"Pahoinpitelystä tuomittu kunnanvaltuutettu on erotettu valtuustosta Kangasalla Pirkanmaalla.
Valtuusto päätti maanantai-iltana Tuomas Bährendin (kesk) erottamisesta äänin 29-19.
Bährend sai maaliskuussa vuoden ja kolmen kuukauden mittaisen ehdollisen vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Tuomion sai myös neljä muuta miestä. Viisikko kävi Kangasalan Sahalahdella pieksämässä kahta nuorta miestä, joiden epäiltyihin huumekauppoihin poliisi ei heidän mielestään puuttunut tarpeeksi ripeästi
"
KEPULLE KENKÄÄ
16
<50
Vastaukset
- cin8
Ottakaas Persut mallia. Jos töpeksii, niin lähtö on edessä. Ei taida Soini vaan uskaltaa.
- MäääMäää
EI ymmärtänyt itse erota, piti erottaa.
- muut anto..
Eihän Kiviniemi tässä kenkää antanut!
- lurahti housuun
Puskassa! Tukiaisviina meni vääräänkurkkuun..
- Soini ei toimi
Onneksi on puolueita, joissa puututaan edustajiensa toimiin. Milloin persúilla on kanttia tehdä samoin?
- Bisnes kukoistamaan
Valtuutettu kovisteli huumekaupoista epäiltyjä. Me perssusomalaiset emme sellaista hyväksy onhan meidän puolueella hyvät välit ko. bisnestä harrastaviin moottoripyöräjengeihin. Sisussakin he toimivat rakentavasti.
- puskahomo..
Tulitko puolustamaan paskat houssa? Miksi?
- Autokuski evp
En lainkaan tunne tapauksen taustoja, mutta mikäli kyse on jostain lapsille huumeita välittäneiden hörhöjen kurmuutuksesta, niin mielestäni siinä on toimittu ihan oikein. Siis minun henkilökohtainen oikeustajuni on toisinaan ristiriidassa höösäysyhteiskunnan antamien tuomioiden kanssa. Höösäysyhteiskuntahan tuomitsee ne, jotka yrittävät oikoa vääristymiä yhteiskunnassamme, huomattavasti ankarammin kuin itse siihen alkuperäiseen rikokseen syyllistyneet. Niitähän pitää ymmärtää...............
Niin ja tämä EI ole vihapuhe. Tämä on vaan erään eläkeläisen oma, henkilökohtainen mielipide.- samanuja..
Vannot valehtelevien ministerienkin nimeen ja nuolet persettä, mölli!
- tavis tallaaja
Minäkin olen luullut, että persut kannattavat rikollisen aineksen hyysämisen loppettamista, joten olen samaa mieltä autokuskin kanssa.
- ripulihousu..
tavis tallaaja kirjoitti:
Minäkin olen luullut, että persut kannattavat rikollisen aineksen hyysämisen loppettamista, joten olen samaa mieltä autokuskin kanssa.
Sinä luulet tunnetusti kaikenlaista, mutta et tiedä mitään. Möliset puskassa päivät paskat housussa!
- Että sillai
ripulihousu.. kirjoitti:
Sinä luulet tunnetusti kaikenlaista, mutta et tiedä mitään. Möliset puskassa päivät paskat housussa!
Sinä taidat taas olla huumeita käyttävä maanhanmuuttokriitikko jengiliiveineen?
- tulihanse
Että sillai kirjoitti:
Sinä taidat taas olla huumeita käyttävä maanhanmuuttokriitikko jengiliiveineen?
Hysäridemuhomo esiin!
- uusi pers.tähti
Soini on jo pyytänyt erotettua kepua persuihin. Tuomio on paras meriitti SS älypersuksi!
- lantidis..
Täälläkin valehtelemassa, surkimus..
- PS=pop
Hyvää tässä on sen verran, että viina on viimeinkin huumetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376