksämässä kahta nuorta miestä, joiden epäiltyihin huumekauppoihin poliisi ei heidän mielestään puuttunut tarpeeksi ripeästi
"

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cin8

Ottakaas Persut mallia. Jos töpeksii, niin lähtö on edessä. Ei taida Soini vaan uskaltaa.

• MäääMäää

EI ymmärtänyt itse erota, piti erottaa.

• muut anto..

Eihän Kiviniemi tässä kenkää antanut!

• lurahti housuun

Puskassa! Tukiaisviina meni vääräänkurkkuun..

• Soini ei toimi

Onneksi on puolueita, joissa puututaan edustajiensa toimiin. Milloin persúilla on kanttia tehdä samoin?

• Bisnes kukoistamaan

Valtuutettu kovisteli huumekaupoista epäiltyjä. Me perssusomalaiset emme sellaista hyväksy onhan meidän puolueella hyvät välit ko. bisnestä harrastaviin moottoripyöräjengeihin. Sisussakin he toimivat rakentavasti.

• puskahomo..

Tulitko puolustamaan paskat houssa? Miksi?

• Autokuski evp

En lainkaan tunne tapauksen taustoja, mutta mikäli kyse on jostain lapsille huumeita välittäneiden hörhöjen kurmuutuksesta, niin mielestäni siinä on toimittu ihan oikein. Siis minun henkilökohtainen oikeustajuni on toisinaan ristiriidassa höösäysyhteiskunnan antamien tuomioiden kanssa. Höösäysyhteiskuntahan tuomitsee ne, jotka yrittävät oikoa vääristymiä yhteiskunnassamme, huomattavasti ankarammin kuin itse siihen alkuperäiseen rikokseen syyllistyneet. Niitähän pitää ymmärtää...............

Niin ja tämä EI ole vihapuhe. Tämä on vaan erään eläkeläisen oma, henkilökohtainen mielipide.

• samanuja..

Vannot valehtelevien ministerienkin nimeen ja nuolet persettä, mölli!

• tavis tallaaja

Minäkin olen luullut, että persut kannattavat rikollisen aineksen hyysämisen loppettamista, joten olen samaa mieltä autokuskin kanssa.

• ripulihousu..
        tavis tallaaja kirjoitti:

Minäkin olen luullut, että persut kannattavat rikollisen aineksen hyysämisen loppettamista, joten olen samaa mieltä autokuskin kanssa.

Sinä luulet tunnetusti kaikenlaista, mutta et tiedä mitään. Möliset puskassa päivät paskat housussa!

• Että sillai
        ripulihousu.. kirjoitti:

Sinä luulet tunnetusti kaikenlaista, mutta et tiedä mitään. Möliset puskassa päivät paskat housussa!

Sinä taidat taas olla huumeita käyttävä maanhanmuuttokriitikko jengiliiveineen?

• tulihanse
        Että sillai kirjoitti:

Sinä taidat taas olla huumeita käyttävä maanhanmuuttokriitikko jengiliiveineen?

Hysäridemuhomo esiin!

• uusi pers.tähti

Soini on jo pyytänyt erotettua kepua persuihin. Tuomio on paras meriitti SS älypersuksi!

• lantidis..

Täälläkin valehtelemassa, surkimus..

• PS=pop

Hyvää tässä on sen verran, että viina on viimeinkin huumetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2293
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      892
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe